N-VA en Spa

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

16 mei 2019, 23:06

Beste Petrol ( want uw woorden klinken ook als Petrol, behalve in het forum Geld, waaruit blijkt dat u een goede adviseur bent,maar toch een percentje meepikt) alles in Het zwart is meegenomen hè U moet toch hartpijn hebben dat er drie rooie rakkers het bed delen met prominente N-VA ers,
Ik zal blij zijn als die een regering gaan vormen Gij niet?
Maar waarschijnlijk heb je thuis niets te zeggen, vandaar uw smerig taalgebruik op dit forum.
Als het Geld en Werk gaat is het Mijnheer en Mevrouw. Maat daar heeft u natuurlijk een percentje op. Lang leve de Haarzakkers!!

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

17 mei 2019, 07:07

paullamb schreef:
16 mei 2019, 23:06
Beste Petrol ( want uw woorden klinken ook als Petrol, behalve in het forum Geld, waaruit blijkt dat u een goede adviseur bent,maar toch een percentje meepikt) alles in Het zwart is meegenomen hè U moet toch hartpijn hebben dat er drie rooie rakkers het bed delen met prominente N-VA ers,
Ik zal blij zijn als die een regering gaan vormen Gij niet?
Maar waarschijnlijk heb je thuis niets te zeggen, vandaar uw smerig taalgebruik op dit forum.
Als het Geld en Werk gaat is het Mijnheer en Mevrouw. Maat daar heeft u natuurlijk een percentje op. Lang leve de Haarzakkers!!
Beste paullamb,
Uw jaloezie,haat en verbittering, sieren u.
Ik heb medelijden met u.
Arme drommel,ik kan er ook niks aan doen toen het verstand uitgedeeld is, dat ze toen uw hersenpan vol zagemeel gestoken hebben.

P.S. Ik wil u altijd wel een trapladdertje bezorgen om makkelijker boven op de kast te geraken. :mrgreen:

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

17 mei 2019, 17:13

Ik versta gewoon niet waarom u in dit forum zulke schimpwoorden gebruikt.
Mijn agressie tov u is begonnen toen u stond de dansen op het graf van een overledene.
Waarom was dat nodig?
Als het gaat over Geld en Beleggingen bent u steeds beleefd. Twee gezichten dan?
Ik vraag me ook af waarom u een paar maand geleden verklaarde nooit meer op dit forum te komen. Ook uw wind gedraaid zoals de belangrijkste politieker?
Terloops, ik ben maar een boerke, maar weet wel wat er gebeurd in de wereld.
Het trapje is niet nodig, want u zit eerder op die kast als ik begin over uw vakbondsactiviteten in het verleden. Of denkt u dat er geen mensen zijn die u kennen?

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

17 mei 2019, 18:49

paullamb schreef:
17 mei 2019, 17:13
Ik versta gewoon niet waarom u in dit forum zulke schimpwoorden gebruikt.
Mijn agressie tov u is begonnen toen u stond de dansen op het graf van een overledene.
Waarom was dat nodig?
Als het gaat over Geld en Beleggingen bent u steeds beleefd. Twee gezichten dan?
Ik vraag me ook af waarom u een paar maand geleden verklaarde nooit meer op dit forum te komen. Ook uw wind gedraaid zoals de belangrijkste politieker?
Terloops, ik ben maar een boerke, maar weet wel wat er gebeurd in de wereld.
Het trapje is niet nodig, want u zit eerder op die kast als ik begin over uw vakbondsactiviteten in het verleden. Of denkt u dat er geen mensen zijn die u kennen?
Is het dit dat je bedoeld over uwe kameraad Stevaert?
Uit de Knack van 28-6-2011

Alles over afpersing
Steve Stevaert afgeperst door Marokkaanse vrouw

Een Marokkaanse vrouw met wie de voormalige SP.A-politicus een relatie had, dreigde de hele affaire openbaar te maken en eiste geld van hem.

Het was eigenlijk een Marokkaanse hoer !

Als ge het dan toch op de spits wil drijven met uw Heilig Paterke van Hasselt.Zalig zijn de armen van geest !!

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

17 mei 2019, 19:22

Is Liesbeth dan ook een hoer? Ze slaapt met een SOS om ideeen uit te wisselen?
Ik ben geen paterke, gewoon een boerke, maar met meer kennis dat u zou vermoeden!
Ik hoop dat een van uw familieleden een waardige dood zal sterven, maar met uw Petrol praat vrees ik het ergste!

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

17 mei 2019, 20:52

paullamb schreef:
17 mei 2019, 19:22
Is Liesbeth dan ook een hoer? Ze slaapt met een SOS om ideeen uit te wisselen?
Ik ben geen paterke, gewoon een boerke, maar met meer kennis dat u zou vermoeden!
Ik hoop dat een van uw familieleden een waardige dood zal sterven, maar met uw Petrol praat vrees ik het ergste!
Jongen hou uw gezever,en ga in de zandbak spelen.

Infantiel !

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

18 mei 2019, 00:14

Ik ga bij deze u het laatste woord geven. Deze vete moet niet uitgevochten worden op zo een forum.
Infantiel, dat woord ken ik niet, dat is voorbehouden voor Petrol woorden
Jongetje ben ik zeker niet, ik ben een boerke met x aantal varkens die nu i.p.v. knor knor
Het woord Petrol ,Petrol gebruiken.
Enkele mensen op dit forum ( maar die hebben afgehaald om uw Petrol ) woorden taal.
Ik ga dat ook doen in tegenstelling wat u ging doen,maar ik draai mijn wind niet .
Als het over geld en beleggingen gaat bent u de vriendelijkheid zelf , maar dat is geld van schoonfamilie waar u kan mee werken.
De tijd dat u als rooi rakkertje met de vlag voorop liep, bent u gemakkelijkshalve vergeten en de rooi zijn nu de vijand omdat u een promotie miste.
Schijt me nog maar eens goed uit ( want schijt heb ik dikwijls bij mijn varkens)
En dan is het voorbij!
Toen u verkondigde niet meer op dit forum te komen, was ik blij en dat heb ik ook geschreven , alleen maar voor uw Petrol uitdrukkingen.
Schrijf ook maar dat u blij bent dat ik wegblijf,maar ik draai mijn wind niet!!
Ik blijf het lezen , en als er dan wat rotte praat uitkomt, zal ik bij mijn varkens, die allemaal Petrol heten wat ga vertellen als ik ze vreten geef.
Laat volgende week de beste winnen, en de ploat al afgezet worden!!

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

18 mei 2019, 06:03

paullamb schreef:
18 mei 2019, 00:14
Ik ga bij deze u het laatste woord geven. Deze vete moet niet uitgevochten worden op zo een forum.
Infantiel, dat woord ken ik niet, dat is voorbehouden voor Petrol woorden
Jongetje ben ik zeker niet, ik ben een boerke met x aantal varkens die nu i.p.v. knor knor
Het woord Petrol ,Petrol gebruiken.
Enkele mensen op dit forum ( maar die hebben afgehaald om uw Petrol ) woorden taal.
Ik ga dat ook doen in tegenstelling wat u ging doen,maar ik draai mijn wind niet .
Als het over geld en beleggingen gaat bent u de vriendelijkheid zelf , maar dat is geld van schoonfamilie waar u kan mee werken.
De tijd dat u als rooi rakkertje met de vlag voorop liep, bent u gemakkelijkshalve vergeten en de rooi zijn nu de vijand omdat u een promotie miste.
Schijt me nog maar eens goed uit ( want schijt heb ik dikwijls bij mijn varkens)
En dan is het voorbij!
Toen u verkondigde niet meer op dit forum te komen, was ik blij en dat heb ik ook geschreven , alleen maar voor uw Petrol uitdrukkingen.
Schrijf ook maar dat u blij bent dat ik wegblijf,maar ik draai mijn wind niet!!
Ik blijf het lezen , en als er dan wat rotte praat uitkomt, zal ik bij mijn varkens, die allemaal Petrol heten wat ga vertellen als ik ze vreten geef.
Laat volgende week de beste winnen, en de ploat al afgezet worden!!


Vriendelijk dank om uw grijs gedraaid ploatje nog maar eens af te draaien.

Suc6 !!!

De inhoud hiervan klonk door tot in "Madame pipieke's" toiletten in de wetstraat, alwaar een ex-vakbondsleider met de beroemde rode vlag, later minister "deze tekst echt niet kon appreciëren zijn reactie was: 'volgens mij zijn de strangers echte geldwolven...' Nadien zei een collega minister "sorry John. We weten het, het is niet onze slimste...''
https://www.youtube.com/watch?v=M0gYXSfI_vQ

Polmar
Lid geworden op: 23 feb 2004, 16:51

18 mei 2019, 13:51

Precies echte politiekers, ruzie maken om niets behalve voor zelf en het zal geen aarde aan de dijk brengen,
politiekers luisteren niet naar de bevolking , alleen hun centen en hun jobke !!
Loop niet in de val!

Polmar
Apple Imac Mojave