TRUMP wordt een goede president
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Fake of niet ?......
Straf als het waar is, maar dat er simpele zielen gebrainwashed zijn door den Troemp zou mij zeker niet verwonderen....

https://x.com/MarcoFoster_/status/20919 ... 81669?s=20
Straf als het waar is, maar dat er simpele zielen gebrainwashed zijn door den Troemp zou mij zeker niet verwonderen....

https://x.com/MarcoFoster_/status/20919 ... 81669?s=20
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
De Amerikaanse ambassadeur moeit zich weer
Hij hekelt Van den Broeke om zijn intenties op het gebruik van alkohol
Rousau reageert , dat de Amerikaanse ziekte verzekering een voorbeeld kan nemen aan onze ziekteverzekering die niet alleen voor de rijken is
Hij hekelt Van den Broeke om zijn intenties op het gebruik van alkohol
Rousau reageert , dat de Amerikaanse ziekte verzekering een voorbeeld kan nemen aan onze ziekteverzekering die niet alleen voor de rijken is
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De Amerikaanse administratie port de Britten aan om meer inspanningen te doen om het defensiebudget op te trekken tot het Navo-doel van 5%. De Amerikanen vinden dat het pad daar naartoe niet genoeg gevolgd wordt.
Terloops lieten ze verstaan dat Amerika misschien wel eens zou overwegen om de Britse claim op de Falkland eilanden niet langer te willen ondersteunen.
Ter info: de Amerikanen zijn de grootste verkopers van wapens. 42% van alle legermateriaal dat internationaal wordt verhandeld, komt uit de VS.
Terloops lieten ze verstaan dat Amerika misschien wel eens zou overwegen om de Britse claim op de Falkland eilanden niet langer te willen ondersteunen.
Ter info: de Amerikanen zijn de grootste verkopers van wapens. 42% van alle legermateriaal dat internationaal wordt verhandeld, komt uit de VS.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier