Ongezien : De Wever en Grieken bijna aan het vechten

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

26 mei 2019, 20:17

Fazal schreef:
26 mei 2019, 20:10
De uitspraken en verwijten van De Wever vind ik allesbehalve. Dat zal hem zeker stemmen hebben gekost.
Anderzijds vind ik De Wever iemand die geen blad voor zijn mond houdt, en openlijk durft te zeggen hoe het zit en waar het op staat, en dat apprecieer ik wel in hem.
Dat kan ik ook appreciëren bij De Wever.
Maar toch nog meer bij mannen als De Winter.
Die heeft een nog grovere borstel.
En dat hebben we nodig in de stal die de traditionele politiekers van ons Vlaanderen hebben gemaakt.
Ondank is 's werelds loon

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

28 mei 2019, 14:18

Fazal schreef:
26 mei 2019, 20:10
De uitspraken en verwijten van De Wever vind ik allesbehalve. Dat zal hem zeker stemmen hebben gekost.
Anderzijds vind ik De Wever iemand die geen blad voor zijn mond houdt, en openlijk durft te zeggen hoe het zit en waar het op staat, en dat apprecieer ik wel in hem.
Dan wel, maar nog geen dag later nuanceert hij zijn uitspraken ,maar hij is de enige die zegt dat ze het cordon nooit onderschreven hebben,dat in leven groepen is door ene jos geysels,met de befaamde zwarte zondag, puur uit jaloezie ,het toenmalige agalef dat nu groen geworden is heeft in al die jaren geen (goede) stap vooruit gezet,en nu zitten ze met een probleem, ze denken nog steeds dat het VB facisten zijn, sleuren er de nazies en hitler te pas en te onpas bij,maar al die van het VB zijn allemaal ver na de oorlog geboren, die kennen die toestanden alleen van horen zeggen, maar dwepen niet met dat volk,het zijn Vlamingen die het durven zeggen zoals het is of zou moeten zijn,maar soms klinkt de waarheid hard,en wordt ieder woord op de weegschaal gelegd,maar in 1989 was er nog geen sprake van vluchtelingen en massa immigratie, maar was de steeds meer veeleisende moslim al aan zet,en daar mocht in die tijd al niks verkeerd over gezegd worden, en de woorden van F.D.W dat mohamed men ons pensioen gaat lopen is nu werkelijkheid geworden ........

https://www.groene.nl/artikel/we-hebben ... verhinderd
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

popov1
Lid geworden op: 17 jan 2008, 10:16

28 mei 2019, 14:47

dat V.B zijn 70 punten programma maar aanpast.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

28 mei 2019, 15:11

Men zou denken door automatisering en informatica zouden er minder mensen moeten verkozen worden. Vroeger zag je bijna dezelfden op de posters staan. En nu waren ze met veel meer, elk jaar.
Ik had mijn bril niet bij, door zoveel mensen op die kiesbrieven heeft men de lettertjes kleiner gemaakt, met uitgestrekte arm kon ik het A2 formaat lezen. Of je tijd begrensd is weet ik niet.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

28 mei 2019, 19:03

popov1 schreef:
28 mei 2019, 14:47
dat V.B zijn 70 punten programma maar aanpast.
Wikipedia:
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.