N-VA zet in op gemakkelijke prooien

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

26 apr 2018, 12:19

frits1955 schreef:Elke regio heeft maandelijks een vergadering waar plaatselijke activiteiten gepland worden - that's it. Er zijn dus tientallen van zulke groepen in Vlaanderen. Ene Mark Moens heb ik daar nog nooit gezien of gehoord. Al wat ik van zo iemand kan vinden dateert van lang geleden.
Jaja, als het langer dan twee weken is, is het voor jou lang geleden, als het tenminste in je kraam past.
Binnen een paar dagen is het weer van dattum, begin alvast maar ter repeteren:
http://opac.amsab.be/images/AF%20016206.jpg
en nog een uitsmijter:
http://opac.amsab.be/images/AF%20008470.jpg

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

26 apr 2018, 13:23

Beste Michel, mijn vermoedens worden stilaan bewaarheid - je loopt een paar decennia achter met Uw Amadezen praatjes. Ter uwer info: de jongerenafdeling van de PVDA heet sinds  - hou u vast - 2002 "Comac" en niet MLB.
Tijd voor de "Grote sprong Voorwaarts", Michel :wink:

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

26 apr 2018, 16:56

frits1955 schreef:Beste Michel, mijn vermoedens worden stilaan bewaarheid - je loopt een paar decennia achter met Uw Amadezen praatjes. Ter uwer info: de jongerenafdeling van de PVDA heet sinds  - hou u vast - 2002 "Comac" en niet MLB.
Tijd voor de "Grote sprong Voorwaarts", Michel :wink:
Je gaat zowaar voorzitter Mao nog eens citeren, bravo! Neemt niet weg dat, ondanks de mooie praatjes, jullie nog geen spatader veranderd zijn. En neen, die 190 pagina's propaganda heb ik niet van a tot z gelezen - ik ben geen haartje betoeterd, zou Martine zeggen - maar grosso modo komt het op hetzelfde neer, alleen zijn de slogans wat modieuzer verpakt.
Ik vind het een beetje jammer dat destijds best waardevolle nieuwsgroepen als be.politics (NIET politics.be) in de loop der jaren verwaterd zijn en nu totaal niets meer voorstellen dan een overjaars chatkanaal.
Je vond er een doorsnee van zowat alle politieke gezindten, van Kris Merckx tot Rob Verreycken, Jef Elbers en LVB (Luc Van Braekel) en de ultrakatholieke Philippe Schepens, dat leidde niet zelden tot wekenlange discussies, doorgaans niet zelden onderbouwd met ellenlange postings die de doordeweekse attention span van sennet met een factor tien overtroffen.
Natuurlijk had je ook daar regelmatig af te rekenen met trollen à la Vrijzinnige en pcekspeer, de troost was dat die er vrij snel in cyberspace verdwenen en als bijkomend voordeel dat je dat soort sujetten in een killfile kon stoppen, eenvoudig gezegd plonken, een mogelijkheid die sennet ten enenmale ontbeert.

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

26 apr 2018, 17:54

Volledig en hartsgrondig met u eens micheln! Is zo stilletjes aan maar gestaag aan het verwateren, jammer genoeg.