Er was een tijd ...

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Ice

26 mei 2018, 11:04

Geen nood!!
Daar past geens wel een mouw aan: er zijn nog wel twéé theoretische mogelijkheden om deze illegalen hier te houden....waarvan natuurlijk een 'humanitaire regularisatie' kan aangevraagd worden.
Geens: twee theoretische mogelijkheden voor ouders mawda om in ons land te blijven.

Typisch belgisch:altijd achterpoortjes en voor illegalen gaan ze een extra mijl...
....'slachtofferstatuut aanvragen in het kader van mensenhandel en mensensmokkel'
Zo doet de politiek dat in belziek: het slachtofferstatuut geven aan de opdrachtgevers die mensensmokkelaars betálen voor hun vervoer......Of was de rit gratis of misschien gesponsord?  :roll:

Ze blijven mogelijkheden bijmaken om illegalen maar hier te kunnen houden...de volgende ronde besparingen en belastingen komen eraan voor óns. :evil:
Gast

26 mei 2018, 11:29

Ice schreef:Geen nood!!
Daar past geens wel een mouw aan: er zijn nog wel twéé theoretische mogelijkheden om deze illegalen hier te houden....waarvan natuurlijk een 'humanitaire regularisatie' kan aangevraagd worden.
Geens: twee theoretische mogelijkheden voor ouders mawda om in ons land te blijven.

Typisch belgisch:altijd achterpoortjes en voor illegalen gaan ze een extra mijl...
....'slachtofferstatuut aanvragen in het kader van mensenhandel en mensensmokkel'
Zo doet de politiek dat in belziek: het slachtofferstatuut geven aan de opdrachtgevers die mensensmokkelaars betálen voor hun vervoer......Of was de rit gratis of misschien gesponsord?  :roll:

Ze blijven mogelijkheden bijmaken om illegalen maar hier te kunnen houden...de volgende ronde besparingen en belastingen komen eraan voor óns. :evil:
Er hangt wel een prijskkaartje aan Geens zijn voorstel vast : ze moeten klikken wie de smokkelaars zijn ...

Per slot van rekening , het zijn transmigranten. Geef ze een ticket voor de Eurostar naar Engeland. Kost 75 Euro , peanuts voor de NV(A) oorlogskas , en ge zijt er vanaf ..... Echt , al dat gezever van de NV(A) en wie nog allemaal is mij niet waard om er aandacht aan te besteden , en ik vind het triestig dat de bevolking hierdoor opgezweept geraakt , al dan niet gewild door de politieke onnozelaars.
Laatst gewijzigd door Gast op 26 mei 2018, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Ice

26 mei 2018, 11:39

Daar zullen ze wel gauw een aanpassing voor aanmaken om de wet te omzeilen...of is klikken dan niet de schending van de privacy van de chauffeur/mensensmokkelaar?  :roll:
Gast

26 mei 2018, 11:43

Ice schreef:Daar zullen ze wel gauw een aanpassing voor aanmaken om de wet te omzeilen...of is klikken dan niet de schending van de privacy van de chauffeur/mensensmokkelaar?  :roll:
De mensensmokkelaars zijn de gezochte criminelen. Men mag bij de opsporing ervan de bevolking inschakelen. Zoniet zou men ook alle politieberichten op TV over een overval waarbij de daders gefilmd werden ook niet mogen tonen wegens de schending van hun privacy.
Ice

26 mei 2018, 11:44

NVA-ministers Jan Jambon en Theo Francken traden De Wever gisteren bij, maar de rest van de Wetstraat haalde fors uit naar zijn vingerwijzing. 
Kristof Calvo (Groen) noemt hem een onmens en 
zijn voorzitter Meyrem Almaci vindt hem respectloos. 
Ook de collega-voorzitters uit de meerderheid zijn niet te spreken over de uitlatingen van de Antwerpse burgemeester. 
“Politici moeten bij menselijke drama’s ook gewoon mensen zijn”, zegt Gwendolyn Rutten (Open Vld).
Wouter Beke (CD&V) vindt dat ouders die een kind verliezen recht hebben op mededogen, niet op verwijten.
[url=https://www.hln.be/de-krant/-zou-niet-w ... /#comments] Ik zou niet weten wat ik verkeerd heb gezegd. [url]

Voor illegalen springen ze allemaal in de bres, spijtig dat wíj, hun eigen volk dat hún pree én het onderhoud van vreemden betalen, niet kunnen rekenen op dezelfde 'steun' van dat corrupte clubke.
Vraag aan al die graaiende judassen:
Wanneer krijgen wíj respect?
Wanneer krijgen wíj mededogen?
Wanneer zijn wíj mensen met recht op een menswaardig bestaan na een leven lang van werken en belastingen betalen?
Op hoogverraad aan eigen bevolking zou de doodstraf mogen staan!  :evil:

En hoe zit het nu met de KOST van het asiel gepamper? Ze zouden toch eens gaan berekenen wat dat circus ONS, de bevolking, kost???

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 mei 2018, 11:46

frits1955 schreef:""De tussenkomst van BDW is 'brutaal' . Kun je dat even uitleggen?"

"Brutaal" = met weinig respect voor anderen en hun situatie. Wat voor iemand ben je als je tegen een rouwende moeder wenst te roepen dat ze zelf schuld treft voor de dood van haar eigen kind?  Respectvol?
roepen?? Toen me gerust de link naar een video ; de vrt zal je vriend wel zijn in dezen, vermoed ik.
BDW heeft zich nooit tot de ouders gericht. Hij reageert (dus na een voorafgaande actie door bv. de pvda-vrienden zoals de advocate) tegen degenen die de politie met de vinger wijzen. 
vandaar dit soort ontmenselijking van mensen op weg naar een betere toekomst.
Ik zou ook wel een betere toekomst willen in Monaco, maar ik mag daar niet komen wonen.
De rest van de tekst spreekt voor zich - wat je er ook mag van denken.
En dat kun je hogerop lezen. Ik ben behoorlijk bedreven in het kritisch fileren van een tekst. (→ de talmende ambulance , de 'veilige  plaats' waarop ze 'recht hebben') 
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 mei 2018, 11:48

The Spirit of Flanders schreef:
Wil. schreef: Details?  Dat zijn feiten die vermeld zijn door mensen die er iets van weten. Ik heb gewoon de puntjes even verbonden. Was dat voor jou te moeilijk?
Zijt ge zeker dat er geen fake news uit de NV(A) hoek tussen zit ?
Volgens mij niet. Als jij daar écht weet van hebt, dan lees ik dat graag, maar verder dan een insinuatie kom je niet, neem ik aan?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

26 mei 2018, 11:50

The Spirit of Flanders schreef:
Ice schreef:Daar zullen ze wel gauw een aanpassing voor aanmaken om de wet te omzeilen...of is klikken dan niet de schending van de privacy van de chauffeur/mensensmokkelaar?  :roll:
De mensensmokkelaars zijn de gezochte criminelen. Men mag bij de opsporing ervan de bevolking inschakelen. Zoniet zou men ook alle politieberichten op TV over een overval waarbij de daders gefilmd werden ook niet mogen tonen wegens de schending van hun privacy.
Zover hebben die politieke misdadigers de wetten al verneukt: totale willekeur waarbij de autochtonen telkens schuldig kunnen worden bevonden en criminelen/moslims beschermd kunnen worden...onze privacy mag geschonden worden maar van criminelen niet....voorbeelden té over daarvan!

Intussen ontsnappen er alsmaar meer 'illegalen' uit gesloten centra, vandaag drie waarvan een terrorist....ze zijn goed bezig, dat zootje politiek ongeregeld.
Gast

26 mei 2018, 11:54

Wil. schreef:
The Spirit of Flanders schreef:
Wil. schreef: Details?  Dat zijn feiten die vermeld zijn door mensen die er iets van weten. Ik heb gewoon de puntjes even verbonden. Was dat voor jou te moeilijk?
Zijt ge zeker dat er geen fake news uit de NV(A) hoek tussen zit ?
Volgens mij niet. Als jij daar écht weet van hebt, dan lees ik dat graag, maar verder dan een insinuatie kom je niet, neem ik aan?
We wachten het onderzoek af , nietwaar. :) En dan nog bestaat er geen zekerheid dat dat onderzoek niet gemanipuleerd werd. Met onze tendens naar meer extreem rechts volksgemanipuleer ( fascisme dus ) is in Vlaanderen alles mogelijk geworden.
Wil. schreef:..... Hij reageert ... tegen degenen die de politie met de vinger wijzen. 

... 
Is die vingerwijzing niet een beetje terecht. Zomaar schieten als het in zijn kop komt , en dan nog niet eens kunnen mikken , dat kan blijkbaar alleen een politieagent.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 mei 2018, 12:02

Sof, wat ik aangehaald heb, is allemaal 'gemeenschappelijke kennis' die iedereen al heeft gehoord of gelezen.

Vanzelfsprekend zal er nog het een en ander moeten onderzocht worden, maar een aantal feiten zijn gekend:

bv. Waren het Irakezen? Ja
Hadden ze al een asielaanvraag gedaan in Duitsland? Ja
Was die afgewezen? Ja
Moesten ze terug naar eigen land? Ja
Enz...

Toch niet moeilijk, hé? Maar nogmaals: als jij weet hebt van N-VA gekonkel en fake news dat ik hier bij ingedraaid zou hebben, verlicht me dan, hé?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

26 mei 2018, 12:10

""En dat kun je hogerop lezen. "

Inderdaad; ieder zijn mening nietwaar.
Gast

26 mei 2018, 12:12

Wil. schreef:Sof, wat ik aangehaald heb, is allemaal 'gemeenschappelijke kennis' die iedereen al heeft gehoord of gelezen.

Vanzelfsprekend zal er nog het een en ander moeten onderzocht worden, maar een aantal feiten zijn gekend:

bv. Waren het Irakezen? Ja
Hadden ze al een asielaanvraag gedaan in Duitsland? Ja
Was die afgewezen? Ja
Moesten ze terug naar eigen land? Ja
Enz...

Toch niet moeilijk, hé? Maar nogmaals: als jij weet hebt van N-VA gekonkel en fake news dat ik hier bij ingedraaid zou hebben, verlicht me dan, hé?
Het gaat over hoe dat schietincident precies is gebeurd. Wat weten ze daarvan ? De NV(A) en hun gevolg pleiten al vollop de agent vrij ....

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

26 mei 2018, 12:55

The Spirit of Flanders schreef:We wachten het onderzoek af , nietwaar. :) En dan nog bestaat er geen zekerheid dat dat onderzoek niet gemanipuleerd werd.
 Voilà, had ik het niet gedacht! Heb je nog zo wat van die complottheorieën in de aanbieding? Zou het niet kunnen dat Jambon of Francken persoonlijk het bevel gegeven hebben die kleine dood te schieten?
Ik blijf erbij dat men de overheid bij dit drama weinig kan verwijten. Dat fanatieke Koerdische terroristen (TAK - PKK) op een jaar tijd al zes dodelijke aanslagen pleegden zal voor de slachtoffers ook gelden als collateral damage allicht.
Gast

26 mei 2018, 13:21

MichelN schreef:
The Spirit of Flanders schreef:We wachten het onderzoek af , nietwaar. :) En dan nog bestaat er geen zekerheid dat dat onderzoek niet gemanipuleerd werd.
 Voilà, had ik het niet gedacht! Heb je nog zo wat van die complottheorieën in de aanbieding? Zou het niet kunnen dat Jambon of Francken persoonlijk het bevel gegeven hebben die kleine dood te schieten?
Ik blijf erbij dat men de overheid bij dit drama weinig kan verwijten. Dat fanatieke Koerdische terroristen (TAK - PKK) op een jaar tijd al zes dodelijke aanslagen pleegden zal voor de slachtoffers ook gelden als collateral damage allicht.
De NV(A) zal zich in alle bochten wringen om de agent uit te wind te zetten. Ze kunnen zich niet permitteren om hun politie"wapen" tegen zich te krijgen , dat gaan ze in de toekomst nog meer dan nodig hebben.

Zuhal van de NV(A) is ook een koerdische en beslist geen Erdogan fan , iets op tegen ?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 mei 2018, 13:36

The Spirit of Flanders schreef:De NV(A) zal zich in alle bochten wringen om de agent uit te wind te zetten.
Daar komen toch geen bochten aan te pas, Sof? Kijk naar de feiten:
1. auto met verdachte nummerplaat wordt opgemerkt
2. bevel tot stoppen wordt gegeven
3. dat bevel wordt genegeerd
4. lange achtervolging politie - vluchters
5. bedreiging van de politie
6. vluchtende auto wordt manu militari gestopt

Op welke manier ga je nu de politie in de hoek van de verdachten zetten? Komaan , he :roll:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.