Westerse democratie en de islamideologie: fricties

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
55 Monique

26 feb 2019, 20:57

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190226_04209936

Imam Nordin Taouil in oude video die nu is opgedoken: “Vrouwen lopen zelfs in korte kleren op straat”

Imam Nordin Taouil, die in de running is om mee de Brusselse grote moskee te besturen, distantieert zich van zijn uitspraken die hij deed in een oud filmpje dat is opgedoken. Die toespraak die hij in 204 gaf, is doorspekt met vrouwonvriendelijke uitspraken. “Ik wist niet wat ik hoorde. Hoe kan zo iemand de grootste moskee van het land leiden”, reageert Zuhal Demir (N-VA).

Spijt van die uitspraken

“Ik denk dat de tijd er niet rijp voor is om de moskee in handen te geven van de Antwerpse en Gentse imam”, vindt Zuhal Demir. “Er moet eerst grote kuis worden gehouden bij de moslimexecutieve zelf. Dan kunnen we verder praten.”

Imam Nordin Taouil herhaalt dat hij zich die uitspraken beklaagt. “Maar het was in een andere tijdgeest. Het dateert van 2004. Ik denk daar nu helemaal anders over.”

“Dat hij het dan maar eerst eens bewijst”, zegt Demir.

Moet eens luisteren 8O :roll:

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

26 feb 2019, 23:01

Schoolschorsing na 'islam-incident'

Een vmbo-school in Hoofddorp heeft een techniekinstructeur geschorst na
een hoog opgelopen discussie over de islam.
Onderwijsbond AOb spreekt van een unieke zaak en in de Kamer zijn er
vragen over gesteld.

In een brief van de school aan de man staat dat hij tegen leerlingen heeft
gezegd dat de profeet Mohammed met een meisje van 8 getrouwd was en dat dit
nu wordt beschouwd als pedofilie.



Bron: NOS Teletekst 112

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

02 mar 2019, 09:05

Een Saoedische religieuze geleerde heeft in het programma 'Fatwa' dat op het eerste kanaal wordt uitgezonden, de vrouwen op het hart gedrukt om geen gekleurde contactlenzen te dragen, want dat betekent dat de persoon wil 'rommelen met Gods schepping' en bovendien doen die vrouwen dat om ongelovigen te imiteren, aldus de wijze man.
Bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

02 mar 2019, 09:47

Wil. schreef:
02 mar 2019, 09:05
Een Saoedische religieuze geleerde heeft in het programma 'Fatwa' dat op het eerste kanaal wordt uitgezonden, de vrouwen op het hart gedrukt om geen gekleurde contactlenzen te dragen, want dat betekent dat de persoon wil 'rommelen met Gods schepping' en bovendien doen die vrouwen dat om ongelovigen te imiteren, aldus de wijze man.
Bron
Dan weet die zogezegd wijze man, niet dat kleurloze contactlenzen in werkelijkheid lichtblauw zijn.
Dat is de zogenaamde handling color.
Om ze iets beter te kunnen zien en grijpen als ze in een doosje in het lensvocht zitten.
Dat de handling color blauw is, daartegen is trouwens al gereageerd door negroïde drukkingsgroepen, want dat zou racisme zijn. :roll:
Zielig hoe sommigen zich in de slachtofferrol werpen en zich hun hele leven achtergesteld voelen.
Ondank is 's werelds loon

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

02 mar 2019, 10:57

Paul Siemons schreef:
26 feb 2019, 23:01
Schoolschorsing na 'islam-incident'

Een vmbo-school in Hoofddorp heeft een techniekinstructeur geschorst na
een hoog opgelopen discussie over de islam.
Onderwijsbond AOb spreekt van een unieke zaak en in de Kamer zijn er
vragen over gesteld.

In een brief van de school aan de man staat dat hij tegen leerlingen heeft
gezegd dat de profeet Mohammed met een meisje van 8 getrouwd was en dat dit
nu wordt beschouwd als pedofilie.



Bron: NOS Teletekst 112
Blijkbaar was ze maar 6 jaar toen ze trouwde maar Mo heeft de geit moeten gebruiken ( (dat is in de Koran toegelaten maar wel met de vermelding dat "het dier er geen schade mag van ondervinden" )) tot ze 9 jaar was vroeger mocht hij het huwelijk niet "consumeren". Dus wettelijke pedofilie. Propere gasten....
De zon is gratis voor iedereen

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

02 mar 2019, 11:19

Idefix schreef:
02 mar 2019, 10:57
Blijkbaar was ze maar 6 jaar toen ze trouwde maar Mo heeft de geit moeten gebruiken ( (dat is in de Koran toegelaten maar wel met de vermelding dat "het dier er geen schade mag van ondervinden" )) tot ze 9 jaar was vroeger mocht hij het huwelijk niet "consumeren". Dus wettelijke pedofilie. Propere gasten....
Inderdaad echt niet normaal, dat volkje.
Om niet te zeggen heel ziekelijk.
Ondank is 's werelds loon
Ice

02 mar 2019, 14:08

maior domus schreef:
02 mar 2019, 11:19
Idefix schreef:
02 mar 2019, 10:57
Blijkbaar was ze maar 6 jaar toen ze trouwde maar Mo heeft de geit moeten gebruiken ( (dat is in de Koran toegelaten maar wel met de vermelding dat "het dier er geen schade mag van ondervinden" )) tot ze 9 jaar was vroeger mocht hij het huwelijk niet "consumeren". Dus wettelijke pedofilie. Propere gasten....
Inderdaad echt niet normaal, dat volkje.
Om niet te zeggen heel ziekelijk.
Daarom ook reikt de paus met zijn bende kerk-pedofielen nu de hand aan dat ziekelijke zootje islam, soort zoekt soort! :x

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

02 mar 2019, 14:30

Idefix schreef:
02 mar 2019, 10:57
Blijkbaar was ze maar 6 jaar toen ze trouwde maar Mo heeft de geit moeten gebruiken ( (dat is in de Koran toegelaten maar wel met de vermelding dat "het dier er geen schade mag van ondervinden" )) tot ze 9 jaar was vroeger mocht hij het huwelijk niet "consumeren". Dus wettelijke pedofilie. Propere gasten....
Idefix, het woord 'geit' komt in de hele koran maar 3 keer voor en nooit in de betekenis die jij hier vermeldt.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

02 mar 2019, 14:51

Ice schreef:
02 mar 2019, 14:08
Daarom ook reikt de paus met zijn bende kerk-pedofielen nu de hand aan dat ziekelijke zootje islam, soort zoekt soort! :x
Pedofilie, zoals wij de term vandaag gebruiken (en dat was in de 7e eeuw nog niet zo), komt frequent voor onder moslims bij mensen die autoriteit hebben over kinderen. Er gaat geen week voorbij of het komt in het nieuws.
Het probleem is dat de handelingen van de profeet ook vandaag nog als een 'toelating' gelden voor alle moslims.

Hier de oogst van de laatste 10 dagen.

•Een imam helpt een andere imam die beschuldigd wordt van seks met een kind. Hier

• Geestelijke misbruikt kind : Hier

• 7 mensen opgepakt omdat ze een imam, die kinderen misbruikt, helpen ontsnappen: Hier

• 9 moslims in de bak voor 'grooming' Hier

•Syrische 'vluchteling' randt een 13-jarige aan en zegt dat 'hij het recht daartoe heeft' Hier

• Koranleraar opgepakt voor poging tot verkrachting van een 8-jarige Hier
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

03 mar 2019, 16:19

Wil. schreef:
02 mar 2019, 14:30
Idefix schreef:
02 mar 2019, 10:57
Blijkbaar was ze maar 6 jaar toen ze trouwde maar Mo heeft de geit moeten gebruiken ( (dat is in de Koran toegelaten maar wel met de vermelding dat "het dier er geen schade mag van ondervinden" )) tot ze 9 jaar was vroeger mocht hij het huwelijk niet "consumeren". Dus wettelijke pedofilie. Propere gasten....
Idefix, het woord 'geit' komt in de hele koran maar 3 keer voor en nooit in de betekenis die jij hier vermeldt.
Kan een schaap geweest zijn , vind het artikel niet meer terug. :roll:
De zon is gratis voor iedereen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

03 mar 2019, 18:32

Idefix schreef:
03 mar 2019, 16:19
Kan een schaap geweest zijn , vind het artikel niet meer terug. :roll:
Ook geen schaap. Dat woord komt in het enkelvoud niet voor en in het meervoud slechts drie keer. En ook dan niet in de context die jij hier aanbrengt.

Er is daarover wel degelijk iets gezegd door Khomeini, maar dat is iets anders dan "het staat in de Koran"
Als je op die manier discussieert met een moslim, word je onmiddellijk afgeserveerd omdat je niets van de islamideologie kent.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

03 mar 2019, 18:49

Wil. schreef:
03 mar 2019, 18:32
Idefix schreef:
03 mar 2019, 16:19
Kan een schaap geweest zijn , vind het artikel niet meer terug. :roll:
Ook geen schaap. Dat woord komt in het enkelvoud niet voor en in het meervoud slechts drie keer. En ook dan niet in de context die jij hier aanbrengt.

Er is daarover wel degelijk iets gezegd door Khomeini, maar dat is iets anders dan "het staat in de Koran"
Als je op die manier discussieert met een moslim, word je onmiddellijk afgeserveerd omdat je niets van de islamideologie kent.
Ik kan inderdaad niet op tegen uw kennis van de Koran. Maar ik heb zo een paar dingen gelezen die in Islamitische landen wel gebeuren, dus mijn gedacht dat het ergens in de Koran moest staan was niet zo vreemd. Als dat niet zo is dan verontschuldig ik me bij Allah...... :lol:
De zon is gratis voor iedereen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

03 mar 2019, 19:14

Die zal daar zeker mee kunnen lachen ….
Wacht maar tot bij het laatste oordeel, dan draait Allah de rollen om. D.w.z. dat gij 'bij den bok gezet wordt' , en dat zal dan ook uwen beste dag niet zijn. :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

06 mar 2019, 10:40

De Zweedse Groenen (regeringspartij) zijn helemaal het noorden kwijt. Ze verwijten de oorspronkelijke Zweden dat de misdrijven die door de 'nieuwe Zweden' worden begaan, te wijten zijn aan het feit dat de autochtonen zich niet willen aanpassen aan de immigranten 8O

Die originele Zweden eisen blijkbaar nog altijd dat de nieuwkomers zich assimileren. Voor de groene vlinders is het echter nodig dat de Zweden 'integreren' en zich dus aanpassen aan de bijgekomen inwoners.
Bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
MaLoReg

06 mar 2019, 11:13

Als het waait in Zweden dan gaat het stormen in Antwerpen-hou je vast.