Francken

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

wd
Lid geworden op: 14 aug 2002, 14:20

02 jan 2018, 15:53

Als men terug blikt op de vorige regeringen hoe die destijds een knoeiboel van maakten met de vluchtelingen die hier toekwamen.Men plaatste die overal toen tot in hotels toe.Men zou eigenlijk moeten tevreden zijn om nu zo een Staatssecretaris van vreemdelingen te hebben die probeert voor iedereen goed te doen.
Trouwens is het al bewezen dat die terug gestuurde mensen mishandeld geweest zijn ?
Waren het alleen maar deze die uit ons land kwamen die moesten mishandeld worden?
Ander landen sturen die toch ook terug.
Of is het weerom zo als altijd iemand proberen af te breken om te hopen daaruit voordeel te halen bij
de volgende verkiezingen.Het verlies van de vorige verkiezing is nog altijd niet verteerd.
Het toont aan dat het niet om of wel mishandelingen gaat maar om "Actie beschadiging" van zowel enkele regerings-partijen en natuurlijk de oppositie.
Gelukkig heeft een groot deel van de Vlamingen het steekspel wel door.

Iedereen Gelukkig Nieuwjaar
De dwarsliggers laten de treinen rechtdoor rijden.
Gast

02 jan 2018, 15:55

En die gebroerdertjes d'Ardenne zouden beter na denken of ze nog iets krijgen van de staat ;voor hun filmpjes. 
Dat zijn ook maar parasieten.
https://doorbraak.be/dardenne-francken/

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

02 jan 2018, 16:46

""Als je het verschil niet kent tussen liegen en iets gewoon niet zeggen om de goede orde te behouden, tja. "


Trump heeft echt wel school gemaakt. 'Iets niet zeggen (voor eigen/iemand anders belang) " is een eufemisme he. "Liegen" heet dat in gewoon Nederlands.
We hebben het hier niet over de eerste de beste kwajongen die "niet zegt" dat hij een sigaret gejat heeft; het gaat hier over een door de gemeenschap ruim betaalde politicus .

Robol
Lid geworden op: 25 dec 2004, 14:48
Locatie: Beringen

02 jan 2018, 17:40

Volgens mij gaat het er lang niet meer over of T.F. gelogen heeft of niet. Het gaat er ook niet om of die man zijn werk uitvoert of niet. Het gaat er enkel om een politicus van NVA, die te populair werd te beschadigen. Want dat steekt vanuit de oppositie. Groen, waar is de tijd dat die nog anders wilden gaan leven, heeft al langer de pijlen gericht op de NVA, niet alleen wat T.F. betreft.
Zou men niet beter dat bendedossier oplossen, want daar heerst weer een oorverdovende stilte rond.
Laat die zweer eens openbarsten.
walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone...

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

02 jan 2018, 17:50

""Zou men niet beter dat bendedossier oplossen, want daar heerst weer een oorverdovende stilte rond."

a. Dit heeft volstrekt niets met het topic te maken.
b. Richt U tot de  minister van justitie Koen Geens - lid van de huidige regering .
De oppositie  - Groen - waar je naar verwijst heeft met het bendedossier volstrekt niets  te maken.
Gast

02 jan 2018, 19:03

Dicksy schreef:
En die gebroerdertjes d'Ardenne zouden beter na denken of ze nog iets krijgen van de staat ;voor hun filmpjes. 
Dat zijn ook maar parasieten.
https://doorbraak.be/dardenne-francken/
Parasieten die van de staat iets krijgen ? Nog nooit van de Vlaaaamsche Taxshelter gehoord voor de Vlaaamsche filmkes ? Vraag het eens aan Jan Verheyen.


Weet je wat het probleem is ?  Francken zijn kop doet denken aan een stoned extreem-rechtse skinhead.  Gewoon subjectieve perceptie .... waar de man in kwestie het slachtoffer van is.

Robol
Lid geworden op: 25 dec 2004, 14:48
Locatie: Beringen

02 jan 2018, 19:25

frits1955 schreef:""Zou men niet beter dat bendedossier oplossen, want daar heerst weer een oorverdovende stilte rond."

a. Dit heeft volstrekt niets met het topic te maken.
b. Richt U tot de  minister van justitie Koen Geens - lid van de huidige regering .
De oppositie  - Groen - waar je naar verwijst heeft met het bendedossier volstrekt niets  te maken.
a.Ach, die rechtlijnigheid, ik bedoelde enkel, dat men zijn tijd niet moet verkwanselen met steeds weer ter plaatse te trappelen.
b. Ik ben maar een simpele ziel , ik ken die man niet persoonlijk. En hij is nog te jong om op het seniorennet te vertoeven. Ik bedoelde enkel dat alle politiekers de rangen moeten sluiten.
3. Ik heb Groen enkel verweten dat ze steeds weer hun pijlen richten op dezelfde partij en nergens beweerd dat ze iets met het bendedossier te maken hebben.

Mijn wens voor 2018 is inzicht waar ook ter wereld in alle verdwaasde hoofden. Niet alleen in de hoofden van de Soedanese leiders.
walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone...

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

02 jan 2018, 19:30

" "Ik bedoelde enkel dat alle politiekers de rangen moeten sluiten."

Op het moment dat dit  kibbelkabinet de rangen gaat sluiten stijg ik hoogst persoonlijk ten hemel :lol:

" "k heb Groen enkel verweten dat ze steeds weer hun pijlen richten op dezelfde partij "

Logisch niet? Dat is namelijk de taak van de oppositie.

Robol
Lid geworden op: 25 dec 2004, 14:48
Locatie: Beringen

02 jan 2018, 19:41

frits1955 schreef:" "Ik bedoelde enkel dat alle politiekers de rangen moeten sluiten."

Op het moment dat dit  kibbelkabinet de rangen gaat sluiten stijg ik hoogst persoonlijk ten hemel :lol:

" "k heb Groen enkel verweten dat ze steeds weer hun pijlen richten op dezelfde partij "

Logisch niet? Dat is namelijk de taak van de oppositie.
Pas maar op, niet iedereen krijgt asiel in de hemel, diegene die daar aan de poort staat  is nogal kritisch, al heeft die ook al eens drie keren gelogen. Een haan was daar getuige van, niet Jean Luc.

De oppositie mag kritisch zijn, maar dan voor alle partijen. Opbouwende kritiek.
Laatst gewijzigd door Robol op 02 jan 2018, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone...

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

02 jan 2018, 19:51

""Pas maar op, niet iedereen krijgt asiel in de hemel,"

Ik vrees dat ik -zoals AC/DC  placht te  brullen -  op een "Highway to hell" zit :lol:

Robol
Lid geworden op: 25 dec 2004, 14:48
Locatie: Beringen

02 jan 2018, 20:03

frits1955 schreef:""Pas maar op, niet iedereen krijgt asiel in de hemel,"

Ik vrees dat ik -zoals AC/DC  placht te  brullen -  op een "Highway to hell" zit :lol:
Je kan het eens vragen dan aan Bon Scott, de toenmalige zanger, die zit er al sinds 1980, maar ik veronderstel
dat ook dit niets met het topic te maken heeft. Of misschien toch, ik meen ooit eens gelezen te hebben dat het de favoriete groep van Francken zou zijn. Dat getuigt dan weer van zijn goede smaak.
walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone...

Flashback
Lid geworden op: 08 mei 2014, 17:47
Locatie: Boemerskonte

02 jan 2018, 23:18

MaLoReg schreef:Waar dat op slaat?  "Moeder kloek en haar kuikens"!
Je kan ook zeggen "Mijn kind schoon kind" ... beter zo ?
Alleen als Francken dan géén kuiken is van Vera is er een probleem. Verliefd ?
Nee kan niet want Bartje zit al lang op de zetel !  :lol: :lol:

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

03 jan 2018, 08:43

Flashback schreef:
MaLoReg schreef:Waar dat op slaat?  "Moeder kloek en haar kuikens"!
Je kan ook zeggen "Mijn kind schoon kind" ... beter zo ?
Alleen als Francken dan géén kuiken is van Vera is er een probleem. Verliefd ?
Nee kan niet want Bartje zit al lang op de zetel !  :lol: :lol:
Jij bent een misselijk geval zèg!  

Ik denk dat jij zelfs nog geen kinderen hebt aangezien je deze spreekwijzen op een totaal verkeerde manier gebruikt! Hopelijk heb je geen kinderen want dan zie ik het somber in!  Dus als je iemands optreden zoals dat van Francken goed vindt en je daar in kan vinden, ben je direct verliefd?  
Tja, zegt wel veel over jouw niveau.

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

03 jan 2018, 21:23

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/ve ... ~ae861b59/


Hopelijk gaan ze  hem  niet terug sturen want  ook in Somalie wordt  men gemarteld  en krijgt Theo  weer de schuld !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

popov1
Lid geworden op: 17 jan 2008, 10:16

03 jan 2018, 23:25

Eens vragen aan Calvo en de voorzitter van de CD&V of hij terug gestuurd mag worden ? Die arme gestoorde man !