Westerse democratie en de islamideologie: fricties

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

05 feb 2024, 10:55

In Brooklyn (New York) geeft de spreker tijdens het vrijdaggebed nog een dosis goede raad aan de aanwezige moslims:

En de christenen die medeplichtig zijn en het daarmee eens zijn en hen (=de joden) steunen, beledigen Allah. Ze schrijven Allah een zoon toe, en ze schrijven grote, grote zonden toe aan de profeten, dus wat voor goeds kan er worden verwacht van mensen wier hart verdorven is? Allah vertelt ons dat wat ze nu zeggen slechts het topje van de ijsberg is. De haat die ze in hun hart voor jou en jouw religie verbergen, is nog groter.

"Laten we deze lessen nemen en het aan onze kinderen leren. Leer ze alles over kufr te haten: de feestdagen, de kleding, de manieren en alles..."




Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

06 feb 2024, 18:24

Zo ziet een kerkhof in Iran eruit:


Afbeelding


De religieuze machtshebbers vinden dit echter niet langer aanvaardbaar: vrouwen zonder aangezichtsluier (zoals hierboven) mogen niet meer afgebeeld worden op de grafstenen. Dergelijke stenen worden gewoon verwijderd.

Menige man zou wel eens in de verleiding kunnen worden gebracht door dat geile snoetje van een vrouw op een zerk.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

06 feb 2024, 19:47

Hoe religie kan worden misbruik door machtgeile leiders en hoe ver de religieuze waanzin mensen kan leiden. Niet zo enorm lang geleden waren katholieken soms even onwaarschijnijk irrationeel. Ook toen waren vrouwen, veel meer dan nu, wezens van een veel lagere rang, ze hadden zelfs geen ziel.
Laat het middel nooit het doel vervangen !

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

07 feb 2024, 20:15

Van sommige mensen verwacht je dat ze een waardeschaal hebben die in balans is. Niet altijd zoals hieruit blijkt:


Een BBC-redacteur ontving sommen geld om Somalische criminelen, waaronder een groepsverkrachter, te helpen deportatie uit Groot-Brittannië te bestrijden.

De Afrikaanse redacteur van BBC World Service, Mary Harper, werd ingehuurd als getuige-deskundige om Somalische criminelen, waaronder een bendeverkrachter, te helpen bij hun deportatiezaken en om in het Verenigd Koninkrijk te kunnen blijven.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

08 feb 2024, 10:10

Imam Fadi Kablawi zei: 'We zijn hier niet om iemand te vermoorden; als we uw land kunnen overnemen en de sharia-wetgeving kunnen implementeren, zullen we dat doen, maar alleen volgens uw wetten, door de meerderheid te worden.' Hij voegde eraan toe: 'Ik ben hier [in de VS], om Amerika te bekeren.'


Facebook: vanaf 46'50''
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

08 feb 2024, 17:21

De grote Profeet heeft dus veel gespiekt bij de redactie van de Bijbel zelfs bij de Roomse geloofsindustrie, hij stuurt dus ook missionarissen op pad om het geloof van de vrede te verkondigen en de ongelovigen te bekeren. Niet door het zwaard en ook niet door de andere wang aan te bieden, enkel door de natuur wat te helpen om straks een meerderheid te vormen. In China en India is er wel nog veel bekeringsruimte. :)
Laat het middel nooit het doel vervangen !

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

08 feb 2024, 19:35

Afbeelding


Amen, Bro! :lol:

Theorie en praktijk
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

08 feb 2024, 19:51

En dan nog dit: deze gabber had waarschijnlijk één lesje gemist van de inburgeringscursus :twisted:



Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

08 feb 2024, 19:54

Wil. schreef:
08 feb 2024, 19:51
En dan nog dit: deze gabber had waarschijnlijk één lesje gemist van de inburgeringscursus :twisted:



Afbeelding
Zo'n geniale rechter zouden wij hier ook moeten hebben, we worden immers verondersteld de wet te kennen maar als zelfs rechters ze niet altijd kennen ??
Laat het middel nooit het doel vervangen !

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

09 feb 2024, 14:34

In het Westen is het LGB-alfabet al genoegzaam bekend.

De Houti's, echter, lusten die lettersoep niet. Ze hebben in Yemen 13 LGBT... vrienden ter dood veroordeeld. Dat zal publiekelijk gebeuren. Reden: homoseksuele activiteiten.

En dan te bedenken dat er hier in het Westen supporters van Hamas rondlopen met een bord 'LGBTQ for Gaza' .

Ik vrees dat ze dat bord zullen moeten thuis laten als ze hun steun willen gaan uitspreken in Gaza. Nu zijn de Gaza-moslims wel geen sjiieten, maar ook in het soenitische 'grondwet' wordt die 'obediëntie' niet goedgekeurd ;-)
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

09 feb 2024, 15:35

Wil. schreef:
09 feb 2024, 14:34
In het Westen is het LGB-alfabet al genoegzaam bekend.

De Houti's, echter, lusten die lettersoep niet. Ze hebben in Yemen 13 LGBT... vrienden ter dood veroordeeld. Dat zal publiekelijk gebeuren. Reden: homoseksuele activiteiten.

En dan te bedenken dat er hier in het Westen supporters van Hamas rondlopen met een bord 'LGBTQ for Gaza' .

Ik vrees dat ze dat bord zullen moeten thuis laten als ze hun steun willen gaan uitspreken in Gaza. Nu zijn de Gaza-moslims wel geen sjiieten, maar ook in het soenitische 'grondwet' wordt die 'obediëntie' niet goedgekeurd ;-)
De ware gelovigen bewegen hemel en aarde om ons, eindelijk, de juiste weg op te sturen. Vermits dat blijkbaar met zachte hand niet lukt, zullen ze zoveel mogelijk evident ongelovigen een handje helpen op hun weg naar de hel. LBQT en consoorten, kunnen om evidente redenen uiteraard geen ware gelovigen zijn. Dat gespuis moet, net als alle joden, van deze wereld worden verwijderd.
Laat het middel nooit het doel vervangen !

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

09 feb 2024, 16:08

socrates schreef:
06 feb 2024, 19:47
Hoe religie kan worden misbruik door machtgeile leiders en hoe ver de religieuze waanzin mensen kan leiden. Niet zo enorm lang geleden waren katholieken soms even onwaarschijnijk irrationeel. Ook toen waren vrouwen, veel meer dan nu, wezens van een veel lagere rang, ze hadden zelfs geen ziel.
Onrechtstreeks was EVA eraan schuldig, dat het eerste koppel uit het aards paradijs werd verdreven.
ZIJ had de appel geplukt = de verboden vrucht terwijl er daar waar die paradijs was geen appels groeiden...
Ach, ja heel die religie-winkel ie een, zottekesspel.

Waar ik wereldwijd ook kwam stond de vrouw lager dan de man.
Zelfs in Thailand werd gezegd, dat een koppel was als een olifant.
De voorste poten symboliseerden de man en de achterste 2 moesten maar volgen...dat was de vrouw.

Heel de religiewinkel berust op verzinsels, waar alleszins voor LGBTQ géén plaats is...

Soms vraag ik me af hoe er verschillende rassen zijn ontstaan,
want Adam & Eva waren blank maar al die overige rassen dan!?

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

09 feb 2024, 16:12

Wil. schreef:
06 feb 2024, 18:24
Zo ziet een kerkhof in Iran eruit:


Afbeelding


De religieuze machtshebbers vinden dit echter niet langer aanvaardbaar: vrouwen zonder aangezichtsluier (zoals hierboven) mogen niet meer afgebeeld worden op de grafstenen. Dergelijke stenen worden gewoon verwijderd.

Menige man zou wel eens in de verleiding kunnen worden gebracht door dat geile snoetje van een vrouw op een zerk.
Mannen geilen zich blijkbaar op aan die vrouw
en moeten dan ook geweerd worden waar vrouwen een laatste rustplaats vonden :idea:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

10 feb 2024, 20:25

De tussentijdse verkiezingskandidaat van Labour in Rochdale heeft miljoenen ingezameld voor de extremistische moskee. In die moskee komen predikers hun steun uitbazuinen voor terroristische groeperingen.

Rochdale is één van de Britse steden waar islamitische grooming gangs blanke meisjes lieten verkrachten. Het gaat over meer dan 1.000 Britse kinderen. De officiële (nieuws)kanalen spraken echter over 'Asians' i.p.v. over moslims.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 feb 2024, 18:49

In Iran lachen ze er niet mee:

een revolutionaire rechtbank in Urmia heeft de soennitische Koerdische geestelijke Mohammad Khezrnejad ter dood veroordeeld op beschuldiging van ‘corruptie op aarde’.
Die uitdrukking verwijst naar een vers uit de koran (5:33)

De 45-jarige geestelijke uit Boekan in de provincie West-Azarbeidzjan kreeg ook een gevangenisstraf van 15 jaar op beschuldiging van ‘het veroorzaken van schade aan de integriteit of onafhankelijkheid van het land’, samen met nog eens een jaar gevangenisstraf op beschuldiging van ‘propaganda tegen het systeem'.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.