Westerse democratie en de islamideologie: fricties

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

08 nov 2022, 17:36

Bedoeling is enerzijds het toerisme en zakelijke investeringen te bevorderen en anderzijds de aandacht af te leiden van die honderdduizenden vnl. Aziatische werkslaven die in hondse omstandigheden het landje moeten opbouwen.
Even tussendoor:

Het is geweten maar ze willen het niet weten. Zie naar Charles Michel die (figuurlijk) op zijn knieën voor olie gaat smeken en in de marge effe de mensenrechten aankaart. Mocht die energiecrisis er niet zijn dan zou je hem daar niet gezien hebben om specifiek het probleem van die werkslaven aan te kaarten. Wel meehuilen met de wolven in het bos en dan nog op afstand. :x

Einde tussendoortje. :lol:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

10 nov 2022, 12:12

Een moslimvader in Melbourne, Australië, zegt dat zijn dochter "een psychisch trauma" had opgelopen nadat ze tijdens een middelbare school les een "godslasterlijke" cartoon van Mohammed te zien kreeg.

Op sociale media zei de vader dat het incident vorige maand plaatsvond op een school in Melbourne tijdens een les mediastudies, waar de leraar een video afspeelde met "verboden, expliciet en godslasterlijk cartoonmateriaal dat ergens in Europa is ontwikkeld tegen onze Heilige Profeet Mohammed (vzmh) ”.


Vanzelfsprekend eist de man nu ook excuses, het ontslag van de leraar en 'equal time' voor een islamgeleerde om op die school te komen uitleggen hoe voorbeeldig de profeet wel geleefd heeft.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

11 nov 2022, 16:17

Iedereen is weer haas in de dood van een politieman door een gekend terorist.
Hoe is die uit de kliniek geraakt of was men al in zondagsritme.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

11 nov 2022, 19:49

voorn schreef:
11 nov 2022, 16:17
Iedereen is weer haas in de dood van een politieman door een gekend terorist.
Hoe is die uit de kliniek geraakt of was men al in zondagsritme.
Ik vermoed dat wanneer iemand zich vrijwillig laat opnemen in een psykliniek, die persoon ook vrij is om die kliniek weer te verlaten, normaal zit daar toch geen schildwacht bij de uitgang(en) ?
Laat het middel nooit het doel vervangen !

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

11 nov 2022, 22:59

Ze moeten hier doen zoals de FBI in Amerika indertijd deed met de maffia . Telkens er een aanslag was op een politieman voerde het bureau grootschalige razzia's uit in hun handel en wandel . Never touch a police officer !
Dat ze in de schoot van de moslim gemeenschap ook eens zouden meewerken aan de uitzuivering van criminele fanatiekers in hun midden . :!: :evil:

werewoef
AMEN en AUM

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

12 nov 2022, 00:48

Is die dan nergens gecontroleerd op wapens.
Had dan evengoed een granaat of pistool kunnen bezitten. :twisted:
Tevens heeft de politie niet gemeld dat het een gevaarlijk persoon was en is er in de wachtzaal geen bewaking gebleven.
Staken ja,,,,,,,,,maar u job naar behoren uitvoeren of bevelen tra la la

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

13 nov 2022, 00:08

ik moest ooit gaan soliciteren op De Brouckèreplein1000 Brussel. Eerste zaal is onbemand, je staat voor een camera en meldt je aan, in de zaal laat je je qr op de brief scannen, richtlijnen via de monitor, dan mag je verder via de electrische deuren;
Dan pas kom je werkvolk tegen. Dat is BXL tegenwoordig.
.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

16 nov 2022, 15:57

In Iran begint het volk, en vooral de jeugd, genoeg te hebben van de mullahs en hun visie op de wereld.
Hier een tik-tok filmpje waarin de nieuwe manier van protesteren te zien is: de jongeren slaan de tulband van het hoofd van de clerici. En ze doen nog méér dan dat ...
Laatst gewijzigd door Wil. op 16 nov 2022, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

16 nov 2022, 16:14

In Duitsland heeft een Turk zijn ex-vrouw neergestoken op straat.

Om haar "op te voeden" stak een Turkse man zijn ex-vrouw en moeder van twee kinderen neer op straat in Wenen. Tijdens het proces zei de man dat hij het slachtoffer alleen maar wilde "doen schrikken" - met 11 steekwonden in de romp. De vrouw (41) overleefde het ternauwernood

Hij heeft zich vandaag voor een Weense jury moeten verantwoorden voor poging tot moord. Hij had zijn ex-vrouw neergestoken nadat hij aangifte tegen hem had gedaan. Ze ging op 6 januari naar een politiebureau in Floridsdorf omdat ze zich bedreigd voelde door de man. Op weg naar huis viel hij haar vanuit een hinderlaag aan en stak haar neer - ze overleefde het ternauwernood.

Achteraf kloeg hij: "Mijn vrouw krijgt meer respect dan ik. De hele zaak is een complot tegen mij."
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

16 nov 2022, 18:38

Probeer zo'n bende achterlijken maar eens herop te voeden. :evil:

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

18 nov 2022, 02:02

Fazal schreef:
16 nov 2022, 18:38
Probeer zo'n bende achterlijken maar eens herop te voeden. :evil:
Het kan! No mercy!
BTW, dit geldt, voor mij althans, voor eender welke godsdienst , oude of sommige nieuwe probeersels. Il ne faut pas pousser bobonne dans les orties.
We kunnen allen voor onszelf denken ... een ander moet niet trachten van alles op te leggen om er wat voordeel uit te halen ... ik heb daar een naam voor: "crapuul"!

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

18 nov 2022, 15:30

Nadat Qatar omkoping pleegde voor de openingswedrtijd te willen winnen met 1-0
Is nu weer alkohol verboden zelfs de reclame.
En dit terwijl Budweiser de grote sponser is
Is nog één Islamiet te vertouwen bij een gegeven woord :twisted:
Stop de boel en laat ze sudderen.

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

18 nov 2022, 18:00

voorn schreef:
18 nov 2022, 15:30
Is nog één Islamiet te vertrouwen bij een gegeven woord :twisted:
NEEN!!! Nooit geweest! Wist je dat niet??? :evil:

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

18 nov 2022, 19:21

Budweiser heeft natuurlijk ook Bud 0,0

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

18 nov 2022, 19:55

voorn schreef:
18 nov 2022, 15:30
Nadat Qatar omkoping pleegde voor de openingswedrtijd te willen winnen met 1-0
Is nu weer alkohol verboden zelfs de reclame.
En dit terwijl Budweiser de grote sponser is
Is nog één Islamiet te vertouwen bij een gegeven woord :twisted:
Stop de boel en laat ze sudderen.
Hoe durft hier iemand te vragen om de hoogste mis van alle hoogmissen, het WK potstampen, af te voeren ? Hoe zouden miljoenen sportieve mensen zo een ramp overleven ?
Laat het middel nooit het doel vervangen !