rudi vranckx

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

20 mar 2018, 12:06

Maar alle discussie ten spijt, De meeste van ons zijn overtuigd dat de terugkeer van die vrouwen (en zelfs hun kinderen) totaal ongepast is.
Wat die Softies ( en Rudy is een Softie vanaf klein zijnde) begrijp ik echt niet!!


Maar het is in deze periode eenvoudig alles naar linkse rakkers te sturen ( nietwaar Dicksy ?) terwijl er veel meer partijen zijn die links overhangen, maar rechts in het vaandel voeren!!
Vooral de grootste partij heeft daar last van , want er zijn duizenden overlopers die het linkse gedachtengoed nog in hun hebben.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 mar 2018, 12:09

En op welke punten helt die partij dan over naar links? Geef eens een aantal voorbeelden?
Voor de CD&V kan ik je helemaal volgen. Luister naar elke uitspraak van Peters en je weet genoeg.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

20 mar 2018, 12:15

Maar het is in deze periode eenvoudig alles naar linkse rakkers te sturen ( nietwaar Dicksy ?) 
Luister Paullamb, als er dingen zijn waar ik mij in kan vinden bij links zal ik dat schrijven ( net nog gedaan op het forum nieuws ) en ook geschreven ten tijde van Albert hier op het forum, zijn er dingen waar ik mij niet kan in vinden bij links zal ik het ook zeggen.

Het zal onderstaande wel zijn dat U tegen de borst stoot: 
" In 2013 was het nog toegestaan door de linkse rakkertjes die toen de hoofdmoot van de regering vormden, "
Maar bezie het zo, pak het sportief op. Ik gebruik dezelfde wapens, of noem het strategie, die hier op het discussieforum gebruikt wordt als de regering een beslissing neemt. Is het dan ook niet schuld van BDW alleen?  :roll:
Laatst gewijzigd door Gast op 20 mar 2018, 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

20 mar 2018, 12:33

Ik kan je redenering zelfs volgen , Paullamb , maar stel dan misschien direct de vraag en de mogelijke oorzaak erbij waarom er duizenden overlopers zijn die het linkse gedachtengoed in hùn hadden en er blijkbaar hun goesting van gekregen hebben ?  Waar rook is ,  is ook vuur .
De Vlaming is van nature uit geen smeerlap die mensen wil zien creperen laat staan kinderen .
De Vlaming is echter ook geen ezel die niet ziet dat zij als de autochtone 'werkmens' de tweede viool zijn gaan spelen door de jaren heen . De pampering , om stemmen te ronselen bij allochtonen , het wegkijken en ontkennen van problemen met multicul  ,  dat plat opportunisme , de graaikunst , het gebrek aan visie  . Mij hebben ze ook verloren ergens onderweg .
Kan je het een nadenkende kiezer verwijten dat hij niet meer gelooft  in het vernieuwd elan dat gepropageerd en voorgesteld werd door Crombez/ S.pa verleden zondag ? Oude wijn in nieuwe zakken , zelfde thema als bij Louis Tobback destijds, 20 jaar terug ...waar ook niks of weinig van terechtgekomen is .

'Softe' Rudy , zoals jij hem benoemd , Paullamb, was gisteren in De Afspraak toch vrij kritisch  en wantrouwig wat het waarheidsgehalte en de oprechtheid  betrof van die  vrouwen van terroristen die hun man 'volgden' ... sommigen tot 2 x toe in weg en weer ticketje België en terug . Hij gaf ook aan dat hij zich niet kon uitspreken in hoeverre deze vrouwen al dan niet actief meegewerkt hadden aan de uitbouw van het 'kalifaat'. Er was er ene die kinderen had van drie verschillende mannen.

Vranckx  distantieerde zich van een mogelijke oplossing en gaf aan dat hij enkel  als journalist vanuit zijn beroep de situatie aankaartte.

Natuurlijk was daar ook Van Besien van Groen  ( toch een linkse hé ? ) , de ' solidaire van dienst' die vond in al zijn wijsheid dat men 'actief' moest op zoek gaan naar al die kinderen en ze terugbrengen . Hoe het dan verder moest opgelost worden laat zich vermoeden .. de regering moet er  verder voor zorgen .

De advocaat dan ,die ook aan tafel zat die stelde dat het wel eens best  zou kunnen dat de regering het zou opgelegd krijgen van 'rechters' om die vrouwen en kroost naar hier te brengen .
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....
Ice

20 mar 2018, 12:40

MaLoReg schreef:Ergerde me gisteren blauw aan het interview van Annelies Becq-ze moest en zou die 'kindertjes' terug naar hier halen en liefst met Moeders erbij. Hoe partijdig kun je zijn? (Canvas 19/3-Terzake)
Ook gezien, was een beschamende vertoning..
Die kip zonder kop, onbeschoft ook nog, telkens de spreker onderbreken en tot vervelends toe opnieuw blijven hameren op de 'kindertjes', ze sleurde er zelfs grootouders bij die 'hun hart bloedt'...man man, hoe vaak dat trutje dezelfde vraag stelde, doordramde en blééf doordrammen, het was ronduit gênant.

Anderzijds bleef de ROOVER (toepasselijke naam voor een lid van de dievenpartij nva) ook in herhaling vervallen:
- geen 'actieve repatriëring' van deze k*twijven met kinderen TENZIJ (typisch hypocriete politiek: voordeur schijnbaar dichtgooien maar wél weer een achterpoort openlaten) ze in een ambassade of consulaat geraken.....en vermits de Koerden ze liever kwijt dan rijk zijn, zal er vast wel een geniepig transport, betaald door de Bélgische belastingbetaler, op poten gezet worden om ze in een ambassade te krijgen om te kunnen repatriëren.

- voor kinderen ónder de tien jaar worden uitzonderingen gemaakt, immers: die vormen geen gevaar door indoctrinatie....nee hoor, niet bekend dat snotneuzen van 7 jaar ook al haatdragend gemaakt werden en bereid zijn zich op te blazen...
Voorbeelden hiervan genoeg die overal circuleren maar gemakshalve genegeerd worden door de politiek...een kind dat vanaf de geboorte in oorlogsgebied leeft en rondom overal haat wordt ingepompt, zal pas vanaf 10 jaar opeens haatdragend worden, zeker?  :roll:

- België mag volgens de wet ook níet samenwerken met landen waar de doodstraf nog bestaat, er zijn géén samenwerkingsverbanden met syrië en irak dus mag belgië hun terroristen niet gaan terughalen uit deze kampen.

Wat dat betreft: leep en sluw misbruikten deze wijven onze wetten door in belgië te komen bevallen zodat hun gebroed de Belgische nationaliteit heeft en dan terugkeren naar hun kaliefaat.
Dé verzekering van dat gespuis om te kunnen terugkeren en hun 'arme, onschuldige' kindertjes te gebruiken om medelijden op te wekken en hun recht op te eisen door de nationaliteit van hun kinderen, moest het zijn dat hun dubbele nationaliteit niet voldoende zou zijn om teruggehaald te worden. 
Goed uitgekiend van dat tuig van de richel.

Wat ook opviel bij vranckx was die dikke met kopvod in dat kamp die waande dat wij bang zijn voor crapuul gelijk zij...ze verwart in haar superioriteitswaan bang met woedend maar dat zal ze nog wel aan den lijve ondervinden als ze terugkeert en op onze kap wil komen teren. 
Hopelijk lezen ze mee hoe de publieke opinie tegenover deze oorlogsmisdadigsters en terroristen staat, de reacties overal zal haar wel genezen van die waan.

De politiek moet en zal dit crapuul terughalen, de vrouwen zullen voor de schijn een tijdje de gevangenis in moeten of misschien zelfs niet door procedurefouten en de kinderen zullen gepamperd worden, mogen 'humaan' bij familie blijven om verder geïndoctrineerd te worden.
Uiteraard volledig op kosten van de autochtone bevolking, die deradicalisering, psychologische bijstand en onderhoud van dit zootje terroristen ook nog zullen moeten financieren, voor 'onze veiligheid' trekt de politiek daar graag een paar miljoen euro voor uit...die ze bij óns komen halen. :evil:
MaLoReg

20 mar 2018, 13:52

Heb contact genomen met 'klantendienst' want haar vraagstelling (van A. Becq) was voor mij echt
buiten alle journalistieke normen.
Bedankt Ursulami voor de link.

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

20 mar 2018, 14:07

Wie kan er garanderen als die brave kindjes hier liefdevol alles krijgen wat onze kinderen hebben , dat aangezien ze toch bij hun moeder gaan gekweekt worden en (levenswijsheid )gaan krijgen van die IS lover ,dat die later niet volledig gerecaliseerd gaan worden , om hetzelfde te doen wat dat gespuis deed de laatste jaren.
Ge moet de kat niet bij de melk zetten.
Ze trachten langs emotionele weg die kinderen voor hun kar te spannen  ,om de bevolking week te krijgen.
Dat het jammer is voor die kinderen ga ik niet ontkennen, maar de kinderen die bij de vele aanslagen hier in het Westen ook ouders , broer of zus of dierbaren hebben verloren, daar wordt niet over gerept en die slepen dat  drama ook hun gans leven mee en hebben daar ook niet voor gekozen.
Als ze het ene tonen op TV dan de andere kant ook  en dan kunnen we spreken van verslaggeving.
Gast

20 mar 2018, 14:16

Heb contact genomen met 'klantendienst' want haar vraagstelling (van A. Becq) was voor mij echt 
buiten alle journalistieke normen. 
Bedankt Ursulami voor de link.
Zolang de kijkcijfers goed zijn voor de VRT kan het hen geen barst schelen wat de mensen denken over de vraagstelling van hun moderators. ( Niet persoonlijk MaLoReg  :wink:)
De klachten bevestigen alleen maar dat naar hun programma gekeken en er over gepraat wordt en dat is het enigste dat telt. Dus.....niet meer kijken zou ik zeggen.  :lol:
MaLoReg

20 mar 2018, 14:26

Dicksy niet meer kijken is kop in 't zand steken en zo zit ik niet in elkaar.
Als haar vraagstellingen mij choqueren dan neem ik ook het recht dat te melden-nooit eerder deed ik
dat maar het was mij gisteren té gortig. 

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

20 mar 2018, 14:46

Ik sluit aan bijde reactie dat A Beck als dusdanigals Softie zou bestempeld worden.
Maar essentie was dat Rudy en dan ook de hele VRT links zou zijn , of Rooie Rakkers.
lees het allemaal een goed.

persoonlijk ben ik links, maar deze heisa keur ik absoluut niet goed.
Laat die vrouwen en hun entourage aub , waar ze zijn!!!

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

20 mar 2018, 14:57

MichelN schreef:
Vrijzinnige schreef:Tja Wil ik weet het ! Het is pijnlijk te moeten vaststellen dat de LINKSE VRT in feite een RECHTSE VRT is !
Je foto van de raad van bestuur, met.....je mooie kleurtjes, is daar het beste bewijs voor.  :lol: :lol: :lol: 
Noem mij eens één (1) journalist van de nieuwsdienst - radio of tv - van wie je kan zeggen dat hij rechts of conservatieven genegen is? Het omgekeerde is anders kinderspel.
Hoe meer smileys je achter je berichten plaatst hoe belachelijker je jezelf maakt.
M.a.w kritische vragen stellen aan een rechtse staat gelijk met links zijn Michel !
Wat een buikgevoel al kan teweeg brengen  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

20 mar 2018, 15:17

""Als haar vraagstellingen mij choqueren dan neem ik ook het recht dat te melden-nooit eerder deed ik
dat maar het was mij gisteren té gortig. "

Heb je dat ook gedaan toen enige tijd geleden Jan Tollenaere , volbloed antisemiet en  de zoon van Untersturmführer van het Vlaams legioen -  Reimond Tollenaere - op Canvas kwam vertellen dat hij de joden nog steeds "nare mensen, profiteurs en parasieten" vond?
Allemaal op die linkse VRT te bekijken...
Er komen allerlei meningen aan bod op de VRT - van links tot rechts en als iets je niet aanstaat zet de boel dan af en doe wat anders.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

20 mar 2018, 15:22

frits1955 schreef:""Als haar vraagstellingen mij choqueren dan neem ik ook het recht dat te melden-nooit eerder deed ik
dat maar het was mij gisteren té gortig. "

Heb je dat ook gedaan toen enige tijd geleden Jan Tollenaere , volbloed antisemiet en  de zoon van Untersturmführer van het Vlaams legioen -  Reimond Tollenaere - op Canvas kwam vertellen dat hij de joden nog steeds "nare mensen, profiteurs en parasieten" vond?
Allemaal op die linkse VRT te bekijken...
Er komen allerlei meningen aan bod op de VRT - van links tot rechts en als iets je niet aanstaat zet de boel dan af en doe wat anders.
Rechts voor hun raap  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 mar 2018, 15:24

Ik wist niet dat Jan T. een journalist van de objectiviteit nastrevende vrt was. Ja, dat was er dan ver over. Daarin heb je gelijk.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.