Waarom veel islamterreur en bijna geen christenterreur?

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 jan 2020, 14:29

Islamterreur tussen islamieten onderling.

Gisteren werd bij een sjiietische aanslag op een soennitische moskee zo maar even 73 mensen aan flarden geblazen. Voeg er nog zo'n 50 gewonden aan toe en dan heb je m.i. voldoende reden om zoiets te vermelden in het nieuws. Niets van gehoord op onze staatszender.

In maart 2016 haalden de 2 aanslagen in Brussel samen niet eens de helft van dit aantal doden. Wééékenlang in het nieuws.

Hoe zou dat komen?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

27 jan 2020, 17:53

Eén troost. De Islam gaat uiteindelijk zichzelf vernietigen. Hun doel is een zuivere Islam en die is alleen te bereiken als ten eerste alle ongelovigen sterven, dan de anders gelovigen dan degenen die de verkeerde versie van de Islam aanhangen (welke groep dat ook mag wezen). Daarna gaan er de minder gelovigen van de juiste versie in oplopende volgorde moeten aan geloven tot er nog één zuivere moslim overschiet. :D
De zon is gratis voor iedereen

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

29 jan 2020, 11:38

Te straks nog gekeken naar NL en hoe sommige vliegers Irak of een ander land mijden er over te vliegen. Daarbij denk ik aan Trump en zijn wapenverkoop van 1000 miljard $.
Op tv of andere media lijkt alles mooi, maar waar sommige wapens naartoe zijn via, via, via ?
Een wespennest is dat ginds denk ik.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

29 jan 2020, 17:08

Idefix schreef:
27 jan 2020, 17:53
Eén troost. De Islam gaat uiteindelijk zichzelf vernietigen. Hun doel is een zuivere Islam en die is alleen te bereiken als ten eerste alle ongelovigen sterven, dan de anders gelovigen dan degenen die de verkeerde versie van de Islam aanhangen (welke groep dat ook mag wezen). Daarna gaan er de minder gelovigen van de juiste versie in oplopende volgorde moeten aan geloven tot er nog één zuivere moslim overschiet. :D
Alleen is er geen "zuiver"islam ,al die stammen hebben alleen hun islam,soennieten, sjiieten zijn al 500 jaar vijanden, en dan zijn er nog 10 tallen ander die hun sahira anders interpreteren, maar, ook de joden die zijn nog een grotere vijand, en waar ik mij echt ongerust in maar dat ze ginder A bommen hebben, en dat ze in de waanzin van hun geloof donkere gedachten hebben.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Lars
Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40

29 jan 2020, 17:28

Oude, bange, blanke mannen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

29 jan 2020, 20:01

In het VK zijn ze nog niet geleerd. Na de schandalen van Rochdale en Rotherham, waar meer dan 1000 Britse meisjes werden misbruikt door Pakistaanse mannen, komt nu naar buiten dat zich in Glasgow iets gelijkaardigs heeft afgespeeld.

Dit keer gaat het voornamelijk alweer om "Asians". Maar vergis u niet. Het gaat niet om Nepalezen, Japanners, Chinezen, Cambodjanen enz. De groep van mannen kwamen allemaal uit de volgende landen: Irak, Afghanistan, Pakistan, Egypte, Kurdistan, Marokko en Turkije. De daders waren allen asielzoekers of genaturaliseerde asielzoekers.
De meisjes waren eveneens Britse kinderen, sommigen nog maar 14 jaar oud en allemaal blank.

Ik neem aan dat Lars de vaders van deze kinderen, zoals hij hierboven deed, benoemt als
Oude, bange, blanke mannen
Ook nu heeft de politie de info uit het nieuws gehouden en is ze pas héél laat in actie gekomen. Dat alles "om geen raciale tegenstellingen op te poken."
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

30 jan 2020, 13:39

Hoe willen we nu menselijkheid verwachten van moslims, die zichzelf zo minderwaardig vinden dat ze zelfmoord willen plegen, uit zelf/haat voorgeschreven door een boekje uit de 6de eeuw, en om zoveel mogelijk anders-/ongelovigen mee de dood in te sleuren?
Moslims slachten andere moslims af voor een hun interpretatie van hun gezamenlijke islam 'geloof' en zelfs hun bloedeigen kinderen verminken en afslachten voor hun familie-eer?
Ze vermoorden zelfs zonder genade hun bloedeigen kinderen voor hun 'ware' geloof, laat staan dat ze respect zouden hebben voor ander (menselijk of dierlijk) Leven?
Dat kan toch geen enkel zinnig mens nog menselijk noemen? 8O

Wat vindt Lars, als rechtgeaarde democraat, dan dat oude (?!) bange, blanke mannen zouden moeten doen om hun dochters te beschermen tegen verkrachting door deze ontmenselijkte godsdienstwaanzinnigen die zelfs hun eigen leven waardeloos vinden?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 feb 2020, 19:59

Eigenaardig: heel veel aandacht (en terecht) voor de terreuraanslag in Hanau. 9 doden

Maar eergisteren heeft de islamitische ADF (opereert tussen Oeganda en Congo) 15 mensen afgemaakt in Alungupa. Zelfs geen blad heeft er geritseld over die daad.

Is dat omdat Hanau dichterbij ligt? Of omdat er ginder ver in Afrika euh ... Afrikanen wonen? Of omdat er moslimterroristen bij betrokken waren en hier in Duitsland 'een rechtse' ? Ik weet het niet goed ... :cry:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Lars
Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40

20 feb 2020, 20:19

Wil. schreef:
20 feb 2020, 19:59
Eigenaardig: heel veel aandacht (en terecht) voor de terreuraanslag in Hanau. 9 doden

Maar eergisteren heeft de islamitische ADF (opereert tussen Oeganda en Congo) 15 mensen afgemaakt in Alungupa. Zelfs geen blad heeft er geritseld over die daad.

Is dat omdat Hanau dichterbij ligt? Of omdat er ginder ver in Afrika euh ... Afrikanen wonen? Of omdat er moslimterroristen bij betrokken waren en hier in Duitsland 'een rechtse' ? Ik weet het niet goed ... :cry:
Zoveelste bewijs dat 'hun' ideologische eenheid niet bestaat....

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

20 feb 2020, 20:22

Wat gekleurde mensen elkaar aan doen in een tropisch land kan ons weinig schelen hé
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Lars
Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40

20 feb 2020, 20:25

E.T. schreef:
20 feb 2020, 20:22
Wat gekleurde mensen elkaar aan doen in een tropisch land kan ons weinig schelen hé
Ja, dat is zo.
Tot ze massaal naar hier komen.
Dan kan het bleiten beginnen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 feb 2020, 22:52

Lars schreef:
20 feb 2020, 20:19
Wil. schreef:
20 feb 2020, 19:59
Eigenaardig: heel veel aandacht (en terecht) voor de terreuraanslag in Hanau. 9 doden

Maar eergisteren heeft de islamitische ADF (opereert tussen Oeganda en Congo) 15 mensen afgemaakt in Alungupa. Zelfs geen blad heeft er geritseld over die daad.

Is dat omdat Hanau dichterbij ligt? Of omdat er ginder ver in Afrika euh ... Afrikanen wonen? Of omdat er moslimterroristen bij betrokken waren en hier in Duitsland 'een rechtse' ? Ik weet het niet goed ... :cry:
Zoveelste bewijs dat 'hun' ideologische eenheid niet bestaat....
Waar zie jij enig bewijs? Welke groep opereert vanuit een andere ideologie? Het ADF vertrekt vanuit islamitische grondbeginselen. Die kun je vinden in de basisteksten.
In Duitsland hebben we te maken met iets gans anders.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Lars
Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40

21 feb 2020, 07:33

Wil. schreef:
20 feb 2020, 22:52
Lars schreef:
20 feb 2020, 20:19
Wil. schreef:
20 feb 2020, 19:59
Eigenaardig: heel veel aandacht (en terecht) voor de terreuraanslag in Hanau. 9 doden

Maar eergisteren heeft de islamitische ADF (opereert tussen Oeganda en Congo) 15 mensen afgemaakt in Alungupa. Zelfs geen blad heeft er geritseld over die daad.

Is dat omdat Hanau dichterbij ligt? Of omdat er ginder ver in Afrika euh ... Afrikanen wonen? Of omdat er moslimterroristen bij betrokken waren en hier in Duitsland 'een rechtse' ? Ik weet het niet goed ... :cry:
Zoveelste bewijs dat 'hun' ideologische eenheid niet bestaat....
Waar zie jij enig bewijs? Welke groep opereert vanuit een andere ideologie? Het ADF vertrekt vanuit islamitische grondbeginselen. Die kun je vinden in de basisteksten.
In Duitsland hebben we te maken met iets gans anders.
Bewijzen van uw ingebeelde ideologische eenheid?
Op dit moment: De oorlog in Syrië, de burgeroorlog in Irak, Afghanistan,Libië, Yemen, Somalië.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

21 feb 2020, 09:34

Lars, ik vrees te moeten vaststellen dat je de term ideologische eenheid niet begrijpt.

Het is niet omdat 2 (groepen) moslims dezelfde ideologische basis hebben, dat ze niet om tal van andere redenen met elkaar in conflict kunnen geraken.

Het 'christelijke Westen' heeft gedurende eeuwen onderling strijd gevoerd. De Franse christelijke legers tegen de Duitse christelijke legers; de Spaanse tegen de Nederlandse; de Italiaanse tegen weer anderen, enzovoort. Hadden zij dan allemaal een verschillende ideologische basis? Indien ja, wat was die dan?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Lars
Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40

21 feb 2020, 10:13

Wil. schreef:
21 feb 2020, 09:34
Lars, ik vrees te moeten vaststellen dat je de term ideologische eenheid niet begrijpt.

Het is niet omdat 2 (groepen) moslims dezelfde ideologische basis hebben, dat ze niet om tal van andere redenen met elkaar in conflict kunnen geraken.

Het 'christelijke Westen' heeft gedurende eeuwen onderling strijd gevoerd. De Franse christelijke legers tegen de Duitse christelijke legers; de Spaanse tegen de Nederlandse; de Italiaanse tegen weer anderen, enzovoort. Hadden zij dan allemaal een verschillende ideologische basis? Indien ja, wat was die dan?
Ik denk niet dat het zinvol is om uw achterstand in historisch inzicht te willen inhalen.
We spreken niet dezelfde taal.
Jij vindt een begrip uit dat inhoudsloos is: ideologische eenheid.
Dat zou gaan om een groep mensen die een paar zinnen erkennen uit de koran.

Men kan dus evengoed stellen dat mensen die het Darwinisme erkennen ook een ideologische eenheid zouden vormen, dat is toch quatsch.