Illegalen heten nu al transmigranten!!!

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

29 mar 2018, 12:58

Ice schreef:Waar schrijf ik dat ik bepaal welke partijen er zijn? Onnozele
Dat is NOG STEEDS geen antwoord op mijn vraag Ice !  :evil:

Jij schreef:
Ah, al ooit ánders geweten, nitwit? Ze kunnen maar moeilijk een coalitie gaan vormen met zichzelf om een meerderheid te halen of niet?? Afbeelding 
En 'tegen andere partijen', dat heet oppositie misschien? 

en nee, nva moet NIKS behalve coalitie vormen met de partij die de KIEZER stemt!!! 

En ik vraag:
Hoe weet jij en de NVA welke partijen de kiezer kiest ? De plusjes zijn gekozen, en de minnetjes zijn NIET gekozen door de kiezer klopt dit ?

Toch niet zo moeilijk om te begrijpen he Ice ?  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen
Ice

29 mar 2018, 14:00

Néé, jij vraagt: Mijn vraag is en blijft: HOE bepaal jij welke partij of partijen de kiezers kiezen ?
Waarop ik antwoord: Waar schrijf ik dat ik bepaal welke partijen er zijn?
Want JIJ vraagt hoe IK bepaal welke politieke partijen verkiesbaar zijn. Nitwit.

Moeilijk en verwarrend, hé als je iemand poogt woorden in de mond te leggen die ze niet zeggen en dan uitleg komt eisen voor je eigen verdraaiingen die je zelf niet meer weet...kun je nog volgen?
Verdiep je eerst eens in hoe het politieke systeem werkt voor je meent aan een discussie deel te kunnen nemen zonder enige basiskennis over het kiesstelsel en de vorming van politieke partijen.

Het enige dat jij kan is zielig met de vinger wijzen, ongefundeerd en zonder zelfs nog te weten waarover het ging, de klok horen luiden maar niet (meer) weten waar de klepel hangt...en dan ook nog antwoord eisen op vragen die je zelf anderen in de mond legt. 
Verwerpelijk en dit komt terug in al jouw posts.
Het liefst scherm je dan nog met de bijbel en pastoors, te pas en onpas en het gebruik van gezegdes waarvan de betekenis je volledig ontgaat waardoor je keer op keer de bal volkomen mis slaat en je belachelijk maakt...dat snap je ook nog niet, hé?

Herlees eerst eens je eigen onzin voor je uitleg komt vragen voor wat je zélf uit je duim zuigt en veinst als zijnde antwoorden van anderen.
Voor mij stopt het hier, je gedachtengang is hypocriet, beneden alle peil zonder enige argumentatie maar enkel vinger-wijzen naar eigen verzinsels, wauwel maar verder, ik verdoe ik mijn tijd niet verder aan kwaadwillige opportunisten die uitleg komen eisen over hun eigen verdraaiingen. 

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

29 mar 2018, 14:18

Ice schreef:Néé, jij vraagt: Mijn vraag is en blijft: HOE bepaal jij welke partij of partijen de kiezers kiezen ?
Waarop ik antwoord: Waar schrijf ik dat ik bepaal welke partijen er zijn?
Want JIJ vraagt hoe IK bepaal welke politieke partijen verkiesbaar zijn. Nitwit.

Moeilijk en verwarrend, hé als je iemand poogt woorden in de mond te leggen die ze niet zeggen en dan uitleg komt eisen voor je eigen verdraaiingen die je zelf niet meer weet...kun je nog volgen?
Verdiep je eerst eens in hoe het politieke systeem werkt voor je meent aan een discussie deel te kunnen nemen zonder enige basiskennis over het kiesstelsel en de vorming van politieke partijen.

Het enige dat jij kan is zielig met de vinger wijzen, ongefundeerd en zonder zelfs nog te weten waarover het ging, de klok horen luiden maar niet (meer) weten waar de klepel hangt...en dan ook nog antwoord eisen op vragen die je zelf anderen in de mond legt. 
Verwerpelijk en dit komt terug in al jouw posts.
Het liefst scherm je dan nog met de bijbel en pastoors, te pas en onpas en het gebruik van gezegdes waarvan de betekenis je volledig ontgaat waardoor je keer op keer de bal volkomen mis slaat en je belachelijk maakt...dat snap je ook nog niet, hé?

Herlees eerst eens je eigen onzin voor je uitleg komt vragen voor wat je zélf uit je duim zuigt en veinst als zijnde antwoorden van anderen.
Voor mij stopt het hier, je gedachtengang is hypocriet, beneden alle peil zonder enige argumentatie maar enkel vinger-wijzen naar eigen verzinsels, wauwel maar verder, ik verdoe ik mijn tijd niet verder aan kwaadwillige opportunisten die uitleg komen eisen over hun eigen verdraaiingen. 
Heeft de dementie toegeslagen Ice ?
Want een copy-paste van je "eigen schrijfsel" leert mij:

en nee, nva moet NIKS behalve coalitie vormen met de partij die de KIEZER stemt!!! 

En Ice, NERGENS vraag ik welke politieke partijen er verkiesbaar zijn.

Dus NOGMAALS: hoe weet jij en de NVA welke partij de kiezer stemt ?
-Enkel de partij met een plusje voor de partijnaam is gekozen door de kiezer !
-De partij met een minnetje voor de partijnaam is verworpen door de kiezer !

Dit kan toch NIET te moeilijk voor je zijn he Ice, om hierop te antwoorden !  :lol: :lol: :lol: 

En Ice, om het je gemakkelijk te maken neem ik de peiling van VTM en het Laatste nieuws, want....de peiling van de rode VRT en de standaard is toch niet betrouwbaar voor een rechtse !
NVA -1,1% tov 2014
CD&V -3,5% tov 2014
SPA -1,2% tov 2014
Open VLD -3% tov 2014
Groen +1,9% tov 2014
VB +3,1% tov 2014
PVDA +3,2% tov 2014

Wie heeft de kiezer nu gekozen in Vlaanderen moest dit de uitslag van 2019 worden ?
Laatst gewijzigd door Vrijzinnige op 29 mar 2018, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen
Ice

29 mar 2018, 14:37

Blijf vooral proberen.  :twisted:

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

29 mar 2018, 14:42

Ice schreef:Blijf vooral proberen.  :twisted:
M.a.w je weet het niet !  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

29 mar 2018, 15:00

In uw systeem is een partij die 1 stem haalde ;en nu 2 de keuze van de kiezer.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

29 mar 2018, 15:10

voorn schreef:In uw systeem is een partij die 1 stem haalde ;en nu 2 de keuze van de kiezer.
Oh NEEN voorn, dat heb ik NERGENS geschreven ! Duid mij aan waar ik dat WEL heb geschreven !
Mijn vraag blijft wel: ALS de peiling van VTM en Het laatste nieuws de uitslag van de verkiezingen van 2019 zou worden, WIE of WELKE partij (en) zijn dan de winnaars ?  :lol: :lol: :lol:
Of beter.....de keuze van de kiezer, om Ice te plezieren !
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

29 mar 2018, 16:10

Ice schreef::roll: Negeren  :roll: 
Vele rechtse tot extreem rechtse forumleden hebben je dat al voorgedaan hoor Ice, en telkens omdat zij GEEN antwoorden konden geven op nochtans eenvoudige vragen of opmerkingen.  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

29 mar 2018, 21:02

Vrijzinnige schreef:
Ice schreef::roll: Negeren  :roll: 
Vele rechtse tot extreem rechtse forumleden hebben je dat al voorgedaan hoor Ice, en telkens omdat zij GEEN antwoorden konden geven op nochtans eenvoudige vragen of opmerkingen.  :lol: :lol: :lol:
Hola-pola Vrijzinnige! Maak me niet wakker hé!!! Vertel ons eerst eens welke nick je vorig jaar bezigde. En wààrom je het nodig vindt om deze te veranderen? 
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

30 mar 2018, 08:29

Jockey schreef:
Vrijzinnige schreef:
Ice schreef::roll: Negeren  :roll: 
Vele rechtse tot extreem rechtse forumleden hebben je dat al voorgedaan hoor Ice, en telkens omdat zij GEEN antwoorden konden geven op nochtans eenvoudige vragen of opmerkingen.  :lol: :lol: :lol:
Hola-pola Vrijzinnige! Maak me niet wakker hé!!! Vertel ons eerst eens welke nick je vorig jaar bezigde. En wààrom je het nodig vindt om deze te veranderen? 
ALS dat zo zou zijn, kan je dat dan zelf niet uitzoeken Jockey, nu ik je toch wakker heb gemaakt !  :lol: :lol: :lol:
Alvast veel succes !
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

31 mar 2018, 16:42

Vrijzinnige schreef:
Jockey schreef:
Vrijzinnige schreef:
Ice schreef::roll: Negeren  :roll: 
Vele rechtse tot extreem rechtse forumleden hebben je dat al voorgedaan hoor Ice, en telkens omdat zij GEEN antwoorden konden geven op nochtans eenvoudige vragen of opmerkingen.  :lol: :lol: :lol:
Hola-pola Vrijzinnige! Maak me niet wakker hé!!! Vertel ons eerst eens welke nick je vorig jaar bezigde. En wààrom je het nodig vindt om deze te veranderen? 
ALS dat zo zou zijn, kan je dat dan zelf niet uitzoeken Jockey, nu ik je toch wakker heb gemaakt !  :lol: :lol: :lol:
Alvast veel succes !
Ga ik me niet mee bezighouden vrijzinnige. Ik vindt die nick namen zo al maar niks,veel liever zou ik zien dat je verplicht je identiteit vermeld wanneer je een topic plaatst of reageert. Maar ja,ik zal wel de laatste zijn om te gaan zeggen hoe dat de mensen van sen.net moeten werken... Doe jij maar rustig achterbaks, :-) 
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

01 apr 2018, 09:11

Jockey schreef:
Vrijzinnige schreef:
Jockey schreef:
Vrijzinnige schreef:
Ice schreef::roll: Negeren  :roll: 
Vele rechtse tot extreem rechtse forumleden hebben je dat al voorgedaan hoor Ice, en telkens omdat zij GEEN antwoorden konden geven op nochtans eenvoudige vragen of opmerkingen.  :lol: :lol: :lol:
Hola-pola Vrijzinnige! Maak me niet wakker hé!!! Vertel ons eerst eens welke nick je vorig jaar bezigde. En wààrom je het nodig vindt om deze te veranderen? 
ALS dat zo zou zijn, kan je dat dan zelf niet uitzoeken Jockey, nu ik je toch wakker heb gemaakt !  :lol: :lol: :lol:
Alvast veel succes !
Ga ik me niet mee bezighouden vrijzinnige. Ik vindt die nick namen zo al maar niks,veel liever zou ik zien dat je verplicht je identiteit vermeld wanneer je een topic plaatst of reageert. Maar ja,ik zal wel de laatste zijn om te gaan zeggen hoe dat de mensen van sen.net moeten werken... Doe jij maar rustig achterbaks, :-) 
Wel Jockey, zonder dat je het waarschijnlijk zelf weet, zou dit een oplossing kunnen zijn voor alle onmenselijke en racistische berichten op verschillende forums. Want ten tijde van het Vlaams blok, zag je ook GEEN Vlaams blok verkiezingsborden in prive tuinen van woningen staan, maar toch bekoorde deze partij 25% van de VLAAMSE bevolking.  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

01 apr 2018, 10:16

Vrijzinnige schreef: Wel Jockey, zonder dat je het waarschijnlijk zelf weet, zou dit een oplossing kunnen zijn voor alle onmenselijke en racistische berichten op verschillende forums. Want ten tijde van het Vlaams blok, zag je ook GEEN Vlaams blok verkiezingsborden in prive tuinen van woningen staan, maar toch bekoorde deze partij 25% van de VLAAMSE bevolking.  :lol: :lol: :lol:
Als je een Vlaams Blok verkiezingspaneel in je voortuin plaats riskeer je bijvoorbeeld een steen door je ruit.
Met de groeten van de verdraagzame linksen en correcten.
DAT is de reden dat mensen ondergronds gaan met hun rechtse ideeën.
Of kan jij een andere reden geven, vrijzinnige?
Kom op.

En DAAROM moet het mogelijk blijven om anoniem op een forum te reageren, want anders komen alleen nog linkse en correcte ideeën aan bod, als men verplicht is zijn eigen naam te gebruiken !!
Onder andere het islamitisch gespuis is erop gebrand om rechtsdenkende mensen een lesje te leren.
En dat wil je niet meemaken.
Ondank is 's werelds loon

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

01 apr 2018, 10:46

maior domus schreef:
Vrijzinnige schreef: Wel Jockey, zonder dat je het waarschijnlijk zelf weet, zou dit een oplossing kunnen zijn voor alle onmenselijke en racistische berichten op verschillende forums. Want ten tijde van het Vlaams blok, zag je ook GEEN Vlaams blok verkiezingsborden in prive tuinen van woningen staan, maar toch bekoorde deze partij 25% van de VLAAMSE bevolking.  :lol: :lol: :lol:
Als je een Vlaams Blok verkiezingspaneel in je voortuin plaats riskeer je bijvoorbeeld een steen door je ruit.
Met de groeten van de verdraagzame linksen en correcten.
DAT is de reden dat mensen ondergronds gaan met hun rechtse ideeën.
Of kan jij een andere reden geven, vrijzinnige?
Kom op.

En DAAROM moet het mogelijk blijven om anoniem op een forum te reageren, want anders komen alleen nog linkse en correcte ideeën aan bod, als men verplicht is zijn eigen naam te gebruiken !!
Onder andere het islamitisch gespuis is erop gebrand om rechtsdenkende mensen een lesje te leren.
En dat wil je niet meemaken.
Weer zonder het zelf te weten, schrijf jij zelf dat de rechtse Vlaams blok ideeën NIET correct zijn en waren.  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen