'Waarom De Wever niet langer voorzitter vd N-VA kan blijven

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
MaLoReg

23 apr 2018, 09:08

Raar hoor dat iemand gecatalogeerd word als 'buitenaards' wezen omdat hij zich volledig inzet.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

23 apr 2018, 09:17

MaLoReg schreef:Raar hoor dat iemand gecatalogeerd word als 'buitenaards' wezen omdat hij zich volledig inzet.
Heeft een werknemer van 45 a 50 jaar met maar één job, en een gezin dan onvoldoende inzet als hij NIET slaagt om een marathon uit te lopen MaLoReg ?
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen
MaLoReg

23 apr 2018, 09:20

Belachelijk hoor en daar gaat het helemaal niet om. Jij hebt het over De Wever en 'Buitenaards Wezen'.
Mss dat ik best niet meer reageer op jouw opmerkingen want van de hak op de tak springen doet een dialoog geen goed en is vrij verwarrend.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

23 apr 2018, 09:25

MaLoReg schreef:Belachelijk hoor en daar gaat het helemaal niet om. Jij hebt het over De Wever en 'Buitenaards Wezen'.
Mss dat ik best niet meer reageer op jouw opmerkingen want van de hak op de tak springen doet een dialoog geen goed en is vrij verwarrend.
Waar gaat het dan wel om MaLoReg ?
Of is het voor jou normaal dat een hardwerkende burgemeester - partijvoorzitter - parlementair en bestuurder van het gemeentelijk haven bedrijf, in 24 uur MEER KAN verwezelijken dan zijn hardwerkende Vlaamse onderdanen ?
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

23 apr 2018, 09:43

Vrijzinnige schreef:Waar gaat het dan wel om MaLoReg ??
Lees de titel van het draadje eens, Vz. Misschien helpt dat?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

23 apr 2018, 10:13

Wil. schreef:
Vrijzinnige schreef:Waar gaat het dan wel om MaLoReg ??
Lees de titel van het draadje eens, Vz. Misschien helpt dat?
Maar schijnbaar helpt dat niet voor jouw Wil !  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen
Ice

23 apr 2018, 10:55

En weer een topic dat verziekt en gesaboteerd wordt door irrelevant gebral van een trol.

freemate
Lid geworden op: 09 sep 2015, 15:56
Locatie: de wereld

23 apr 2018, 14:28

Wel "voorn" goed van jou om die maraton mee te doen.
Eigenljk maakten voet en loop prestaties noch drill deel uit van mijn opleiding (1ste lanciers: Pattons).

Dit terzijde gezien dit geen deel uitmaakt van de topic.
Eigenlijk geen uitzondereng...
Het dorp der dwazen telt veel inwoners...
It is more difficult for a democrat to walk past a bag of money than a leg for a dog.

freemate
Lid geworden op: 09 sep 2015, 15:56
Locatie: de wereld

23 apr 2018, 14:34

The Spirit of Flanders schreef:Ons Weverke komt de laatste tijd zo weinig in het nieuws , hoe komt dat ? Heeft hij de griep ?  Ik begin hem te missen :lol:
jaja, dat komt ervan als links moet zwijgen om de pot gedekt te houden en zodoende verdere schandaaltjes te vermijden.
Het dorp der dwazen telt veel inwoners...
It is more difficult for a democrat to walk past a bag of money than a leg for a dog.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

23 apr 2018, 17:23

""Jaja, dat komt ervan als links moet zwijgen om de pot gedekt te houden en zodoende verdere schandaaltjes te vermijden."

Sommige posts kunnen wel  een handleiding gebruiken .

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

23 apr 2018, 17:29

Ice schreef:En weer een topic dat verziekt en gesaboteerd wordt door irrelevant gebral van een trol.
Misschien een oplossing voor die "trol" : als er nu gewoon niemand meer reageert op zijn schrijfsels is het probleem direct opgelost  :roll:

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

23 apr 2018, 18:48

flupke2 schreef:
Ice schreef:En weer een topic dat verziekt en gesaboteerd wordt door irrelevant gebral van een trol.
Misschien een oplossing voor die "trol" : als er nu gewoon niemand meer reageert op zijn schrijfsels is het probleem direct opgelost  :roll:
Lees en kijk jij dan enkel maar naar de goed nieuws show flupke, en moet elk kritisch woord over deze rechtse regering dan in een cordon sanitair waarvoor Ice al enkele keren heeft opgeroepen ! 
Want is het trollen als ik vraag waar de burgemeester - NVA voorzitter - federaal parlementslid en bestuurder van het gemeentelijk havenbedrijf nog de tijd haalt om zich voor te bereiden op een marathon ? 
Want voor een werknemer heeft een dag 24 uur, waarvan hij of zij 6 tot 8 uur rust moet nemen.
Er blijft dus maar 16 uur over om VIER betaalde mandaten uit te oefenen, de dagdagelijkse voorbereiding voor de marathon en.....het familiaal geluk met vrouw en kindjes.
Stellen jullie je daar dan geen vragen bij, want ik kan dit NIET. Jij misschien wel Flup !  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

freemate
Lid geworden op: 09 sep 2015, 15:56
Locatie: de wereld

23 apr 2018, 20:30

frits1955 schreef:""Jaja, dat komt ervan als links moet zwijgen om de pot gedekt te houden en zodoende verdere schandaaltjes te vermijden."

Sommige posts kunnen wel  een handleiding gebruiken .
Vooral als je niet eens de relatie met de topic niet kunt leggen, hé frits.
Je bent echter niet alleen naarvolgens ik reeds gemerkt het, moge dit een troost wezen.
Van sommige is begrijpend lezen niet hun sterkste kant.
Het dorp der dwazen telt veel inwoners...
It is more difficult for a democrat to walk past a bag of money than a leg for a dog.

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

24 apr 2018, 08:56

De titel van het draadje  : waarom BDW geen voorzitter meer zou mogen zijn van zijn partij NV.A  ??

Misschien is deze gekoesterde wens van  verzameld links alhier  gewoon wel geboren  omdat ze lijdzaam moeten toezien dat het mét hem aan de top  té goed gaat naar hun zin  in tegenstelling tot hun zwakke 'performances' aan de leiding van hun partij ?
Het kan ook zijn dat  ze krampachtig  onophoudelijk de aandacht verleggen  naar BDW , weg van het geklungel van hun favorietjes binnen hun partij,  voorop staat  om hun reacties  in te vullen ?
Wie zal het zeggen . ?  Voer voor psychologen ..

Voilà , terug on topic  ... men moet onze linkies alhier  op tijd en stond wat 'spekjes voor hun bekjes' toegooien zodat ze  opnieuw met frisse moed er tegenaan kunnen gaan .
Als je't mij vraagt betekent dat voor de linkerkant  niet meer of niet minder dan  een 'Sisyphus' toestand.
Goh ,  dat moet toch ergens frustrerend zijn zélle . :wink:
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

24 apr 2018, 09:41

""ooral als je niet eens de relatie met de topic niet kunt leggen, hé frits."

Beste jongen - ik reageerde maar op uw opmerking nietwaar. Als je de actualiteit een beetje zou volgen zou je gemerkt hebben dat "links" ( wie of wat er allemaal onder dat hoedje past weet ik niet) er zelfs in de verste verten niet in gelukt om "potjes gedekt te houden" en " schandaaltjes te vermijden". Ik heb volstrekt niets te maken met wat jullie "links" noemen ( nl. Groen en Spa) en zie met verbazing hoe ze in elkaars en eigen voet schieten. Maar vonden jullie het ook niet een klein beetje merkwaardig dat bij de "huiszoeking" bij Spa'er Meeuws de pers en de fotografen aan zijn deur stonden? Zou er misschien vanuit één of andere hoek info gelekt zijn  omtrent die huiszoeking?