Electrische fiets Minerva

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

Polmar
Lid geworden op: 23 feb 2004, 16:51

11 mei 2021, 12:06

Gezien van mijn vorige fiets Giant volledig op was na 7 jaar, wou ik op aanraden van een vriendin die zeer tevreden was Minerva!!
Anderhalve geleden werd ik aangereden door een andere fietser die volledig in de fout was.
Dus een bestek bij de lokale fietsen handelaar die voor Minerva werkt. Er was een lekke band die ik zelf herstelde, maar het spatbord en het slot waren defect. Dus een bestek van de fietsen maker is er niet gekomen, de fiets werd total loss verklaard en hij wou geen geschreven bestek geven !! dus naar Minerva gebeld en onmiddelijk kreeg ik antwoord " Ik moest onmiddelijk 100€ storten eer ze een bestek wilden maken, ok , betaald en nu bijna 1 maand later heb ik geen fiets terug, het bestek van Minerva was, " nieuw zadel, nieuwe handvaten en nieuwe pedalen, voor de batterij vroegen 600€, er was een klein deukje!!" Dagelijks gebeld, nooit iets te bereiken, ofwel was de technieker er niet of onbereikbaar en zo tientallen afwimpelingen, tot vandaag, terug
47€ betaalt en nu hopen dat ze fiets niet houden , de fietshandelaar in mijn dorp had me verwittigt dat Minerva baas een ganster is en toch liep ik erin !!!
Dus aan alle kandidaten die ooit een Minervan willen kopen , zie dat er nooit iets mee gebeurd, het zelfde staat je te wachten; Zoals altijd kwaliteit kost geld en dat had ik moeten weten !!!

Polmar
Apple Imac Mojave