Extreem rechts en terrorisme

Hier is plaats voor openbaar debat.

Imkeren
Lid geworden op: 05 sep 2006, 10:58
Locatie: Kempen

27 mei 2021, 11:24

Ik kan aanvaarden dat een deel van de bevolking niet tevreden is, of erger nog gefrustreerd en kwaad. Het leven is nu eenmaal niet eerlijk : of je wordt in de foute wieg geboren, of je hebt weinig talenten, of je hebt een bepaalde huidskleur, of je bent niet moeders mooiste. Maar er zijn altijd meerdere oplossingen : of je probeert je op te werken in de maatschappij, of je probeert vrede te nemen met de toestand, of je steekt de schuld van deze oneerlijkheid op iets of iemand en je raakt gefrustreerd en ongelukkig. Deze laatste houding is m.i. de minst voor de hand liggende : je zult jouw hele leven ongelukkig en gefrustreerd blijven en je maakt de mensen in uw omgeving tevens ongelukkig, en tenslotte zal er niets veranderen aan jouw toestand. . En het is een fabeltje dat je de maatschappij of de mensheid zodanig kunt veranderen dat deze oneerlijkheden verdwijnen. Misschien zal de genetische manipulatie een oplossing brengen ? Vecht tegen oneerlijkheid op een positieve wijze en zoek niet de weg van zelfvernietiging. Een wijze raad van nonkel Renaat.
Geniet van elke dag als je kan !

MS Windows 7 64-bit SP1/Intel i3/i5/i7 @ 2.20GHz//RAM 4,00 GB @ 663MHz
SJV70_HR (CPU1)/488GB /IE11/ AVG 2014 free/Windows Firewall/Accleaner/Malwarebytes

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 mei 2021, 12:07

Zou die redenering ook opgaan met betrekking tot de islamideologie en moslimterreur?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

13 jul 2021, 12:24

Imkeren schreef:
27 mei 2021, 11:24
En het is een fabeltje dat je de maatschappij of de mensheid zodanig kunt veranderen dat deze oneerlijkheden verdwijnen.
Inderdaad.
Maar ga dat eens aan de communisten vertellen.
Ge zult het geweten hebben.
:lol:
Ondank is 's werelds loon

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

13 jul 2021, 12:55

En als de Rambooo het probeert krijgt hij 50.000 likes :mrgreen:
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet