Zoekertje

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

19 aug 2020, 13:34

Beed ,

Klopt ...heeft niks te maken met je privéberichten hier ...
Heb al meerdere zoekertjes geplaatst en je krijgt daar inderdaad bericht van in je mail.
Dus gewoon op beantwoorden en dan kan je nog verder afspreken indien de koper interesse heeft .
Eens je mails bekijken ..mijn mailtje en dat van Wimo zal daar tussen staan.
Opgelet ..wel als test hé☺️
Vroeger had je ook recht om 3 foto's te plaatsen .
Nu maar ééntje .

Joy
Laatst gewijzigd door *Joy* op 19 aug 2020, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet

Wimo
Lid geworden op: 07 jul 2007, 15:44
Locatie: Muizen(Mechelen)+Spanje

19 aug 2020, 14:31

Sita,
Neen, dat komt in privéberichten
Zoals al vermeld zie je het mailadres niet, daarom zijn dit privéberichten.
Maar in dit geval zul je opnieuw contact moeten opnemen met een moderator.
En je hebt toch wel je juist e mail adres ingevoerd bij het opstellen van je zoekertje?
Anders ga je niet veel zien hoor.
Dat staat ook vermeld als je begint.
het moet hetzelfde zijn zoals in je profiel.
TOSHIBA C70_C_1C9 / 64 BITS / INTEL CORE I5 5200U / 8 GB DDR3 / INTEL HD GRAFPHICS 5500 WIN10 HOME versie 2004 / 500 GB SSD / FIREFOX / OUTLOOK.COM
HP ENVY 4520 AIO.
SMARTPFONE SAMSUNG GALAXY A03 Android 11

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

19 aug 2020, 14:40

Ik zie hier in ieder geval niks staan in verzonden of postvak uit .
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet

Beed
Lid geworden op: 20 okt 2007, 13:33
Locatie: Zaventem

19 aug 2020, 15:06

Hallo Joy en Wimo , heb twee mailtjes van jullie in mijn mailbox gekregen maar waar moet ik op klikken ? Als ik op die www.seniorennet.be enz klik moet ik een mailadres ingeven maar welk ? Hoe moet ik antwoorden op dit bericht ?Wat doe ik fout ?

E-mail via Zoekertjes: test van reactie door Wimo
no-reply@seniorennet.be
Wo 19-8-2020 03:16
Beed,
Dit is mijn bericht
Wimo
Als dit kunt zien moet je daar op klikken en reageren .

____________________________________
Formulier ingestuurd vanaf pagina: http://www.seniorennet.be/Pages/Zoeken/ ... ID=3517935 (Fietsendrager)

Bericht verzonden door bezoeker via formulier op SeniorenNet.

De bezoeker heeft uw e-mail adres niet, tenzij u een antwoord terugstuurt via uw e-mail adres. U heeft dus steeds de mogelijkheid om anoniem te blijven. U kan de bezoeker antwoorden door gewoon te antwoorden op dit bericht.

Dankzij deze functie kan iedere bezoeker u contacteren, maar behouden we uw privacy en voorkomen we dat uw e-mail adres zou opgenomen worden in onaangename (spam)lijsten.

De bezoeker e-mailde u in verband met: http://www.seniorennet.be/Pages/Zoeken/ ... ID=3517935


Groetjes Beed
Laptop HP Pavillion DV6- 7050 sb
Windows 10 64 bits
8 Gb geheugen
Snelheid 2,3 GHZ
Quad core
Harde schijf 500Gb
Office 2003
Avast
C Cleaner

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

19 aug 2020, 15:16

Ik ben de bezoeker Beed
Goed lezen .
Gewoon beantwoorden ...
Ik wens dus anoniem te blijven ..Blijf maat proberen.
Al doende leer je ...☺️
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet

Beed
Lid geworden op: 20 okt 2007, 13:33
Locatie: Zaventem

19 aug 2020, 15:53

Denk dat het is gelukt heb geantwoord op jullie mailtjes .Bedankt om jullie hulp het was eenvoudig als je het weet ik klikte altijd op de site van seniorennest. Zal een nieuw zoekertje moeten invoeren want de eerste drie die een mailtje hebben gestuurd heb ik gewist .
Groetjes
Beed
Laptop HP Pavillion DV6- 7050 sb
Windows 10 64 bits
8 Gb geheugen
Snelheid 2,3 GHZ
Quad core
Harde schijf 500Gb
Office 2003
Avast
C Cleaner

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

19 aug 2020, 15:56

Ontvangen hoor ☺️
En geantwoord. tussen de boodschappen heen .


👍
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

19 aug 2020, 16:06

Beed,

een beetje duidelijke uitleg gevraagd aan de verantwoordelijke voor de zoekertjes.


Wanneer je een zoekertje aanbrengt via de link >> https://www.seniorennet.be/Pages/Zoeken/zoeken.php

Ontvang je nadien een mail vanuit het SeniorenNet, in jouw privé mailbox, met hierin een activatielink. Eens geklikt op deze link komt het geplaatste Zoekertje pas online.
Denkelijk heeft deze persoon ons bericht ontvangen in zijn Spammap waardoor hij nog niet geklikt heeft op de bewuste link en hierdoor staat het Zoekertje dus ook nog NIET online.

Bij het plaatsen van een zoekertje dienen te geïnteresseerden, in het bewuste zoekertje te klikken op >> E-mail: Klik hier om te e-mailen en dan ontvangt de aanbrenger van het Zoekertje de reactie in zijn privé mailbox.

En via deze link lees je de FAQ van de Zoekertjes: https://www.seniorennet.be/Pages/Overig ... tegorie=47

En wat ze zeker niet mogen vergeten is op voorhand ons Reglement lezen >> https://www.seniorennet.be/Pages/Zoeken ... ertjes.pdf




Beed,

nog een aanvulling:

Deze persoon had op datum van 15/08/2020 een zoekertje ingegeven >> Fietsendrager, maar hij heeft het nu zelf verwijderd.

Dus pech voor hem wat zoekertjes verwijderen om opnieuw in te brengen, dit in een periode van 30/31, is verboden.

M.a.w. als hij het vandaag opnieuw ingeeft, wordt dit verwijderd en dient hij te wachten tot 16/09/2020 om het opnieuw in te brengen.

Daarom dat ik schreef, lees het reglement


Dubbele ingaven wordt niet toegestaan (je mag maar éénmaal in de maand hetzelfde
zoekertje plaatsen);
 Een zoekertje verwijderen om opnieuw in te brengen om de termijn van 30/31 dagen
te omzeilen is evenmin toegelaten.




Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

19 aug 2020, 17:49

Beed schreef:
19 aug 2020, 15:53
Denk dat het is gelukt heb geantwoord op jullie mailtjes .Bedankt om jullie hulp het was eenvoudig als je het weet ik klikte altijd op de site van seniorennest. Zal een nieuw zoekertje moeten invoeren want de eerste drie die een mailtje hebben gestuurd heb ik gewist .
Groetjes
Beed
Zitten ze niet in je verwijderde items? of verzonden?
Ga daar eens kijken ..tenzij je alles hebt verwijderd .
En ja indien jij je zoekertje hebt verwijderd zal het niet meer lukken ..
Heb ik ook al voor gehad ..
Dus zoals redpoppy schrijft, wachten op een volgende beurt.

Joy

Reglement?


Afbeelding

Staat hier 2x op dezelfde datum..
Is wel niet van Beed :?:
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet