Je kan dit toch niet meer serieus noemen en dan maar kakken op onze journalisten. Er zitten er hier toch met oogkleppen op hoor.
Heb even U link eens geopend want met de media weet je nooit hé.
Het artikel opent met de titel:
"Wat heeft hij gerookt?" Trump suggereert onbestaande terreuraanslag in Zweden.
Dus er staat
Trump suggereert..........
Het artikel vervolgt:
" Donald Trump heeft gisteren in een toespraak in Florida gesuggereerd dat er de avond voordien een terreuraanslag werd gepleegd in Zweden. Maar er is vrijdagavond niets bijzonder gebeurd in dat land. "Zweden? Terreuraanslag? Wat heeft hij gerookt?", reageerde de voormalige Zweedse premier Carl Bildt op Twitter. "
En dan nu het belangrijkste van het hele artikel:
Trump sprak over nationale veiligheid. Hij zei dat het land sterke grenzen nodig heeft. Als illustratie van hoe het niet moet, noemde hij Zweden. "Kijk wat er gisterenavond gebeurde in Zweden. Zweden! Wie kan dat geloven? Ze lieten grote hoeveelheden (migranten) binnen. Ze ondervinden problemen die ze nooit voor mogelijk hadden gehouden", zei Trump, die meteen ook verwees naar Brussel, Nice en Parijs.
"Kijk wat er gisterenavond gebeurde in Zweden. Zweden! Wie kan dat geloven? Ze lieten grote hoeveelheden (migranten) binnen.
Waar staat dat van die ' onbestaande terreuraanslag. Ze lieten grote hoeveelheden ( migranten ) binnen...... Heeft hij het hier over een aanslag ? Welke problemen zijn er die vrijdagavond geweest in Zweden met die vluchtelingen ,zoek het eens op ! Een terreuraanslag ? Heeft hij het hier over een terreuraanslag ?
Als ik kan lezen vraag ik mij af waar dat
suggereren naar een onbestaande terreuraanslag in Zweden vervat zit.

zit het hem in die laatste woorden:
zei Trump, die meteen ook verwees naar Brussel, Nice en Parijs.!!!!!!!
Wat Trump aanhaalt is dat door de grote instroom van die vluchtelingen in Zweden de problemen begonnen zijn. Zweden is en wordt onder de voet gelopen door deze ' vluchtelingen ' en zorgen voor voor ongekende problemen in dat land. Dat het opengrenzenbeleid van de Zweden de oorzaak is van de problemen die ze nu hebben.
http://www.demorgen.be/buitenland/1-500 ... -bef8dff2/
En zo zijn er nog verschillen feiten te vinden op internet over Zweden en zijn vluchtelingen.
De verwijzing naar Brussel, Nice en Parijs toont aan tot wat een opengrenzenbeleid leiden kan, wat de gevolgen kunnen zijn.
Gelukkig zijn de Zweden tot hiertoe gespaard gebleven van die aanslagen in vergelijking met Brussel, Nice en Parijs. Nergens wekt hij dan ook de suggestie dat er een aanslag in Zweden is geweest.
Weer maakt ' de media ' er een zootje van en weer trappen ze in de idiotie dat ze schrijven.
frits1955 schreef:
nbeschaamd liegen en vervolgens wie hen daar op aanspreekt beschuldigen van leugens - dat is de basis van de Trump administration.
Ik geef toe dat begrijpend lezen niet voor iedereen is weggelegd maar van U had ik toch anders verwacht.