N-VA in vrije val

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Ice

10 jun 2018, 12:07

Dromen zijn bedrog, peilingen ook...die worden gebruikt om verkiezingen te beïnvloeden door manipulatie.

Wel, als vlamingen nu nog niet genezen zijn van de Niet-Voor-Autochtonen partij, die al op voorhand de verdere discriminatie en verarming van eigen volk van de daken schreeuwt, dan moeten ze niet komen janken als ze geen enkele SZ of pensioen meer zullen hebben en nog veel meer belastingen zullen afdragen voor het onderhoud en de welvaart voor arbeidsmigranten, heel afrika en moslims, die met vliegtuigen op hun kosten worden binnengehaald om op hun kap te komen teren en onze onderwerping aan het gif islam beogen.

Hoe dom kun je zijn?
Of beseft het volk dan niet hoe we collectief verarmd werden de afgelopen jaren sinds de collaborerende vlaams hatende partij van hypocriet bdw aan de regering deelneemt?
Is het populisme van francken waard om deze verraderspartij nog eens de kans te geven om ons nog verder te verarmen? 
Wie trapt er nog in de leugens van francken: enkelen terugsturen en intussen met vliegtuigladingen binnenhalen?! Illegalen en criminelen, zelfs terroristen laten lopen en zelfs hier houden met alle middelen ipv eruit te gooien?
Voordeur sluiten maar de achterdeur wagenwijd opzetten?
nva waarschuwt zélf dat de SZ helemaal zal afgeschaft worden...hoe kun je dan nog op die partij stemmen als ze al op voorhand 'beloven' om onze verworven rechten en systemen, waarvoor gevóchten werd, te vernietigen?

De rest van de politieke criminelen hebben in het verleden reeds bewezen dat de vlaamse kiezer níet telt: groen, sp.a, cd&v, ovld...állemaal in hetzelfde bedje ziek, net als pvda die ook een kans ziet...de enige partij die nog niks heeft bewezen door machtsdeelname is VB (en die willen een zweeppartij blijven...)

Conclusie: vlamingen hebben helemáál GEEN politieke vertegenwoordiging, géén enkele partij behartigt ónze belangen dus heeft stemmen gaan voor de vlamingen ook geen enkele zin meer.  :evil: 
Ons recht op bindende referenda opeisen is nog de enige manier om inspraak te krijgen in het beleid dat ons leven bepaalt en dat nu door politiek wanbeleid tegen ons gebruikt wordt.
dejules

10 jun 2018, 13:01

wardje schreef:Dejules;

Die peiling is wel genomen na de uitspraak van BdW
Welke uitspraak, hij deed er vele zoals "iemand die na 12 maanden nog werkloos is is bewust aan de kant gaan staan", of "er valt nog veel te rapen in de sociale zekerheid", etc etc?
Weet U, het zijn steeds dezelfde die zulke uitspraken doen nl zij die nooit werkloos kunnen worden omdat zij bijvoorbeeld uit de statutaire ambtenarij komen en daarna beroepspolitieker werden.
Wat niemand in de gaten heeft  ; de PTB/PVDA komt van 2 zetels naar 12 zetels in de peiling en ik denk/hoop dat ze bij de verkiezingen nog meer brokken gaan maken. Misschien moet zij een andere slogan gebruiken zoals "Met jullie stem sturen wij De Wever naar de dop. Daarna activeren en herscholen wij hem en dan kan hij eindelijk zelf actief bijdragen aan de Belgische welvaart ipv er passief over te praten. 

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

10 jun 2018, 13:46

dejules schreef: de PTB/PVDA komt van 2 zetels naar 12 zetels in de peiling en ik denk/hoop dat ze bij de verkiezingen nog meer brokken gaan maken.  
Dat zit er dik in. Je weet toch wel dat na wellicht de breedste enquete die ooit onder Antwerpenaren werd afgenomen (9.000 mensen alstublieft!) niet minder dan 1/3 aangaf "zeker voor de PVDA te stemmen" .  Zie hier

Ik wil dat wat relativeren en houd het op 1/4 van de kiezers. Dat moet dus véél meer dan 12 miezerige zeteltjes opleveren.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

10 jun 2018, 13:47

dejules, je weet toch dat ik bedoel" de uitspraak" in verband met de schuld van de ouders bij het schietincident waarbij dat kleine meisje dodelijk werd getroffen.
Denk jij waarlijk dat ik elke uitspraak van BdW onthou?
Daar hebben de media een stukje bijgedragen tot de negatieve invloed op de peiling van NVA , denk ik toch.
Dat is maar tijdelijk een peiling is altijd een momentopname, de echte peiling gebeurt in het stemhokje, maar dat weet jij ook wel vermoed ik.
dejules

10 jun 2018, 14:45

wardje schreef:dejules, je weet toch dat ik bedoel" de uitspraak" in verband met de schuld van de ouders bij het schietincident waarbij dat kleine meisje dodelijk werd getroffen.
Ja, maar De Wever doet elke dag uitspraken.
Peilingen zijn waardeloos.
Elke verkiezingen zijn er verrassingen, zelfs zonder dioxinecrisis.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

10 jun 2018, 17:52

""Dat is maar tijdelijk een peiling is altijd een momentopname"

Het is - ook na een vorige peiling- duidelijk dat deze regering haar meerderheid kwijt is. Dat zorgt  voor nogal  wat onrust op het Schoon Verdiep. Ook het feit dat de MR flink achteruit boert zorgt voor nog meer onrust.
Maar het is een momentopname nietwaar.

""Ik wil dat wat relativeren en houd het op 1/4 van de kiezers. Dat moet dus véél meer dan 12 miezerige zeteltjes opleveren."

Als je gaat beginnen met de kiesintenties aangaande  lokale (stads)verkiezingen te vermengen met de peilingen ivm federale verkiezingen.... Elementaire politieke kennis nietwaar  :wink:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

10 jun 2018, 20:54

Het is een extrapolatie en misschien overdreven om dit voor de ganse Vlaamse regio te besluiten. Het zal je niet ontgaan zijn dat er in mijn antwoord aan dejules een hele dosis ironie aanwezig was?  
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

12 jun 2018, 09:39

Wil. schreef:Het zal je niet ontgaan zijn dat er in mijn antwoord aan dejules een hele dosis ironie aanwezig was?  
U maakt deel uit van het bruine en racistische kiezerskorps.
ps Dit is niet sarcastisch bedoeld!

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 jun 2018, 09:49

dejules schreef:
Wil. schreef:Het zal je niet ontgaan zijn dat er in mijn antwoord aan dejules een hele dosis ironie aanwezig was?  
U maakt deel uit van het bruine en racistische kiezerskorps.
ps Dit is niet sarcastisch bedoeld!
Ik ben een witte; ben jij zelf een negerke en voel je je aangesproken? :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

12 jun 2018, 09:51

Wil. schreef: Ik ben een witte; ben jij zelf een negerke en voel je je aangesproken? :lol: :lol:
U bent de grootste racist op dit forum.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 jun 2018, 09:58

dejules schreef:
Wil. schreef: Ik ben een witte; ben jij zelf een negerke en voel je je aangesproken? :lol: :lol:
U bent de grootste racist op dit forum.
Dwaas idee. Tegen welk ras heb ik het dan wel? Tegen de hangmatras :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

12 jun 2018, 10:18

Wil. schreef:Tegen welk ras heb ik het dan wel?  :lol:
U kunt geen moslims uitstaan, geeft af op Marokkanen, negers, sossen, Walen, Franstalige Brusselaars, ...
U bent de meest bekrompen mens op dit forum.
Bent U opgegroeid "in de Congo"?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 jun 2018, 12:20

dejules schreef:
Wil. schreef:Tegen welk ras heb ik het dan wel?  :lol:
U kunt geen moslims uitstaan,
Moslims, welk "ras" is dat? Als een moslim vandaag verandert van godsdienst, verandert die dan ook van ras?  Nog niet over nagedacht, hé?

Je bewijst je gebrekkig niveau van inzichtelijk lezen: ik heb een eitje te pellen met de islam (en bv. ook met het nazisme en het communisme) : dat zijn ideologische stelsels die niet boven kritiek staan. Is het dan racistisch om tegen het nazisme te zijn?


Toch? :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

12 jun 2018, 12:51

Wil. schreef:
dejules schreef:
Wil. schreef:Tegen welk ras heb ik het dan wel?  :lol:
U kunt geen moslims uitstaan,
Moslims, welk "ras" is dat? Als een moslim vandaag verandert van godsdienst, verandert die dan ook van ras?  Nog niet over nagedacht, hé?

Je bewijst je gebrekkig niveau van inzichtelijk lezen: ik heb een eitje te pellen met de islam (en bv. ook met het nazisme en het communisme) : dat zijn ideologische stelsels die niet boven kritiek staan. Is het dan racistisch om tegen het nazisme te zijn?


Toch? :lol:
En Toch ..... heeft Jules een beetje gelijk met zijn verwijten aan jouw adres , vind je niet ? :)

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

12 jun 2018, 13:56

Juleke's moet eens zijn hand op zijn eigen hoofd leggen en eens goed kijken wat er onderstaat!