Enkel de Amerikaan kan zeggen dat'm moet stoppen. Gaat het over geld, ik denk het niet.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Voor de Hamas-boys maakt het niet veel verschil uit hoeveel mensen er sterven in de strijd tegen de vijand: dat zijn allemaal martelaars en dat is het hoogst bereikbare in hun ideologie.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.In Small film Studio'sWaar wordt dat gefilmd?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.... en, hij was de eerste influencer: hij had al duizenden volgers in de woestijn.twistenopdemaan schreef: ↑24 sep 2025, 08:34Wie kent de familienaam van mozes, hij is van Vlaamse afkomst. Van den Berg heet ie. Het staat in de bijbel : en toen kwam Mozes van de berg….

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Toon ons dan vlug even de boekwerken die door dat 'volk' werden geschreven. De bouwwerken die ze hebben nagelaten, de muziek die ze hebben gecomponeerd, de staatstructuur die ze hebben uitgebouwd. Wie waren de grote schrijvers en kunstenaars van dat 'volk' ?“Een land zonder volk voor een volk zonder land” was de slogan die de vestiging van een joodse en Europese staat moest verantwoorden in een gebied dat noch joods noch Europees was. De zionisten beseften heel goed dat Palestina helemaal geen “land zonder volk was” maar integendeel een van de dichtst bevolkte gebieden ter wereld. De mensen die daar toen leefden mochten daarom geen ”volk” worden genoemd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Wat dacht je van de veel langere en rechtere lijn: van de profeet Mohammed en zijn kornuiten die eisen dat wat eens islamitische grond is, voor altijd islamitische grond moet blijven, tot Hamas vandaag. From the river to the sea ...Er loopt een rechte lijn van de Balfourverklaring (1917) tot het “vredesplan” voor Gaza van Trumpanyahu (2025).

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.