N-VA-er opgepakt voor mensenhandel en afpersing

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
55 Monique

22 jan 2019, 10:00

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O :evil: :evil: :evil:

Amai wat taalgebruik , val hier bijna van mijn stoel ....

Doe je dat ook buiten forum ....
dejules

22 jan 2019, 10:22

petrol schreef: Ge grootste idioot ben jij wel met uw altijd herhalend gezeik op De Wever en de ambtenaren.
U hoeft mijn epistels niet te lezen, toch?
U kunt ook een toerke gaan doen met uw Cayenne, toch?
55 Monique

22 jan 2019, 11:06

Melikan Kucam blijft aangehouden in zaak rond visumfraude
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/me ... ~af840f29/

De raadkamer in Antwerpen heeft de aanhouding van Mechels N-VA-gemeenteraadslid Melikan Kucam bevestigd. Dat zegt zijn advocaat, Frank Coel.

Als ik advocaat hoor in die clip , zijn Cliënt weet niet meer juist of via sms -of mail dat hij Francken  op de hoogte gebracht , maar IN ELK GEVAL mondeling .... :roll: :roll: :roll: Heeft ook niks verkeerd gedaan Melikan-Kucam 

Beste dat ze ,nu kunnen doen , allebeide op de strafbank en de confrontatie aangaan  en zeker live dat de burgers dat ook eens kunnen mee volgen  ..... En zien wie er door de mand valt . :oops: :oops: :oops:
Laatst gewijzigd door 55 Monique op 22 jan 2019, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

22 jan 2019, 11:14

55 Monique schreef:Melikan Kucam blijft aangehouden in zaak rond visumfraude
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/me ... ~af840f29/

De raadkamer in Antwerpen heeft de aanhouding van Mechels N-VA-gemeenteraadslid Melikan Kucam bevestigd. Dat zegt zijn advocaat, Frank Coel.

Als ik advocaat hoor in die clip , zijn Cliënt weet niet meer juist of via sms -of mail dat hij Francken heeft op de hoogte gebracht , maar IN ELK GEVAL mondeling .... :roll: :roll: :roll:
Dat is nu voor de rechtbank de geloofwaardigste uitleg die ge kunt geven sé. En zegt hij ook WAT hij gezegd heeft?
Mens , denk eens 2 minute na. Als een Minister alles zelf moet doen en voor alles wat hij hoort zelf persoonlijk naar de politie moet lopen zit hij een hele dag in de wachtkaper aan te schuiven.  Waar dienen de kabinetten voor????
In Mechelen wisten ze blijkbaar ook van niets of is de burgemeester daar ook niet naar de politie voor gelopen??
Oh sorry, dat was een blauwe met een groene schijn.
De zon is gratis voor iedereen
55 Monique

22 jan 2019, 11:19

Idefix 

Doet de link open en hoort de clip , ja advocaat heeft zeker gezegd dat zij Cliënt niks gedaan heeft ...
Is mijn vraag waarom word dat hij dan aangehouden als hij niks heeft gedaan ?????? en nog eens verlengd 

Ik heb dat niet gezegd , voor alle duidelijkheid doe de moeite en druk op de link aub .Is gemakkelijk commentaar geven .... 

Wie is en was hoofdverantwoordelijke van kabinet ....tussen 2015 en 2018 
Dat is met elke job , als iedereen alles afwimpelt , moet er niemand nog aangesteld worden en ook de eed niet afleggen , en moet belastingbetaler ook de jobs niet meer betalen .... zou enorme besparing zijn voor begroting .... 
Als alleen maar te doen is op postjes en geen verantwoordelijkheid , dan ben je niet waardig dat je zo job mag beheren .En dat staat totaal los welke partij het ook mag zijn .
Ice

22 jan 2019, 12:49

Natuurlijk heeft den turk niks gedaan, daarvoor liet dat crapuul in maatpak zich betalen door tussenpersonen zodat hij ingedekt was, nu kan hij de schuld proberen af te schuiven.

Nu is het de kwestie die tussenpersonen de duimschroeven aan te draaien zodat ze spijtoptant worden dat kucam wél afpersingsgeld cash incasseerde en de hele boel organiseerde tot in het kabinet waar de visa werden goedgekeurd.
Werd de buit gedeeld of misbruikte hij vertrouwen en misleidde kucam die naïeve vlamingen door beroep te doen op hun "menselijkheid" om die arme christenen uit moslim oorlogsgebied te helpen?

Maw hij is SCHULDIG is aan mensensmokkel, criminele organisatie, passieve omkoping en afpersing, dat staat zelfs op camera, rond dat BEWIJS kan geen enkele advocaat.
 Kucam zelf ontkent dat hij zich liet betalen voor humanitaire visa. De federale politie onderzoekt of het gemeenteraadslid ook fraude pleegde met uitkeringen.
Natuurlijk ontkent de leugenaar, die tussenpersonen betaalden hem allen donaties voor de kerk om vluchtelingen te helpen, zeker?  :roll:

Bij een (eventuele) rechtszaak zullen dus francken en zijn kabinetsmedewerkers in de beklaagdenbank zitten door het walgelijk misbruik van vertrouwen van deze leugenachtige crimineel, die zijn terechte straf voor mensensmokkel, omkoping en afpersing van oorlogsvluchtelingen weer zal ontlopen,  want deze turk dekte zich goed in en zal blijven ontkennen en liegen ondanks de bewijzen op film...bewijs dat níet teniet gedaan kan worden door de SMOES van 'slechte' vertaling van het turks door kucams advocaat!
Welke politici hebben de gebrekkige wet, de toewijzing van humanitaire visa zónder enige criteria opgesteld? Díe zijn verantwoordelijk dat er misbruik kán gemaakt worden, níet francken of zijn kabinet die het slachtoffer zijn doordat een vuile crimineel die gaten in de wet én vertrouwen misbruikt heeft.  :x

Ben benieuwd of justitie het waagt het misleidde kabinet en francken de schuld voor deze misdrijven in de schoenen te schuiven om deze turkse crimineel (weer) vrij te pleiten.  :x
Dit proces dient gevoerd te worden met kucam als beschuldigde, níet francken of zijn kabinet!
Francken zou nu beter kucam ook beschuldigen van misleiding, bedrog en aanzetten tot fraude met humanitaire visa door misbruik van vertrouwen!

Want dát is de kern van deze hele schande!
55 Monique

22 jan 2019, 12:59

Ice ,

Bart Somers hebben ze ook al ondervraagt in deze zaak  ....Staat hier bij de link .

Leest eerst deze link  :oops: :oops: :oops:

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/n- ... ~af840f29/


N-VA-gemeenteraadslid blijft aangehouden in zaak rond visumfraude: “Een zekere Frank in parlement
regelt tegen betaling visa”
DUITSE TOLK ZETTE POLITIE OP WEG IN ONDERZOEK

Ice

22 jan 2019, 13:23

Dat is allemaal BIJKOMSTIG en IRRELEVANT.
Burgemeester somers wíst er al enkele maanden van en greep níet in, het was een gemeenteraadslid in zíjn stad en hij deed niks, dat is ook schuldig verzuim.
 
Natuurlijk wordt in Duitsland verwezen naar 'frank', de humanitaire visa worden ook goedgekeurd door de staatssecretaris van asiel en migratie - weten die asielzoekers veel wíe precies dat spel organiseert, aan wíe zij veel cásh geld moeten betalen, zij weten wél dat visa moeten goedgekeurd worden door francken maar dat bewijst helemaal NIKS, behálve dat ze weten vanwaar en van wie de visa moeten komen!
Advocaat Frank Coel: “In het dossier zitten 45 processen-verbaal, maar nergens vind ik momenteel een bewijs van betaling of afpersing terug.”
Hahaha...wat voor idioot is deze advocaat? Alsof de turk het geïncasseerde CASH geld braaf zou gaan storten op zijn bankrekening...man, man met wat voor zever ze toch maar aankomen, beláchelijk gewoon!
Alsof een storting op zijn bankrekening met mededeling 'afpersing' pas bewijs zou kunnen zijn! :roll:
Bovendien wordt in de reportage DUIDELIJK vermeld dat er álleen in CASH MOET betaald worden maar de advocaat gaat dan zoeken naar een bewijs van betaling om de afpersing te kunnen ONTKENNEN  8O....heeft deze beroepsleugenaar dan de reportage níet gezien?
Of is onbetwist bewijs op band met verborgen camera zelfs geen bewijs meer? Daar wordt openlijk toegegeven dat tussenpersonen cash het afpersingsgeld aan kucam betalen!  :evil:
55 Monique

22 jan 2019, 13:32

Ice , 

Tja advocaten zeg je , die moet je met korreltje zou nemen , en niet te hard in geloven ....

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

22 jan 2019, 18:49

De Block: "Theo Francken wilde geen moslims helpen, alleen Christelijke Syriërs"

So what, Maggie?
Dat bewijst dat Theo een man is met gezond verstand!

Maggie is een zeikwijf aan het worden, die aan ijltempo alle krediet verliest bij de man en de vrouw in de straat.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/de ... ~a1d00f74/

Verdwijn van het toneel, Maggie. GO ! Want je bent de boel aan het verkl*ten.
Ondank is 's werelds loon
Ice

22 jan 2019, 18:59

Foei, de block, vuile raciste en nog discrimineren ook, mogen dan alleen syrische moslims geholpen worden maar syrische christenen niet?
En heeft ze ook nog een kristallen bol dat ze de motivatie en intenties kent van francken om visa toe te kennen? 
Politiek gekronkel, hypocrisie en smeerlapperij, wálgelijk.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 jan 2019, 19:35

Hup, we zijn weer bezig met de zaken om te draaien. De filière die vanuit het kabinet Francken werd opgezet naar Libanon betrof uitsluitend een goede 1200 Syrische christenen - geen moslims. En dat terwijl er nog andere minderheden in Syrië minstens even groot gevaar voor vervolging liepen zoals de Druzen en de Alawieten.
55 Monique

22 jan 2019, 19:53

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/de ... ~a604812c/


Wat heeft Mevr  Magie nu verkeerd gedaan .....

Gaat over  die twee kinderen (IS) . waarvan de mama's in de gevangenis zitten in Turkije

Die naar hun oma zijn overgebracht in Antwerpen ?.

Als daar om gaat heeft ze dat moeten geven , van gerecht uit . Dat heeft ze wel zelf niet beslist ....

En dat dateert al van 2017 dat ze daar mee bezig waren ..... Zo dus weet Francken daar ook van .

Ze hebben nog eerst onderzoek gedaan ( documenten )

en dan zijn ze pas overgegaan naar humanitaire visa te verstrekken .. 

En dan kun je ook de vraag stellen aan Minister Geens .... 

Trouwens Child focus heeft dat ook in de media gebracht ,  heisa daarrond .

Als ik verkeerd ben , trek ik mijn woorden terug , maar ik denk van niet .

Vind ik nu eens onterechte repliek geven aan iemand die geen fout maakt .... 

Heb ik nu alleen zo goed geheugen ? 

FransV
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:55
Locatie: zwijndrecht

23 jan 2019, 09:55

maior domus schreef:De Block: "Theo Francken wilde geen moslims helpen, alleen Christelijke Syriërs"

So what, Maggie?
Dat bewijst dat Theo een man is met gezond verstand!

Maggie is een zeikwijf aan het worden, die aan ijltempo alle krediet verliest bij de man en de vrouw in de straat.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/de ... ~a1d00f74/

Verdwijn van het toneel, Maggie. GO ! Want je bent de boel aan het verkl*ten.
Wie hielp de Christenen aldaar ? Niemand maar ook niemand . Vriend van me , geboren en getogen in Aleppo, vertelde me letterlijk dat moslims doodgewoon de voorkeur kregen . Niemand keek om naar de Christenen .Hij is dan in Beiroet gesukkeld als erkend vluchteling samen met vrouw en 3 kinderen .
Ik heb geprobeerd hem naar België te krijgen want voordien had hij hier 3 jaar gewerkt .Uit eigen beweging terug naar zijn land gegaan : geen schulden of boetes achter gelaten  .Vanuit Beiroet vond hij zelfs werk in Nigeria terwijl zijn gezin in Beiroet bleef . Aanvragen voor Duitsland  en Australië bleven onbeantwoord .Via zijn schoonbroer is hij in Canada geraakt waar hij nu al een tijdje woont en werkt . Zowel zijn vrouw als hij werken .
Ook zijn schoonouders en schoonzus wonen daar nu , de familie is  terug verenigd .
Dus Maggie kan beter haar mond houden .
vandaag nuchter de dag doorbrengen
55 Monique

23 jan 2019, 10:38

Beste Frans ,

Ik begrijp u frustratie , als om  jou vriend gaat ....

Maar je kan niet iemand de schuld geven waar ze totaal niks met te maken heeft .

Zij heeft de taak overgenomen dat is zeker ....Maar wat op u afkomt bij de start weet niemand .

En ja dan begint er negatieve , bij de mensen naar boven te komen , 

Dan kun je Francken daar ook op wijzen , was al meer dan twee jaar aan de gang , en papieren waren ook

aanwezig van gerecht ...Op zijn kabinet .Had hij er ook iets kunnen aandoen punt uit bij mij .

En ik geef ik ook toe dat ik niet met alles eens ben ....

Maar kan niet verdragen mensen de schuld in de schoenen te schuiven die maar pas taak heeft overgenomen.

Dan hadden ze ook  niet uit de regering moeten stappen , en waren ze nog in regering gebleven kon hij ook opstappen , met die problemen  .... 

En tot slot bestaat dat je tegen gerecht in beroep kunt gaan  als je niet akkoord bent ,maar laat het dan geen twee jaar aanslepen , zoiets moet van bij begin aangepakt worden (nadenkertje ) fijne ga je nooit weten , dat is zeker .

Verantwoordelijkheid is ver zoek in alles .....