Terugroepactie

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

28 sep 2021, 09:57

Hello iedereen, enkele tijd geleden was er dat groot schandaal met sjoemel software die toeliet dat de diesel motoren meer vermogen gaven maar daardoor ook meer vervuilend waren.

Wel ik rij met een Peugeot 2008, aangedreven door een 3 cilinder benzine motor, en kreeg vorige week een schrijven van Peugeot met de melding dat er nieuwe software zou moeten geïnstalleerd worden, en dat ik daarvoor bij een Peugeot verdeler, best op afspraak, zou moeten voorbijkomen.

Dit "upgraden" gebeurde gisteren, maar de verdeler kon (of mocht?) mij niet vertellen waarom deze upgrade nodig was.

Weet er soms iemand waarom dit wel nodig was?

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

28 sep 2021, 10:08

Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

28 sep 2021, 11:19

Hey Charli Maru, bedankt voor jouw tip, maar als ik daar de gevraagde gegevens invul krijg ik als antwoord dat mijn wagen niet voorkomt in de terugroepactie???

Wat hebben ze dan gisteren gedaan???

Of kan het zijn dat door die ingreep van gisteren mijn wagen uit de te onderzoeken wagens reeds geschrapt werd??

Op die link was er ook een mogelijkheid met Peugeot te chatten wat ik gedaan heb. Ze kijken het na, en brengen mij op de hoogte ???

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

28 sep 2021, 13:12

Tja....ik ga er toch van uit dat ze bij Peugeot zelf toch beter geplaatst zijn om een antwoord te geven.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier