Is Van den Bossche ook viroloog

Hier is plaats voor openbaar debat.

Polmar
Lid geworden op: 23 feb 2004, 16:51

16 mei 2020, 17:58

Gelukkig hebben we er een viroloog bij ! die gast van gaia!!
Eigenlijk komt het er niet op aan, of er nu 9000 doden zijn van corana, er kunnen er nog een paar honderd bij!!
Zelfs de BV's vinden dat de wet niet moet gerespecteerd worden en die kunnen het weten !!!

Polmar
Apple Imac Mojave

miel
Lid geworden op: 15 apr 2005, 20:46
Locatie: vlaanderen

17 mei 2020, 08:04

De ambtenaren bewijzen in deze dat.de wet niet werkt.
De rode loper wordt uitgerold voor wolven die onze streken komen teisteren. Die hunne viruspas wordt niet gevraagd.
Een katje dat volledig onder kontrole wordt gehouden, is plots een zeer belangrijk item.
Het moet toch perfect mogelijk zijn , mits wat goede wil, om de geschikte omstandigheden te creëeren die het katje de nodige tijd in quarantaine houdt.
we doen wat we kunnen, niet wat we willen.

doggy
Lid geworden op: 08 aug 2006, 16:02

17 mei 2020, 08:56

Allez Miel een kat is volgens u belangrijker dan mensen.
Zijt ge ook samen met dienen Van den Bossche tegen onderzoeken en testen op dieren om een medicatie tegen corona te vinden.
Als ge tegen die dierenproeven zijt dan is dat weer hetzelfde dieren zijn belangrijker dan mensen.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

17 mei 2020, 09:21

doggy schreef:
Zijt ge ook samen met dienen Van den Bossche tegen onderzoeken en testen op dieren om een medicatie tegen corona te vinden.
‘ De mens is een dier. Homo sapiens is een van de ongeveer 5500 zoogdiersoorten die de aarde bevolken.’
https://www.worldometers.info/nl/

Proefkonijnen genoeg. Wil men een medicijn tegen corona neem dan onmiddellijk hen voor wie het bestemd is als proefkonijn en ga niet via via. De directe aanpak geeft nog altijd het beste resultaat en duurt minder lang.

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

17 mei 2020, 09:45

Dicksy schreef:
17 mei 2020, 09:21
doggy schreef:
Zijt ge ook samen met dienen Van den Bossche tegen onderzoeken en testen op dieren om een medicatie tegen corona te vinden.
‘ De mens is een dier. Homo sapiens is een van de ongeveer 5500 zoogdiersoorten die de aarde bevolken.’
https://www.worldometers.info/nl/

Proefkonijnen genoeg. Wil men een medicijn tegen corona neem dan onmiddellijk hen voor wie het bestemd is als proefkonijn en ga niet via via. De directe aanpak geeft nog altijd het beste resultaat en duurt minder lang.
Dicksy : ik zal jou naam doorgeven naar alle bedrijven die met het onderzoek bezig zijn. Eén vrijwillig testpersoon hebben ze dan al :evil:

doggy
Lid geworden op: 08 aug 2006, 16:02

17 mei 2020, 09:59

merci flupke2 .
Ik wou dit ook zeggen.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

17 mei 2020, 10:42

flupke2 schreef:
Dicksy : ik zal jou naam doorgeven naar alle bedrijven die met het onderzoek bezig zijn. Eén vrijwillig testpersoon hebben ze dan al :evil:
flupke2, zoek eens op in welke ziekenhuizen ze testpersonen zoeken voor medicijnen. Heb aan verschillende testen meegedaan in mijn jonge zotte jaren. Wanneer is het aan u of aan doggy?......wat zegt u?.....nooit 8O Dacht het al.

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

17 mei 2020, 12:17

Polmar schreef:
16 mei 2020, 17:58
Gelukkig hebben we er een viroloog bij ! die gast van gaia!!
Deze man doet zich zeker niet voor als een viroloog, en hij kan als dierenbeschermer geen respect genoeg krijgen.

Polmar schreef:Eigenlijk komt het er niet op aan, of er nu 9000 doden zijn van corana, er kunnen er nog een paar honderd bij!!
Zelfs de BV's vinden dat de wet niet moet gerespecteerd worden en die kunnen het weten !!!
Dat heeft met empathie voor dieren niets te maken.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

17 mei 2020, 12:42

Fazal schreef:
17 mei 2020, 12:17
Polmar schreef:
16 mei 2020, 17:58
Gelukkig hebben we er een viroloog bij ! die gast van gaia!!
Deze man doet zich zeker niet voor als een viroloog, en hij kan als dierenbeschermer geen respect genoeg krijgen.

Polmar schreef:Eigenlijk komt het er niet op aan, of er nu 9000 doden zijn van corana, er kunnen er nog een paar honderd bij!!
Zelfs de BV's vinden dat de wet niet moet gerespecteerd worden en die kunnen het weten !!!
Dat heeft met empathie voor dieren niets te maken.
Als je gelijk hebt, krijg je gelijk!

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

17 mei 2020, 14:16

Dicksy schreef:
17 mei 2020, 10:42
flupke2 schreef:
Dicksy : ik zal jou naam doorgeven naar alle bedrijven die met het onderzoek bezig zijn. Eén vrijwillig testpersoon hebben ze dan al :evil:
flupke2, zoek eens op in welke ziekenhuizen ze testpersonen zoeken voor medicijnen. Heb aan verschillende testen meegedaan in mijn jonge zotte jaren. Wanneer is het aan u of aan doggy?......wat zegt u?.....nooit 8O Dacht het al.
Dat je aan die testen hebt meegedaan is goed mogelijk , en of ik og doggy dat ook zouden doen of gedaan hebben doet niets ter zake. Maar al die dingen die jij hebt getest waren daarvoor ZEKER al getest op dieren, anders hadden ze nooit op mensen mogen getest worden.
Wat ik wilde zeggen in mijn vorige posting : stel je jezelf ook kandidaat om aan de testen mee te doen als ze voordien niet op hun veiligheid zouden getest zijn bij dieren??

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

17 mei 2020, 15:00

flupke2 schreef:
Wat ik wilde zeggen in mijn vorige posting : stel je jezelf ook kandidaat om aan de testen mee te doen als ze voordien niet op hun veiligheid zouden getest zijn bij dieren??
Dicksy schreef: ↑Vandaag, 09:21

‘ De mens is een dier. Homo sapiens is een van de ongeveer 5500 zoogdiersoorten die de aarde bevolken.’
https://www.worldometers.info/nl/

Proefkonijnen genoeg. Wil men een medicijn tegen corona neem dan onmiddellijk hen voor wie het bestemd is als proefkonijn en ga niet via via. De directe aanpak geeft nog altijd het beste resultaat en duurt minder lang.

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

17 mei 2020, 15:25

Dicksy schreef:
17 mei 2020, 15:00
flupke2 schreef:
Wat ik wilde zeggen in mijn vorige posting : stel je jezelf ook kandidaat om aan de testen mee te doen als ze voordien niet op hun veiligheid zouden getest zijn bij dieren??
Dicksy schreef: ↑Vandaag, 09:21

‘ De mens is een dier. Homo sapiens is een van de ongeveer 5500 zoogdiersoorten die de aarde bevolken.’
https://www.worldometers.info/nl/

Proefkonijnen genoeg. Wil men een medicijn tegen corona neem dan onmiddellijk hen voor wie het bestemd is als proefkonijn en ga niet via via. De directe aanpak geeft nog altijd het beste resultaat en duurt minder lang.
Je antwoordt naast de kwestie : zou jij jezelf ook opgeven als proefkonijn als er voordien NIET was getest op dieren, dus als jij de eerste zou zijn??? Ik denk het niet. Welke mensen zou jij dan wel als proefkonijn zien??

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

17 mei 2020, 16:34

flupke2 schreef:
Je antwoordt naast de kwestie : zou jij jezelf ook opgeven als proefkonijn als er voordien NIET was getest op dieren, dus als jij de eerste zou zijn??? Ik denk het niet. Welke mensen zou jij dan wel als proefkonijn zien??
Is niet naast de kwestie. Als de mens één van de 5500 zoogdiersoorten is waarom moeten andere dieren dan de dupe zijn om een vaccin te testen waar ze zelf geen nut aan hebben.
Test uw vaccins op mensen met corona dan weet ge onmiddellijk of het werkt of niet maar dat zal een brug te ver zijn vrees ik.

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

17 mei 2020, 18:19

Prima Vera schreef:
17 mei 2020, 12:42
Als je gelijk hebt, krijg je gelijk!
Bedankt, maar dan moet ik het niet meer 'krijgen, dan 'heb' ik het al. :D
Laatst gewijzigd door Fazal op 17 mei 2020, 18:37, 2 keer totaal gewijzigd.

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

17 mei 2020, 18:27

Dicksy schreef:
17 mei 2020, 16:34
Als de mens één van de 5500 zoogdiersoorten is waarom moeten andere dieren dan de dupe zijn om een vaccin te testen waar ze zelf geen nut aan hebben.
Test uw vaccins op mensen met corona dan weet ge onmiddellijk of het werkt of niet maar dat zal een brug te ver zijn vrees ik.
Vind ik ook.
Er zijn bvb genoeg gedetineerden die zelfs vrijwillig voor proefkonijn zouden willen spelen.
Eventueel mits een paar tijdelijke voordelen, zouden er zeker al een paar tevreden zijn.
En er zullen er wel meer dan een paar.
Ik denk hierbij bvb aan gedetineerden die nog jaren voor de boeg hebben.