Hoe ziet die gelijkenis er dan wel uit voor iemand die de kwestie Dries V.L. niet in detail kent ?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Het zou best kunnen dat dat acite van Hamas op 7/10 niet onwettig was, maar.... dan is er wat mis met de wet.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.De verwoording is: niet-illegaal.Uiteraard heeft het buikgevoel hierin mee gespeeld, onder mensen kan dat toch ook niet anders.
Ik las in de NL tekst "Een bevraging in 16 Arabische landen toont aan dat slechts 5% vindt dat de Hamas-actie op 7/10 onwettig was.
Ik ken geen vrienden van de Mechelse Gennez, jij wel ? Komt dat omdat jij, als volbloedsinjoor beter geïnformeerd wordt ?
Zullen we eens kijken wat de Verenigde Naties daar over zeggen?Een bevraging in 16 Arabische landen toont aan dat slechts 5% vindt dat de Hamas-actie op 7/10 onwettig was.
Goeie poging om een drogredenering in gang te zetten, maar deze jongen kijkt daar dwars door.
Hiermee kan ik helemaal akkoord gaan. Men mag zich gewapenderhand verzetten tegen een overheid die haar leger inzet om een ander volk te onderdrukken.[De Algemene Vergadering van de Verenigde Naties (AVVN) heeft uitdrukkelijk het recht van de Palestijnen bevestigd om zich te verzetten tegen de Israëlische militaire bezetting, onder meer door middel van gewapende strijd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.