Burgemeester -volksvertegenwoordiger Halle kan niet debatteren
-
kathuis - Lid geworden op: 23 mei 2003, 11:19
Wie geen argumenten heeft, onderbreekt systematisch de andere aanwezigen in een debat. Akelig voor de luisteraar.
De danseres-burgemeester zou best wat "debat training" volgen om volwassen over te komen in de 7e dag of elders.
Mochten pleitende advocaten de tegenstrever zo onderbreken, dan werd beslist de zitting geschorst tot het niveau steeg
De danseres-burgemeester zou best wat "debat training" volgen om volwassen over te komen in de 7e dag of elders.
Mochten pleitende advocaten de tegenstrever zo onderbreken, dan werd beslist de zitting geschorst tot het niveau steeg
7 cats and 2 dogs en ze leefden IN VREDE met elkaar! Nu zijn de twee woefkes ook overleden (op 17 j leeftijd).
Op sennet geleerd : zalig zijn de armen van geest
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Dat vakbondsmannetje blijkt niet te begrijpen waar wij beland zijn door jarenlang wanbeleid en privileges.
Waarom is de koning zo gesteld op BDW? Omdat die blijkbaar samen met Rousau begrijpen wat er moet gebeuren.
En dat dit nog niet genoeg zal zijn om het kalf te redden voor de volgende generaties.
Dit regeerakkoord is maar het begin van offers; en niet de tijd om te staken.
Waarom is de koning zo gesteld op BDW? Omdat die blijkbaar samen met Rousau begrijpen wat er moet gebeuren.
En dat dit nog niet genoeg zal zijn om het kalf te redden voor de volgende generaties.
Dit regeerakkoord is maar het begin van offers; en niet de tijd om te staken.
-
kathuis - Lid geworden op: 23 mei 2003, 11:19
Kijk de. Geschiedenis na en zie wat volk dat honger en kou heeft ontketende
7 cats and 2 dogs en ze leefden IN VREDE met elkaar! Nu zijn de twee woefkes ook overleden (op 17 j leeftijd).
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Ik denk niet dat langer werken en indexaanpassing bij hoge lonen en pensioenen hongersnood gaan veroorzaken.
En wat te denken van de oplossing van mijn zoon bij de jaarlijkse loonbespreking van het kader.
Hij vroeg of er geen andere oplossing was dan een zwaar belaste loonsverhoging aan beide kanten. Hij stelde voor 10 dagen extra verlof. Hij content en baas ook.De deal gaat door
En wat te denken van de oplossing van mijn zoon bij de jaarlijkse loonbespreking van het kader.
Hij vroeg of er geen andere oplossing was dan een zwaar belaste loonsverhoging aan beide kanten. Hij stelde voor 10 dagen extra verlof. Hij content en baas ook.De deal gaat door
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Die 10 dagen extra verlof zal de werkgever minder kosten dan een structurele loonsverhoging. Logisch dat die baas daar mee akkoord gaat, dat zijn ook geen uilen.En wat te denken van de oplossing van mijn zoon bij de jaarlijkse loonbespreking van het kader.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
-
Passant - Lid geworden op: 08 jun 2020, 14:29
hebben we gezien ja, die kreeg er zelf amper een woord tussen. Tenzij die dat zo zou hebben gewild, maar dat betwijfel ik wel.
En terloops, voor de elvenderstige keer herhaalde hij zijn liedje, dat men hem moet uitnodigen, dat hij zó bereid is voor overleg dat je het nog zou geloven ook. Overleg en tegelijk stakingen verdedigen of er nog meer aankondigen , moeilijke combinatie.