Hoe reageer jij bij het abuis zien van bloot?

Hier is plaats voor openbaar debat.

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

17 jul 2019, 16:00

Bij wat men soms meent te zien, zit er heel wat interpretatie gewoon tussen beide (eigen) oren
en/ofte in het geval van die luchtige lediging van een brievenbus...tussen de beide ogen. 8O

Uiteindelijk moet men geen cursus van Goedele L. volgen om te weten,
dat dames hun onderkant niet zo exuberant naar buiten zichtbaar is als bv. dezelfde regio van de modale man.
Enne... bij dames zonder bikinilijn -snit, zit alles wel relatief goed verborgen.

P.s.: Mijn overgrootmoeder -zaliger droeg enkel een elastiek met twee bijna knielange pijpen als ondergoed.
Enne... haar generatiegenoten die net als zij, op de akkers werkten, gebruikten dan hun weidse rokken als een soort HUDO, zodat ze even door de knieën zakten, om discreet een plasje te doen.
Afbeelding

Hobo

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

17 jul 2019, 22:35

Natuurlijk! De tijd van de "snelzeikersbroeken" met een opening tussen de pijpen.
Waar is de tijd dat tegen of achter een boom zijn plasje doen de normaalste zaak van de wereld was. Trouwens, voor mij is het dat nog altijd ... men moet enkel oppassen dat de zilverknopjes het niet kunnen opmerken :wink:
Ooit in Badaling tegen de Chinese muur geplast? :roll:

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

05 aug 2019, 16:33

boeffer schreef:
17 jun 2019, 22:08
Daar juist passeerde ik een dame die de brievenbus ging legen. Blijkbaar was ze vergeten dat ze een kort jurkje droeg(dus ongewild) maar door 'n beetje vooruit te buigen was het plots unten ohne.
Ze lachte maar leek bevroren alsof ze voor een lichtbak stond. Wat doet een mens dan, even glimlachen(of was al bezig) en doorrijden.
Moest dat mijn buurvrouw van 140 kg. zijn dan kreeg ik zeker en vast een appelflauwte. :D :D :D :D
De zon is gratis voor iedereen