Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

11 jul 2017, 22:27

" Fritske, durf je een referendum helpen organiseren om de uitspraken van het V B te veroordelen.? "

Ja, als ik de vragen mag opstellen en niet de Blokkers :wink:
Referenda staan of vallen met de wijze waarop ze geformuleerd worden, maar ik ben daar in principe niet tegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

11 jul 2017, 22:27

frits1955 schreef: Aan zulk gespuis ga ik echt niet vragen om mijn kleinkinderen naar school te brengen...
Ik schreef dat de mandatarissen 'zo goed als allemaal' vredelievende mensen zijn. Ik herinner me ook een liberaal die iemand had doodgeschoten.

Ik lees in jouw litanie dat sommigen werden beschuldigd, maar blijkbaar niet werden veroordeeld. Ik herinner me een Franstalige politicus die ervan beschuldigd werd dat hij zijn vrouw zou hebben gewurgd in een hotel aan de Vlaams kust.

Je moet wel meer dan 40 jaar terug gaan om er hier en daar eentje te vinden die goed over de schreef gaat, niet? Was jij niet degene die schreef dat men geen oude pvda-koeien uit de gracht moet halen? Ja, toch?

De vraag is: werden de misdrijven gepleegd OMDAT zij het VB-programma wilden uitvoeren, of was het een probleem met hun persoonlijkheid? Met de moslimterroristen die we dagelijks aan het werk zien, gaat het om de wil van Allah die ten uitvoer moet worden gebracht. Die wil lees je in hun statuten: koran, hadith en bronteksten en die zagen ze uitgevoerd in de daden van Mohammed.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

11 jul 2017, 22:28

"De vraag is: werden de misdrijven gepleegd OMDAT zij het VB-programma wilden uitvoeren, of was het een probleem met hun persoonlijkheid? "

Ha, het Blok is een partij met onevenwichtigen en psychoten. Ok.
Feit blijft dat het Blok veroordeeld werd wegens aanzetten tot en bedrijven van racisme.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

11 jul 2017, 22:30

frits1955 schreef:"Dat gaat 100% over wat er in de statuten van het VB stond. "

Het Vlaams Blok heeft zich volgens het Hof van Cassatie schuldig gemaakt aan racistische uitingen tegen migranten ... en op bijeenkomsten aangezet tot haat.

Bijeenkomsten en wat daar gezegd werd staat dus in de statuten?
Ja want de thema's die daar besproken worden, staan in rechtstreeks verband met de doelstellingen van het programma.]

Ik herhaal: je ziet het woord 'PROGRAMMA' toch staan in je eigen posting, mag ik hopen?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

11 jul 2017, 22:32

Je ziet de woorden "tijdens bijeenkomsten aangezet tot haat" toch staan mag ik hopen?
Laatst gewijzigd door frits1955 op 11 jul 2017, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

11 jul 2017, 22:33

frits1955 schreef:"De vraag is: werden de misdrijven gepleegd OMDAT zij het VB-programma wilden uitvoeren, of was het een probleem met hun persoonlijkheid? "

Ha, het Blok is een partij met onevenwichtigen en psychoten. Ok.
Feit blijft dat het Blok veroordeeld werd wegens aanzetten tot en bedrijven van racisme.
Ik heb daar geen probleem mee. Ik beoordeel op dezelfde wijze de islamideologie.
Die is racistisch tot en met. Voorbeelden te over. Hoe denk je dat er in de basisteksten van de islamideologie wordt gesproken over de joden?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

11 jul 2017, 22:33

frits1955 schreef:Je ziet de woorden "tijdens bijeenkomsten" toch staan?
Jongen, je beseft toch wel dat zij tijdens hun bijeenkomsten ook hun PROGRAMMA aan bod laten komen?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

11 jul 2017, 22:40

"Jongen, je beseft toch wel dat zij tijdens hun bijeenkomsten ook hun PROGRAMMA aan bod laten komen?"

Ja, ze zitten daar allemaal als alte kameraden naast elkaar en iemand leest daar dan de statuten voor :lol:
Ik onthou dat jij het niet erg vind dat het Blok veroordeeld werd wegens het aanzetten tot racisme. Waarvan akte en discussie dienaangaande gesloten - met volbloed racisten kan je niet in discussie gaan.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

11 jul 2017, 22:47

frits1955 schreef:"Jongen, je beseft toch wel dat zij tijdens hun bijeenkomsten ook hun PROGRAMMA aan bod laten komen?"

Ja, ze zitten daar allemaal als alte kameraden naast elkaar en iemand leest daar dan de statuten voor :lol:
Ik onthou dat jij het niet erg vind dat het Blok veroordeeld werd wegens het aanzetten tot racisme.
Neen, vind ik niet erg. Jij wel?
Ik moet het VB niet verdedigen. Dat is mijn zaak niet.

Maar ik wil dit topic liever niet vervuilen met zijdiscussies die weinig of niets met de kern van de zaak te maken hebben. De islam in het Westen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

11 jul 2017, 23:00

De Oostenrijkse stad Salzburg heeft varkensvlees van het menu gehaald in peutertuinen en kindercrèches.
De motivatie: het zou niet goed zijn voor de gezondheid en ook om wat rekening te houden met de gevoelens van moslims ...

Nochtans vindt 78% van de Oostenrijkers dat varkensvlees in die schooltjes en crèches moet op het menu staan.
Bron: http://www.krone.at/oesterreich/salzbur ... ory-577601
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

jure
Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:28

12 jul 2017, 08:39

Wat mij opvalt is dat ik niet kan opmaken of er onder de posters van dit item ook moslimsenioren meespreken? :)
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

12 jul 2017, 08:50

Even terug on topic.
We moeten islam in het Westen alle ruimte geven.
Islam is immers vrede.

http://www.hln.be/hln/nl/39994/Explosie ... napt.dhtml

Zariouh wilde "afvalligen doden".
Waar zou hij dat geleerd hebben?
Uit de bijbel?
Ondank is 's werelds loon

plopperdeplop
Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Locatie: overal

12 jul 2017, 09:45

maior domus schreef:
frits1955 schreef: Voor de hele wereld is de islam een religie , behalve voor 2 individuen op dit forum. :lol:
Maak er dan maar alvast drie van.

Islam is een fascistische ideologie die zich vermomt als godsdienst en vele nuttige idioten onder ons, trappen daarin.
Het godsdienstige facet van islam is maar een klein onderdeel ervan.
En de islamieten, die lachen in hun baard om zoveel naïviteit.
Jij die hier ooit poste dat ge er geen bezwaar zou tegen hebben mocht er eens iemand weer aan de macht komen zoals....... heeft bij deze recht van spreken zekers.Wat voor een idioot moet ge dan wel zijn om dergelijke uitspraken te doen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

12 jul 2017, 10:06

Maak je niet zo dik plop, dun is in de mode :lol:
Ondank is 's werelds loon

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

12 jul 2017, 10:28

plopperdeplop schreef: Jij die hier ooit poste dat ge er geen bezwaar zou tegen hebben mocht er eens iemand weer aan de macht komen zoals....... heeft bij deze recht van spreken zekers.Wat voor een idioot moet ge dan wel zijn om dergelijke uitspraken te doen.
Ge verdraait mijn woorden plop.
Ik heb gezegd dat het geen kwaad zou kunnen dat er tijdelijk terug een nieuwe 18 aan de macht zou komen. En dat daarbij best de democratie tijdelijk aan de kant zou worden geschoven. Want de democratie heeft een monster gebaard: de multiculturele samenleving.
De stal moet grondig uitgekuist worden, want zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Tijdens de regeerperiode van de nieuwe 18, moet al de overgang naar de vernieuwde democratie ingeschreven zijn. Bij wijze van spreken moet al de datum van de volgende verkiezingen vastliggen.
Maar ge hebt gelijk: als het tijdelijk is, heb ik daar geen bezwaar tegen.
Dat is het verschil met islam, die wil de hele planeet én definitief onder haar knoet.
Ondank is 's werelds loon