Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Ice

08 apr 2018, 12:14

Vrijzinnige schreef:
Dicksy schreef:Als men tot het hof van cassatie moet procederen om een veroordeling er door te krijgen om het VBlok het etiket van racistische partij opgekleefd te krijgen dan stel ik mij daar vragen bij.
Alle lagere rechters die dit niet vonden zijn dan onbekwaam en het sterkt mij in mijn overtuiging dan dat er een hof is dat gemanipuleerd werd.
M.a.w een uitspraak doet die gunstig is voor hen die die uitspraak wensten.
Zie hetzelfde geval met Wilders uitspraak “ minder Marokkanen. “
Ook hier een rechter die reeds bevooroordeeld was en daarna een definitieve uitspraak moest doen of deze uitspraak racistisch was.
Werd zij gewraakt? Nee, wel veroordeeld maar geen straf.
Vrouwe Justitia is wel degelijk blind en de weegschaal hangt al lang niet meer in evenwicht.
Dicksy, de werkelijkheid NIET omkeren aub !Want het waren NIET de aanklagers die alle rechtsmiddelen hebben moeten uitputten om hun gelijk te halen, maar de beschuldigden hebben alles uit de kast moeten halen om toch maar proberen aan te tonen dat zij onschuldig waren, wat hun uiteindelijk niet is gelukt.

Maar voor de laatste stap (Europees hof voor de rechten van de mens) in die gerechtelijke procedure hadden zij dan weer NIET het lef, want...je kan NIET naar een hof stappen waarvan je de principes niet wil erkennen
Niet te geloven!!!!
WIE keert hier de boel WEER om????
Wie verwijt hier anderen wat ie overduidelijk zelf doet?
 Aanklagers mogen beschuldigen maar de bewijslast ligt bij de  BESCHULDIGDE, die zou zijn ONSCHULD voor de rechtbank moeten bewijzen?!  8O

Oei.....je hebt zeker de uitleg over het rechtsprincipe en de omgekeerde bewijslast niet goed gelezen?  :roll:
Of je denkt slim te zijn en het omdraaien om te gebruiken om met het vingertje te wijzen, maar dan schiet je nu vol in eigen voet... :twisted:
De omgekeerde bewijslast ging pas in, LANG ná de rechtszaak tegen VB, je zit er dus bovendien ook nog eens JAREN langs.
Wat een onzin wordt hier maar verspreid.

Ik ga het rechtsprincipe niet opnieuw uitleggen, ga maar met de billen bloot.....spartel maar als nen duivel in een wijwatervat door feiten te verdraaien in een zielige poging gelijk te halen, je geloofwaardigheid is gezakt onder nul.
Weer de klok horen luiden maar de klepel niet weten hangen, zoals gewoonlijk...iets gelezen over de omgekeerde bewijslast en dat menen te gebruiken om dan af te gaan als een gieter...man man, je bekent kleur hahahaha

En waarom kunnen moslima's dan WEL naar het europees hof voor de mensenrechten stappen voor het dragen van de hoofddoek terwijl zij, als moslims URVM wél weigeren te erkennen, bewézen door zelfs een EIGEN versie te hebben van hún 'mensenrechten', gebaseerd op de sharia?
Of ga je dat nu ook ontkennen?
Bewijzen dat VB de mensenrechten niet erkent????
Lever het BEWIJS wat je beweert: waar staat dat?
Dit is niet minder dan laster.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

08 apr 2018, 12:29

AfbeeldingKen je 'm? Muhammad ibn Adam Al-Kawthari van de  Deobandi beweging. Een man die de koran grondig bestudeerd heeft. Deze Brit is in Amerika op tournee om daar over 'misbegrepen punten van de islam' te spreken. Zoals de rechten van de vrouw binnen het huwelijk.

Helemaal op de lijn van de koran heeft deze Muhammad voordien al geschreven dat een man, in laatste instantie, zijn vrouw wat peren mag geven zo lang dit maar geen sporen achterlaat. Vanzelfsprekend enkel als de vrouw zich 'lasterlijk' gedraagt, hoewel de koran dat niet zo duidelijk vermeldt.
Hfst. 4: 34  En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.

Wanneer de man nog maar vreest  dat de vrouw ongehoorzaam zal zijn, moet hij in laatste instantie die vrouw slaan. Het is geen kwestie van mogen, Allah geeft  een gebod. En die regel is eeuwig want de  koran is voor alle tijden, alle plaatsen. :cry:

Deze geestelijke leider heeft zijn studies gevolgd aan het Darul Uloom instituut. De Times schreef daarover dat Darul Uloom misprijzen predikt voor niet-moslims en waarschuwt voor de 'walgelijke kwaliteiten' van christelijke en joodse vrouwen. 
Dat kan natuurlijk wel kloppen want de koran leert ook dat christenen en joden erger zijn dan beesten (hfst. 8:55).

Ik hoop dat Al-Kawthari's speeches op YouTube verschijnen. Dan kunnen we nog eens een paar 'misbegrepen punten uit de islamideologie' verhelderen.
Bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Fazal

08 apr 2018, 12:34

Genk: De nieuwste generatie.

En al voor de zoveelste keer, maar wees gerust ..., ze zullen streng gestraft worden hoor.  :wink:

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

08 apr 2018, 12:45

Heb de beelden gezien .
Politie kwam te laat om PV  op te stellen  . De feestvierende schietende lieverdjes waren al vertrokken .

Belemmeren van het doorgaand verkeer . Grote rookontwikkeling ,onveilig gebruik van hun auto's ,  schieten met al dan niet alarmpistolen .  Volgende stap kalashnikovs  ?

Toch een toffe geïntegreerde bende nietwaar ?

Nu is het  enkel nog wat afwachten vooraleer de fans van 'de soort met hun verrijkende cultuur ' hier in dit draadje  de verdediging en vergoelijking komen opnemen voor hen .  En ondertussen maar wegkijken hé  .. vooral naar links ?
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....
Gast

08 apr 2018, 12:59

Want het waren NIET de aanklagers die alle rechtsmiddelen hebben moeten uitputten om hun gelijk te halen,.
VZ, meer woorden maak ik er niet meer aan vuil dan alleen dit nog want dit topic gaat over de “ vredelievende religie “ in het westen en anders wordt het toch weer een welles nietes spelletje met u. Dus lees het eerst en verifieer het op internet op zijn waarheidsgehalte. 
Vonissen over deze zaak van alle rechtbanken, ook de onbevoegdverklaringen, zijn te vinden op internet.


“ Rechters zijn politiek benoemd. De voorzitter van het Hof van Beroep in Gent is in die stad ook voorzitter van de Franstalige Lyonsclub. Dat de zaak door het Hof van Cassatie naar Gent - de thuishaven van Guy Verhofstadt en de stad waar Verhofstadt het begin van het einde van het Vlaams Blok voorspelde - was verwezen, deed ook al twijfels rijzen. En dan was er natuurlijk ook de opvallende haast waarmee de enorme gerechtelijke achterstand werd omzeild om werk te maken van de veroordeling. Politici en journalisten reageerden erg boos omdat het Vlaams Blok die twijfels luidop te kennen gaf en de onafhankelijkheid van de rechters in twijfel trok. 

Het blijft natuurlijk een feit dat de machthebbers in dit land tot vijf keer toe de wet hebben aangepast om het Vlaams Blok te kúnnen pakken. Om te verhinderen dat het volk zich over de zaak zou kunnen uitspreken, werd de zaak niet door een Assisenhof en een volksjury beslecht, maar door betrouwbare rechters. 

In zijn commentaar in Het Laatste Nieuws verwijst Luc Van der Kelen naar de 'Kristalnacht'. Een merkwaardige passage. "Negen november is de dag dat 'Kristalnacht' herdacht wordt. Die nacht in 1938 werden overal in Duitsland joden aangevallen en synagogen in brand gestoken. Het Hof van Cassatie heeft de dag voor de definitieve veroordeling van de extreem-rechtse partij dus goed gekozen, want laat daar geen twijfel over bestaan, magistraten op het niveau van Cassatie kennen hun geschiedenis." Misschien moet u dat stukje nog eens aandachtig lezen. Want wat zegt Van der Kelen eigenlijk impliciet? Dat de veroordeling van het Vlaams Blok bij voorbaat vast lag en al lang beklonken was in de cenakels van het establishment! 

Zo hoort u het ook nog eens van een ander. Of zoals Leman na de dubbele onbevoegdheidsverklaring van de rechtbanken verklaarde: "Wij moeten nu op zoek naar een rechter die het Vlaams Blok wél wil veroordelen". Die rechters werden gevonden en blijkbaar hebben ze deze keer niet te lang moeten zoeken ... “ 

URSULAMI
Lid geworden op: 15 aug 2014, 09:33

08 apr 2018, 13:46

In het wilde westen van Amerika kwamen de schietgrage cowboys ook uit het oosten , op zoek naar het beloofde land , dat "God hen beloofd had"
Nu is heel de wereld het wilde westen , en de moordenaars komen vooral uit landen waar ze "bidden" met hun kop in het zand en hun kont omhoog ( die houding was en is vereist als je smeekt dat de heerser je leven spaart ) 
En onze " verlichte leiders" zeggen : Wees tolerant , laat je eerst afslachten en zeg daarna "dat tolereren we niet"

Zo werkt het natuurlijk niet : wil je niet vermoord worden , moet je als eerste schieten ( maar wel alleen op criminelen ) 

vercingetorix
Lid geworden op: 28 okt 2008, 10:42
Locatie: harelbeke

08 apr 2018, 19:02

Dicksy schreef:
Want het waren NIET de aanklagers die alle rechtsmiddelen hebben moeten uitputten om hun gelijk te halen,.
VZ, meer woorden maak ik er niet meer aan vuil dan alleen dit nog want dit topic gaat over de “ vredelievende religie “ in het westen en anders wordt het toch weer een welles nietes spelletje met u. Dus lees het eerst en verifieer het op internet op zijn waarheidsgehalte. 
Vonissen over deze zaak van alle rechtbanken, ook de onbevoegdverklaringen, zijn te vinden op internet.


“ Rechters zijn politiek benoemd. De voorzitter van het Hof van Beroep in Gent is in die stad ook voorzitter van de Franstalige Lyonsclub. Dat de zaak door het Hof van Cassatie naar Gent - de thuishaven van Guy Verhofstadt en de stad waar Verhofstadt het begin van het einde van het Vlaams Blok voorspelde - was verwezen, deed ook al twijfels rijzen. En dan was er natuurlijk ook de opvallende haast waarmee de enorme gerechtelijke achterstand werd omzeild om werk te maken van de veroordeling. Politici en journalisten reageerden erg boos omdat het Vlaams Blok die twijfels luidop te kennen gaf en de onafhankelijkheid van de rechters in twijfel trok. 

Het blijft natuurlijk een feit dat de machthebbers in dit land tot vijf keer toe de wet hebben aangepast om het Vlaams Blok te kúnnen pakken. Om te verhinderen dat het volk zich over de zaak zou kunnen uitspreken, werd de zaak niet door een Assisenhof en een volksjury beslecht, maar door betrouwbare rechters. 

In zijn commentaar in Het Laatste Nieuws verwijst Luc Van der Kelen naar de 'Kristalnacht'. Een merkwaardige passage. "Negen november is de dag dat 'Kristalnacht' herdacht wordt. Die nacht in 1938 werden overal in Duitsland joden aangevallen en synagogen in brand gestoken. Het Hof van Cassatie heeft de dag voor de definitieve veroordeling van de extreem-rechtse partij dus goed gekozen, want laat daar geen twijfel over bestaan, magistraten op het niveau van Cassatie kennen hun geschiedenis." Misschien moet u dat stukje nog eens aandachtig lezen. Want wat zegt Van der Kelen eigenlijk impliciet? Dat de veroordeling van het Vlaams Blok bij voorbaat vast lag en al lang beklonken was in de cenakels van het establishment! 

Zo hoort u het ook nog eens van een ander. Of zoals Leman na de dubbele onbevoegdheidsverklaring van de rechtbanken verklaarde: "Wij moeten nu op zoek naar een rechter die het Vlaams Blok wél wil veroordelen". Die rechters werden gevonden en blijkbaar hebben ze deze keer niet te lang moeten zoeken ... “ 
Bij mijn weten zie ik Magda Aelvoet van Agalev nog furieus op TV verklaren : awel, we zullen dan een rechter zoeken die ze WEL wil veroordelen.
Het was overduidelijk : de haat droop uit de motivatie van de rechter. Dàt zal ik nooit vergeten.
Wat zeg ik altijd ? De demokratie in dit land is een alibi voor dictators.
Leman, de godgeklaagde idioot, heeft dit misschien ergens anders verklaard, maar ik weet alleen van Magda Aelvoet. En wat ik ook van haar weet is dat ze met al haar hoogverheven moraal niets bereikt heeft dat in het geheugen van het klootjesvolk overeind blijft. Tenzij het tegendeel van waar ze voor "stond".
wat baet den uyl een bril
als de caers niet branden wil

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

08 apr 2018, 20:21

Dicksy schreef:
Want het waren NIET de aanklagers die alle rechtsmiddelen hebben moeten uitputten om hun gelijk te halen,.
VZ, meer woorden maak ik er niet meer aan vuil dan alleen dit nog want dit topic gaat over de “ vredelievende religie “ in het westen en anders wordt het toch weer een welles nietes spelletje met u. Dus lees het eerst en verifieer het op internet op zijn waarheidsgehalte. 
Vonissen over deze zaak van alle rechtbanken, ook de onbevoegdverklaringen, zijn te vinden op internet.


“ Rechters zijn politiek benoemd. De voorzitter van het Hof van Beroep in Gent is in die stad ook voorzitter van de Franstalige Lyonsclub. Dat de zaak door het Hof van Cassatie naar Gent - de thuishaven van Guy Verhofstadt en de stad waar Verhofstadt het begin van het einde van het Vlaams Blok voorspelde - was verwezen, deed ook al twijfels rijzen. En dan was er natuurlijk ook de opvallende haast waarmee de enorme gerechtelijke achterstand werd omzeild om werk te maken van de veroordeling. Politici en journalisten reageerden erg boos omdat het Vlaams Blok die twijfels luidop te kennen gaf en de onafhankelijkheid van de rechters in twijfel trok. 

Het blijft natuurlijk een feit dat de machthebbers in dit land tot vijf keer toe de wet hebben aangepast om het Vlaams Blok te kúnnen pakken. Om te verhinderen dat het volk zich over de zaak zou kunnen uitspreken, werd de zaak niet door een Assisenhof en een volksjury beslecht, maar door betrouwbare rechters. 

In zijn commentaar in Het Laatste Nieuws verwijst Luc Van der Kelen naar de 'Kristalnacht'. Een merkwaardige passage. "Negen november is de dag dat 'Kristalnacht' herdacht wordt. Die nacht in 1938 werden overal in Duitsland joden aangevallen en synagogen in brand gestoken. Het Hof van Cassatie heeft de dag voor de definitieve veroordeling van de extreem-rechtse partij dus goed gekozen, want laat daar geen twijfel over bestaan, magistraten op het niveau van Cassatie kennen hun geschiedenis." Misschien moet u dat stukje nog eens aandachtig lezen. Want wat zegt Van der Kelen eigenlijk impliciet? Dat de veroordeling van het Vlaams Blok bij voorbaat vast lag en al lang beklonken was in de cenakels van het establishment! 

Zo hoort u het ook nog eens van een ander. Of zoals Leman na de dubbele onbevoegdheidsverklaring van de rechtbanken verklaarde: "Wij moeten nu op zoek naar een rechter die het Vlaams Blok wél wil veroordelen". Die rechters werden gevonden en blijkbaar hebben ze deze keer niet te lang moeten zoeken ... “ 
Ik zal er ook niet te veel woorden aan vuilmaken Dicksy !
FEIT is wel dat ENKEL de Vlaamse nationalisten van NVA en VB problemen hebben met rechterlijke uitspraken ! Maar.....ENKEL als de uitspraak niet in hun kraampje past.
En zulke partijen noemen zich dan democratisch !  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

08 apr 2018, 21:29

Sinds de moslimterreur in de Bataclan in Parijs, is het aantal 'geradicaliseerde moslims'  met 60% gestegen, schreef Le Figaro.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

08 apr 2018, 21:29

Ik zal er ook niet te veel woorden aan vuilmaken Dicksy ! 
FEIT is wel dat ENKEL de Vlaamse nationalisten van NVA en VB problemen hebben met rechterlijke uitspraken ! Maar.....ENKEL als de uitspraak niet in hun kraampje past. 
En zulke partijen noemen zich dan democratisch !  
De pocopartijtjes in 2004 ( met verafstoot op kop )  hadden inderdaad een probleem met de onbevoegdverklaring van 2 rechtbanken in de zaak VB. Er werd inderdaad een rechter gevonden die een op hun maat geschreven vonnis velde na overheveling van het dossier naar Gent.

Zoals je zelf schrijft: 

“ ......als de uitspraak niet in hun kraampje past. “ 
 
En inderdaad  zij noemen zich democratisch, foei. 


 

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

08 apr 2018, 21:52

""In de staafgrafiek hieronder: blauwe staafjes = percentage moslims in het land."

We kunnen zien dat de moslims 5,9% van onze totale bevolking uitmaken; de sharia is dus nog niet voor morgen, zelfs niet voor overmorgen of volgende week.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

08 apr 2018, 22:44

frits1955 schreef:We kunnen zien dat de moslims 5,9% van onze totale bevolking uitmaken; de sharia is dus nog niet voor morgen, zelfs niet voor overmorgen of volgende week.
Daarover gaat die grafiek ook niet, maar wel over de enorme oververtegenwoordiging in de gevangenissen. Is dat een probleem? Waarom zitten die mensen daar? Voor verkeerd parkeren?

Dat relatief klein percentage maakt het leven voor heel veel mensen al erg moeilijk. Die groep groeit sneller aan dan de autochtone groep. Binnen de singel in Antwerpen zitten in de basisscholen meer kinderen van vreemde origine dan Vlamingen.

Het percentage zegt ook niet hoe verspreid of geconcentreerd ze wonen. Er zijn voldoende wijken in de grote steden waar ze een meerderheid vormen. Laat uw dochter daar maar eens alleen over straat wandelen. Dan hoor je wel of die 5,9% een probleem vormen en dan krijg je ook wel te horen of de sharia-druk daar voelbaar is. Weet het me maar te zeggen.
Je herinnert je nog Hind Fraihi die werd weggelachen?  Uit Wiki: Ludo De Witte verweet de Fraihi's in te spelen op een islamofobe onderstroom en het boek werd weggelachen als weinig genuanceerd en sterk polariserend.

Jouw reactie gaat in dezelfde richting.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

09 apr 2018, 08:01

Dicksy schreef:
Ik zal er ook niet te veel woorden aan vuilmaken Dicksy ! 
FEIT is wel dat ENKEL de Vlaamse nationalisten van NVA en VB problemen hebben met rechterlijke uitspraken ! Maar.....ENKEL als de uitspraak niet in hun kraampje past. 
En zulke partijen noemen zich dan democratisch !  
De pocopartijtjes in 2004 ( met verafstoot op kop )  hadden inderdaad een probleem met de onbevoegdverklaring van 2 rechtbanken in de zaak VB. Er werd inderdaad een rechter gevonden die een op hun maat geschreven vonnis velde na overheveling van het dossier naar Gent.

Zoals je zelf schrijft: 

“ ......als de uitspraak niet in hun kraampje past. “ 
 
En inderdaad  zij noemen zich democratisch, foei. 


 
Het Europese hof voor de rechten van de mens Dicksy....was dit dan niet de ideale oplossing voor het VB om de corruptie binnen de Belgische rechtspraak aan te kaarten !  :lol: :lol: :lol:

Of kon er binnen Europa geen rechter gevonden worden die een vonnis zou vellen op maat van het VB ?????
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen
Gast

09 apr 2018, 08:11

Het Europese hof voor de rechten van de mens Dicksy....was dit dan niet de ideale oplossing voor het VB om de corruptie binnen de Belgische rechtspraak aan te kaarten ! 
:lol: :lol: :lol: Het spartelen begint weer. Je (geld)kas opsouperen aan een rechtszaak die jaren aansleept  of een doorstart maken met het geld nog in je zakken met een andere naam? 
ACW werd beweging.net om het geld in hun zakken te kunnen houden. Goe geprobeerd VZ.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

09 apr 2018, 08:19

Dicksy schreef:
Het Europese hof voor de rechten van de mens Dicksy....was dit dan niet de ideale oplossing voor het VB om de corruptie binnen de Belgische rechtspraak aan te kaarten ! 
:lol: :lol: :lol: Het spartelen begint weer. Je (geld)kas opsouperen aan een rechtszaak die jaren aansleept  of een doorstart maken met het geld nog in je zakken met een andere naam? 
ACW werd beweging.net om het geld in hun zakken te kunnen houden. Goe geprobeerd VZ.
Schijnbaar waren de partij principes niet zo belangrijk dan geld he Dicksy ?
Daarvan zie je nu nog steeds de gevolgen voor het VB !  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen