Verhofstadt waarschuwt kiezer..........

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

20 mei 2019, 10:08

Verhofstadt waarschuwt de kiezer “De EU is in gevaar".
Zijn uitleg luidt: “Achter de extreem-rechtse frontvorming in Europa gaat een Russische strategie schuil om de EU te vernietigen.”
Wat een paniekzaaierij!
"Hij "moet spreken heeft in zijn tijd half Belgie verkocht ,waar wij nog de gevolgen van dragen.
Hij vergeet één groot punt : Europa is er niet en zal er nooit zijn voor de kleine man!
Vlaams Belang is volgens hem een marionet van de Russen ? Toen hij op de proppen kwam met zijn Burgermanifesten heeft hij omwille van de macht woord na woord moeten inslikken de leugenaar. :twisted:
Als de EU de migranten niet massaal toegelaten had tegen de wil van de meerderheid van de bevolking was de situatie anders geweest. Nu oogst de EU wat het gezaaid heeft.... de mensen stemmen rechtser.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 mei 2019, 10:34

Verhofstadt: da joenk is een groot lawijt maar leeft op een andere planeet.

Vanuit zijn Toscaanse villa droomt hij van een utopia tussen de Oeral en de Atlantische oceaan, waar alle mensen broeders zijn.

Ondertussen snapt hij niet dat de bevolkingen van Europa zichzelf willen blijven en geen eenheidsworst willen worden. De paarden van Troje zijn al binnengerold onder toezicht van kerels zoals Verhofstadt. En inderdaad, leg er zijn burgermanifesten maar eens naast: hij durft zijn eigen teksten niet meer hardop lezen want dan moet hij zichzelf vanuit zijn huidige visie een extreem rechtse fascist noemen.

Hij zou ook moeten beseffen dat het gegraai van sommige Europarlementariërs de houding van de bevolking tov Europa niet positiever zal maken. Dat hij daar alvast maar eens een speerpunt van maakt.

Ook op zijn palmares: de buis die hij gehaald heeft wegens het niet op de sporen zetten van de staatsfinanciën in een periode van overvloed.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

20 mei 2019, 10:40

Verhofstadt heeft zeer duidelijk dictatoriale trekjes.
En hij is zo ingenomen van zichzelf, dat hij dat niet eens beseft.
Zo'n kerel is de beste anti-reclame voor de E.U.
Volgende week stem ik gezwind rechts!
Ondank is 's werelds loon

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

20 mei 2019, 11:03

de buis die hij gehaald heeft wegens het niet op de sporen zetten van de staatsfinanciën in een periode van overvloed.
Zo ken ik er nog.