Mens, erger je niet!

Hier is plaats voor openbaar debat.

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

28 okt 2021, 08:37

Fazal schreef:
27 okt 2021, 18:52
Als ... ze dan bellen welteverstaan. :? :wink:
Juist maar je moet ook het willen horen hé :lol:
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

02 dec 2021, 13:55

Asociaal gedrag? Of geen benul van benul ...? Vind dit niettemin allebei even erg.
En dat allemaal in één- en dezelfde straat, van ± 50 meter lang. :x

Afbeelding

Afbeelding

AfbeeldingAsociaal gedrag:


Mens, erger je niet! :evil:
Laatst gewijzigd door Fazal op 02 dec 2021, 14:45, 2 keer totaal gewijzigd.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

02 dec 2021, 14:05

Fazal, die persoon in het bovenste plaatje heeft wellicht als handicap dat hij niet goed kan parkeren.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

02 dec 2021, 14:55

Heb er nog eentje aan toegevoegd in mijn vorig bericht.
De foto toont helaas niet aan dat aan de andere kant van de straat ook geparkeerde auto's staan.
Als ik mijn garage wil uitrijden, moet ik verplicht rechtsaf, en daarvoor moet ik mij soms in alle bochten wringen.
Want minstens 2 à 3 keer per week staat er weer een andere auto in de weg.
Soms staat er zelfs eentje half voor de poort, en dan kan ik zelfs de garage niet uit. :twisted:

meredith
Lid geworden op: 18 jan 2009, 13:57

04 dec 2021, 17:37

Ik heb mij vandaag voor de zoveelste keer geërgerd aan die mannen die het nodig vinden om je voor te schieten aan de kassa van het warenhuis, als dat niet lukt duwen ze maar een hele tijd in je rug, uiteraard zonder mondmasker goed in je nek ademen en een alcoholgeur die niet te harden is.
Typisch voor dat soort toestanden is dat het altijd oudere mannen zijn, meestal met een veel te vette buik en een houding van 'niemand kan mij iets maken '. Alsof ik de klant voor mij kan dwingen om sneller te betalen, of de kassierster kan dwingen om sneller te scannen. Stond hij daar te zuchten met een paar flanellen lakens in zijn handen alsof thuis de soep stond te koken. Een ferme elleboogstoot terwijl ik afrekende heeft hij van mij gratis gekregen.
Eendracht maakt macht

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

04 dec 2021, 18:53

Zo heb ik eens een man achter mij een toek op zijn kaak gegeven, die is dan haastig aan een andere kassa gaan aanschuiven. Ik heb hem zelfs geen pijn gedaan, maar zijn gelaat sprak boekdelen van het schrikken.
Zoiets had hij duidelijk niet verwacht.

Maar sommige vrouwen zijn nog erger, helaas kan ik die niet aanpakken, want dan maken zij direct misbruik van hun vrouw zijn, m.a.w., een zgn 'slachtoffer' van zgn zinloos geweld, terwijl zij het zelf hebben uitgelokt. Nochtans ..., zou ik verdomme soms maar al te graag ...! Ik hoef hen daarom nog niet te 'slachten' natuurlijk. :mrgreen:

meredith
Lid geworden op: 18 jan 2009, 13:57

05 dec 2021, 13:58

Fazal schreef:
04 dec 2021, 18:53
Zo heb ik eens een man achter mij een toek op zijn kaak gegeven, die is dan haastig aan een andere kassa gaan aanschuiven. Ik heb hem zelfs geen pijn gedaan, maar zijn gelaat sprak boekdelen van het schrikken.
Zoiets had hij duidelijk niet verwacht.

Maar sommige vrouwen zijn nog erger, helaas kan ik die niet aanpakken, want dan maken zij direct misbruik van hun vrouw zijn, m.a.w., een zgn 'slachtoffer' van zgn zinloos geweld, terwijl zij het zelf hebben uitgelokt. Nochtans ..., zou ik verdomme soms maar al te graag ...! Ik hoef hen daarom nog niet te 'slachten' natuurlijk. :mrgreen:
Aan de mannen hun kaak geraak ik meestal niet, een comfortabele hoogte voor mij is maag, buik, en lager. Maar die patatjes raken dat is gevaarlijk.
Voor vrouwen, eens hard roepen, is meestal wel voldoende.
Eendracht maakt macht

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

05 dec 2021, 14:55

meredith schreef:
05 dec 2021, 13:58
Fazal schreef:
04 dec 2021, 18:53
Zo heb ik eens een man achter mij een toek op zijn kaak gegeven, die is dan haastig aan een andere kassa gaan aanschuiven. Ik heb hem zelfs geen pijn gedaan, maar zijn gelaat sprak boekdelen van het schrikken.
Zoiets had hij duidelijk niet verwacht.
Maar sommige vrouwen zijn nog erger, helaas kan ik die niet aanpakken, want dan maken zij direct misbruik van hun vrouw zijn, m.a.w., een zgn 'slachtoffer' van zgn zinloos geweld, terwijl zij het zelf hebben uitgelokt. Nochtans ..., zou ik verdomme soms maar al te graag ...! Ik hoef hen daarom nog niet te 'slachten' natuurlijk. :mrgreen:
Aan de mannen hun kaak geraak ik meestal niet, een comfortabele hoogte voor mij is maag, buik, en lager. Maar die patatjes raken dat is gevaarlijk.
Voor vrouwen, eens hard roepen, is meestal wel voldoende.
Heel nuttig is, dat in de supermarkt die ik frequenteer men verplicht een winkelkar MOET nemen.
Ik neem er zelfs twee...
Eén voor mij en één achter mij... :idea:

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

05 dec 2021, 16:34

Je kan iemand een plets op zijn kaak geven zonder hem/haar pijn te doen, maar wel hen hevig doen schrikken omdat ze zoiets niet zo gauw verwachten. Werkt doorgaans heel doeltreffend en efficiënt.
Je kan het ook in andere omstandigheden gebruiken, maar doe het snel en keer hem/haar onmiddellijk weer de rug toe. Eens zien wat er zal gebeuren. 'Hoogstwaarschijnlijk' niets! De kans is in ieder geval heel klein.

Het moet dus wel 'héél snel' gebeuren. Geen geruzie. Door de snelheid heeft niemand iets gemerkt.
Ze zullen zo snel mogelijk achter u verdwijnen en aan een andere kassa gaan staan.
Ik zal hoogstens eerst efkens vooraf een verwittiging geven, en daarna moeten ze het zelf maar weten.
Verder maak ik daar geen woorden meer aan vuil.
Het is trouwens nog maar één keer gebeurd, maar ik zou het zo opnieuw doen. :wink:

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

05 dec 2021, 17:19

Zou het dan toch waar zijn...
dat heel die "Corona"-miserie
de mens meer prikkelbaar maakt!?

H.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

05 dec 2021, 19:01

Hobo vandaag, 14:55
Heel nuttig is, dat in de supermarkt die ik frequenteer men verplicht een winkelkar MOET nemen.
Ik neem er zelfs twee...
Eén voor mij en één achter mij... :idea:
Voor helemaal safe te zijn kun je er ook nog één links en rechts van u meesleuren. :lol:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

05 dec 2021, 19:04

Dan is het quarantaine in de supermarkt.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

05 dec 2021, 19:06

Fazal vandaag, 16:34
Je kan iemand een plets op zijn kaak geven zonder hem/haar pijn te doen, maar wel hen hevig doen schrikken omdat ze zoiets niet zo gauw verwachten. Werkt doorgaans heel doeltreffend en efficiënt.
Je kan het ook in andere omstandigheden gebruiken, maar doe het snel en keer hem/haar onmiddellijk weer de rug toe. Eens zien wat er zal gebeuren. 'Hoogstwaarschijnlijk' niets! De kans is in ieder geval heel klein.
Tot je de verkeerde tegenkomt die er anders over denkt en u met kar en al achter de kassa klopt. 'Hoogstwaarschijnlijk' had u dan die tegenreactie ook niet verwacht.

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

05 dec 2021, 19:06

Hobo schreef:
05 dec 2021, 17:19
Zou het dan toch waar zijn...
dat heel die "Corona"-miserie
de mens meer prikkelbaar maakt!?

H.
Mij in ieder geval niet.
Zolang anderen maar mijn comfortzone respecteren, zoals ik dat doe bij hen.
Heeft voor mij dus niks met corona te maken. :wink:

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

06 dec 2021, 06:34

Dicksy schreef:
05 dec 2021, 19:01
Hobo vandaag, 14:55
Heel nuttig is, dat in de supermarkt die ik frequenteer men verplicht een winkelkar MOET nemen.
Ik neem er zelfs twee...
Eén voor mij en één achter mij... :idea:
Voor helemaal safe te zijn kun je er ook nog één links en rechts van u meesleuren. :lol:
Mogelijk is "Dicksy" :roll: niet vertrouwd met hetgeen men in A'pen vaak doet...
Nl. "zwanzen"...
En de kenners doen er dan nog een flinke schep bovenop... :idea:

Alvast veel succes ermee! :lol: