Immigranten?

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

27 aug 2021, 09:32

Will. 1 minuut geleden

Een 20-jarige Irakees grijpt in een trein een meisje van 4 jaar vast wanneer het kind met haar ouders voorbij die man wandelt. Hij kust haar op de mond.

De politie verhoort hem nu wegens aanranding.
Straffen toebak. Met haar ouders dan nog wel. Of het nu een Irakees, Chinees, pygmee of een autochtone Duitser is, waar zit die vader op dat ogenblik? ‘Nachdem die Eltern des Kindes den Mann zur Rede gestellt hatten……’ Zulks een kerel slaat ge toch gewoon verrot, wat de gevolgen voor u als ouder ook mogen zijn.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

27 aug 2021, 10:44

frits1955 schreef:
14 aug 2021, 16:56
Wat een baarlijke en cynische nonsens. Uitgaven aan wapentuig gaan beschouwen als een "belasting" en dan ook nog handjeklap doen voor de private aandeelhouders. Ondertussen verkruimelde de Amerikaanse infrastructuur(wegen, bruggen etc) en werden sociale uitgaven ( onderwijs, armoede, gezondheidszorgen etc) drastisch teruggeschroefd waardoor tientallen miljoenen Amerikanen in derde wereld omstandigheden leven.. "War is good for (some) business" - dat is waar. De VS zijn met grote voorsprong de grootste wapenhandelaar ter wereld : 12 Amerikaanse wapenbedrijven staan voor 61% van de wereldwijde wapenomzet. En zo heeft men steeds een nieuw vijandsbeeld nodig om die gigantische uitgaven aan wapentuig te "verantwoorden".
Dat die oorlogen dan ook weer eens vluchtelingenstromen veroorzaken richting Europa schijnt men niet te vatten...
Zoals de toestand in de USA momenteel is verbaasd het me dat we van daar uit nog geen vluchtelingen binnengekregen hebben. In sommige wijken is de armoede echt schrijnend....
De zon is gratis voor iedereen

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

27 aug 2021, 10:54

Wil. schreef:
27 aug 2021, 09:22
Een 20-jarige Irakees grijpt in een trein een meisje van 4 jaar vast wanneer het kind met haar ouders voorbij die man wandelt. Hij kust haar op de mond.

De politie verhoort hem nu wegens aanranding.

Flüchtlinge wilkommen!
Als hij dat met mijn dochter moest doen dat at hij de rest van zij leven met een rietje.
De zon is gratis voor iedereen

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

14 sep 2021, 23:11

Afbeelding

Wat wensen zij ? Open bebouwing , 6 slaapkamers , 3 badkamers, zwembad en bubbelbad !

In Nederland is er een grote woningnood , huren of kopen is quasi onmogelijk !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

15 sep 2021, 08:26

sibarita schreef:
14 sep 2021, 23:11
Afbeelding

Wat wensen zij ? Open bebouwing , 6 slaapkamers , 3 badkamers, zwembad en bubbelbad !

In Nederland is er een grote woningnood , huren of kopen is quasi onmogelijk !
Ge zet nog 1ding vergeten,
een elektrieken bus met gratis oplaadpunt
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

15 sep 2021, 14:36

Allemaal de schuld van de tv per satelliet of internet. Men kijkt enkel nog tv en ziet telkens hoe mooi het daar is(en werken zie ik nooit).
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

09 mar 2022, 19:05

Duitsland:

Het aandeel verdachten, die vreemdelingen zijn in Duitstland, bij zedendelicten is de afgelopen jaren fors gestegen. Het groeide van 35 procent naar 42,44 procent voor verkrachtingen tussen 2000 en 2020. De vermeende daders zijn dan ook veelal Turken, Afghanen en Syriërs.


In gevallen van aanranding laten de statistieken een stijging zien van 35 procent naar 50 procent binnen 20 jaar. Tegelijkertijd daalde het aantal zaken van 302 naar 228. Turken vormden de belangrijkste groep verdachten, gevolgd door Afghanen en Syriërs.

= = = =

Hoe gaat dat evolueren nu al die Oekraïense vrouwen in Duitsland aankomen?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

15 mar 2022, 23:26

Op een hotelschip dat ook wordt gebruikt als accommodatie voor vluchtelingen en momenteel ligt afgemeerd aan de oevers van de Rijn in de oude binnenstad van Düsseldorf, zou een 18-jarige vrouw die op de vlucht was voor de aanvalsoorlog van Poetin in Oekraïne seksueel zijn misbruikt door twee andere vluchtelingen. Zoals zojuist bekend is geworden, zitten de twee vermeende daders - een 26-jarige Tunesiër met Oekraïense papieren en een 37-jarige man uit Nigeria - sinds 8 maart vast. De nationaliteiten van de twee zijn nog niet definitief opgehelderd.

Bron: Frankfurter Algemeine
In einem auch als Flüchtlingsunterkunft genutzten Hotelschiff, das derzeit am Rheinufer in der Düsseldorfer Altstadt liegt, soll eine vor Putins Angriffskrieg auf die Ukraine geflüchtete 18 Jahre alte Frau von zwei anderen Flüchtlingen sexuell missbraucht worden sein. Wie erst jetzt bekannt wurde, befinden sich die beiden mutmaßlichen Täter – ein 26 Jahre alter gebürtiger Tunesier, der ukrainische Papiere besitzt und ein 37 Jahre alter Mann aus Nigeria – bereits seit dem 8. März in Untersuchungshaft. Die Nationalitäten der beiden sind noch nicht abschließend geklärt.

De vrouw werd eerst verkracht door de Noord-Afrikaan. Toen de Nigeriaan zich over haar ontfermde en haar meenam naar zijn slaapvertrek, werd het hem te machtig: hij verkrachtte haar vervolgens óók.


Duizenden mensen lezen dit. Moeten we dan verwonderd zijn dat onze houding tegenover Oekraïners anders is dan tegenover Afrikanen of jongens uit het Midden-Oosten?

Ik vraag me af of deze wandaad hierboven zelfs geen geval van racisme is? Blanke vrouw verkracht door twee Afrikanen van kleur ... Hmmmm ...
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

17 dec 2022, 17:35

Duizenden mensen lezen dit. Moeten we dan verwonderd zijn dat onze houding tegenover Oekraïners anders is dan tegenover Afrikanen of jongens uit het Midden-Oosten?
Oekraïners zijn nu ook geen doetjes,maar de gemeenten verdienen er aan,
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220305_94005652
En van werken hebben ze ook niet gehoord.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/03/16 ... ssie-maar/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

19 dec 2022, 11:45

Van de Oekariërs zijn 90% vrouwen met kinderen Bijj het andere zooitje mannen en geen bruikbare werkkrachten bv Engels machtig

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

19 dec 2022, 13:08

Oké, het aantal vluchtelingen naar o.m. ook naar België is gigantisch, maar we kunnen moeilijk van hen verwachten dat ze allemaal polyglotten zijn. :wink:

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

19 dec 2022, 16:17

Spring eens binnen op eender welke werf en je zal verbaasd zijn wat je daar allemaal hoort, wel weinig Vlaams. 8O

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

19 dec 2022, 17:51

Fazal schreef:
19 dec 2022, 13:08
Oké, het aantal vluchtelingen naar o.m. ook naar België is gigantisch, maar we kunnen moeilijk van hen verwachten dat ze allemaal polyglotten zijn. :wink:
Vluchteling zijn voor NGO's een inkomen, maar zolang er dictatuur is in de landen waar de vluchtelingen vandaan komen,is het dweilen met de kraan open,en de wereld leiders zouden moeten toezien ,dat als een land gebukt gaat onder een dictatuur ,dat ze die oppakken en in een gevangenis steken, of laten omleggen,dan zal de volgende 2X nadenken voordat die zijn eigen volk uitmoord en laat verhongeren.
Nu geven ze die dictators zakken geld om in dat land naar grondstoffen te laten zoeken,en gebruiken ze de bevolking als slaven.
https://www.unhcr.org/be/nl/noodhulp/no ... liek-congo

https://www.hln.be/binnenland/congocomm ... ~a4feb341/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

20 dec 2022, 08:33

E.T. schreef:
19 dec 2022, 16:17
Spring eens binnen op eender welke werf en je zal verbaasd zijn wat je daar allemaal hoort, wel weinig Vlaams. 8O
En aan wat ligt dat denk je?
Onze nieuwe generatie is gewoon te lui om te werken.
En als er zijn die willen werken moeten ze van alles extra hebben en zeker geen vuil en zwaar werk.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

20 dec 2022, 10:33

Als aannemer kan je best een paar knappe dochters hebben ...Toekomstige schoonzonen mee de werf op :P