'Waarom De Wever niet langer voorzitter vd N-VA kan blijven

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

24 apr 2018, 09:45

""waarom BDW geen voorzitter meer zou mogen zijn van zijn partij NV.A  ??"

Heel simpel: volgens de statuten mocht Bart de Wever maar 2 termijnen doen als voorzitter; hij zit nu al aan zijn 5de termijn .
Voila, als dat niet "on topic" is weet ik het ook niet meer. :wink:

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

24 apr 2018, 10:06

Je hebt gelijk Frits  , je hebt waarschijnlijk toch ook al gehoord van de spreuk ' Never change a winning team ?'

en efkes terloops ,  Peter Mertens is sinds 2008 voorzitter bij Pvda.  Ook hun koekentien hé ? :wink: Misschien kan je bij gelegenheid aan hem ook eens vragen wat er allemaal onder het hoedje 'links' past . Ik denk  daarbij  stilletjes bij mezelf , wat met  de term 'extreem'  links ? 
Men kan inderdaad nooit weten wat er onder een hoedje verstopt zit , maar men kan wel  altijd de schoentjes aantrekken die  passen .
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....
Gast

24 apr 2018, 10:14

frits1955 schreef:""waarom BDW geen voorzitter meer zou mogen zijn van zijn partij NV.A  ??"

Heel simpel: volgens de statuten mocht Bart de Wever maar 2 termijnen doen als voorzitter; hij zit nu al aan zijn 5de termijn .
Voila, als dat niet "on topic" is weet ik het ook niet meer. :wink:
In sommige Zuid-Amerikaanse en Afrikaanse landen komen ze tegen zo'n feiten op straat en ontketenen ze revolutietjes.
dejules

24 apr 2018, 11:10

The Spirit of Flanders schreef:
frits1955 schreef:""waarom BDW geen voorzitter meer zou mogen zijn van zijn partij NV.A  ??"

Heel simpel: volgens de statuten mocht Bart de Wever maar 2 termijnen doen als voorzitter; hij zit nu al aan zijn 5de termijn .
Voila, als dat niet "on topic" is weet ik het ook niet meer. :wink:
In sommige Zuid-Amerikaanse en Afrikaanse landen komen ze tegen zo'n feiten op straat en ontketenen ze revolutietjes.
Tut tut tut.
Dit zijn 2 verschillende personen nl de ene is Bart de caféloper en de andere dat is Bart de marathonloper. Geen familie van elkaar!

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

24 apr 2018, 11:20

Je vergeet de leegloper nog :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

24 apr 2018, 14:19

""Misschien kan je bij gelegenheid aan hem ook eens vragen wat er allemaal onder het hoedje 'links' past ."

Beste Phoebe - ik hoef dat helemaal niet aan hem te vragen - ik weet dat zo ook wel. Ik ken  het partijprogramma en dat is iets wat van de meesten hier die allerlei soorten commentaar hebben op de PVDA  niet gezegd kan worden. Het is namelijk  de enige consequent linkse partij in Vlaanderen die langzaam aan het opbouwen is van onderuit en zo probeert te wegen op het beleid. Ze houden zich ver van scheldpartijen, graaiers, politieke opportunisten, cumulards en overlopers. Wat jullie voor "links" verslijten - Spa, Groen - heeft daar in wezen weinig mee te maken.