Ongezien : De Wever en Grieken bijna aan het vechten

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
dejules

25 mei 2019, 20:32

Grieken haalde in het VTM-nieuws zwaar uit naar De Wever die de Vlaams Blok kiezers een drol in gazettenpapier had genoemd. Even leek het dat ze op elkaar gingen kloppen.
Wat een niveau!

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

25 mei 2019, 21:14

Het 19 uur-nieuws ?-Die stonden allemaal braaf samen in Mechelen op 't plein(live).
Als Merkel naar bxl komt om te werken zal iedereen weer ja knikken.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

25 mei 2019, 21:44

Dat van die hondendrol is pipi kaka humor, maar ik vind het nietemin een goede practical joke.
Had deze nog niet gehoord.
In de verkiezingscampagne worden al wel eens uitschuivers gemaakt.
En vooral in deze campagne lijkt me.
Bart zegt daarover: je deelt en je incasseert.
En hij zegt ook dat de inzet van deze verkiezingen niet het klimaat is, niet de immigratie, niet de betaalbaarheid van de pensioenen enzovoorts, maar de fundamentele keuze tussen een linkse en rechtse koers voor België.
Ik denk dat hij daarin gelijk heeft.
Heel de samenleving is nu totaal verdeeld en tegen elkaar opgezet.
De Groenen (= extreemlinksen) hebben dat fel aangewakkerd met Anuna en haar klimaathoax.
Zie maar een poll van een paar dagen geleden: de jongens zijn rechts gezind, de meisjes links.
Ik dacht dat in linkse en groene middens verbinding hoog in het vaandel stond.
Maar alles wat zij lijken te bewerkstelligen is haat en verdeeldheid zaaien.
Zijn zij trouwens ook niet de uitvinders van het cordon?

Morgen stem ik VLAAMS BELANG.
Punt uit.
Ondank is 's werelds loon
dejules

25 mei 2019, 23:14

boeffer schreef:
25 mei 2019, 21:14
Het 19 uur-nieuws ?-Die stonden allemaal braaf samen in Mechelen op 't plein(live).
Als Merkel naar bxl komt om te werken zal iedereen weer ja knikken.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf201905 ... urdeMmWtR8

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

26 mei 2019, 00:33

dejules schreef:
25 mei 2019, 20:32
Grieken haalde in het VTM-nieuws zwaar uit naar De Wever die de Vlaams Blok kiezers een drol in gazettenpapier had genoemd. Even leek het dat ze op elkaar gingen kloppen.
Wat een niveau!
Niveau? Is het niveau wanneer men Francken in nazi uniform afbeeld? Man, man, hoe kan je zò eenzijdig blind zijn... En ben je geen paljas wanneer je tijdens ieder debat begint te krijsen zoals een klein joenk? Het werd hoog tijd dat die snotaap eens op zijn plaats werd gezet!
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...
dejules

26 mei 2019, 08:38

Jockey schreef:
26 mei 2019, 00:33
En ben je geen paljas wanneer je tijdens ieder debat begint te krijsen zoals een klein joenk? Het werd hoog tijd dat die snotaap eens op zijn plaats werd gezet!
https://pbs.twimg.com/media/D7UaEycXoAEbN7j.jpg

Crevits: een chiromeisje
Calvo: een dreumes
Van Grieken: een paljas
Vlaams Belang: stuk stront
Groen: een prulpartij
Vuye&Wouters: nekschot
Kris Peeters: ga naar huis, laat uw bad vollopen en zet uw aderen open...
Die man moet zich dringend psychisch laten behandelen!

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

26 mei 2019, 08:46

dejules schreef:
26 mei 2019, 08:38
Jockey schreef:
26 mei 2019, 00:33
En ben je geen paljas wanneer je tijdens ieder debat begint te krijsen zoals een klein joenk? Het werd hoog tijd dat die snotaap eens op zijn plaats werd gezet!
https://pbs.twimg.com/media/D7UaEycXoAEbN7j.jpg

Crevits: een chiromeisje
Calvo: een dreumes
Van Grieken: een paljas
Vlaams Belang: stuk stront
Groen: een prulpartij
Vuye&Wouters: nekschot
Kris Peeters: ga naar huis, laat uw bad vollopen en zet uw aderen open...
Die man moet zich dringend psychisch laten behandelen!


Neen die man zegt gewoonweg waar het op staat. Hij zegt het nog braaf en vertaalt nog braaf wat het gros van de Belgen van deze paljassen denkt.
En zoals Maior Domus zegt: nu pas komt het niveau van Van Grieken naar boven. Staan krijsen zoals een klein kind dat zijn zin niet kreeg. Iedereen stond er op te kijken én iedereen stond hem uit te lachen. Niemand die hem ook maar één blik waardig gunde!
Diegene, daarom versta ik ook héél goed waarom BDW zo goed met haar om kan, die héél goed de humor én het sarcasme van BDW op prijs stelt is Crevits. Dat zou begot een goed tandem zijn samen.
dejules

26 mei 2019, 09:29

Prima Vera schreef:
26 mei 2019, 08:46
[

Neen die man zegt gewoonweg waar het op staat. Hij zegt het nog braaf en vertaalt nog braaf wat het gros van de Belgen van deze paljassen denkt.
De Wever is ziekelijke ruziemaker vanaf zijn geboorte, doorlopend in zijn studententijd tot heden. Zelfs toen hij nog niet populair was haalde hij het nieuws door zijn ruzie met Marie-Roos Morel. Het is een publiek geheim dat De Wever en zijn vrouw nog enkel een verstandshuwelijk hebben. Met geboren ruziemakers valt niet te leven. Mensen die hem close kennen vinden De Wever een onaangename mens.

https://www.facebook.com/vtmnieuws/vide ... 294560511/

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

26 mei 2019, 10:03

dejules schreef:
26 mei 2019, 09:29
Prima Vera schreef:
26 mei 2019, 08:46
[

Neen die man zegt gewoonweg waar het op staat. Hij zegt het nog braaf en vertaalt nog braaf wat het gros van de Belgen van deze paljassen denkt.
De Wever is ziekelijke ruziemaker vanaf zijn geboorte, doorlopend in zijn studententijd tot heden. Zelfs toen hij nog niet populair was haalde hij het nieuws door zijn ruzie met Marie-Roos Morel. Het is een publiek geheim dat De Wever en zijn vrouw nog enkel een verstandshuwelijk hebben. Met geboren ruziemakers valt niet te leven. Mensen die hem close kennen vinden De Wever een onaangename mens.

https://www.facebook.com/vtmnieuws/vide ... 294560511/

blijf maar fantaseren jongen! 'k verschiet er van dat je nog niet schrijft dat ze bijstand trekken.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 mei 2019, 10:14

dejules schreef:
26 mei 2019, 08:38
Die man moet zich dringend psychisch laten behandelen!
Je spreekt uit ervaring en ik neem aan dat jij geregeld wel met een goeie therapeut in contact komt?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 mei 2019, 10:36

Ik vind het jammer dat BDW zulke 'paljas'-uitspraak doet over een andere V-partij. Ook de rest van zijn beeldspraak over die partij valt bij mij niet in goede aarde. Ik neem het mee in mijn afweging om op een echte Vlaamse partij te stemmen.

• BDW heeft samen met deze Zweedse coalitie het jaarlijks tekort niet naar 0 kunnen reduceren. Dát was nochtans de reden waarom het communautaire in de koelkast is gestopt gedurende 5 jaar.
• De N-VA heeft niet duidelijk gecommuniceerd dat de communautaire punten opnieuw hoog op de agenda moeten staan. Het is nochtans een kernpunt voor wie Vlaamsvoelend is. Het Vlaams Belang doet dat wél.
• BDW heeft een barst geslagen in het vertrouwen dat mensen in hem hadden, en wel hierom: hij had de Antwerpenaren beloofd om de volgende termijn burgemeester te blijven van de stad. Tijdens de campagne heeft hij aangekondigd om Minister-President van Vlaanderen te willen worden; dat gaat niet samen en dus zou hij, indien de kaarten gunstig komen te liggen, de stad in de handen van iemand anders geven.
• BDW blijft onduidelijk over zijn positie tegenover de islamideologie. Hij viel gisteren nogmaals FDW aan omdat die de koran een licence to kill had genoemd. Dat laatste klopt ook, indien men de koran gelezen heeft en de ideologie bestudeerd heeft.

Het Vlaams Belang is heel duidelijk over immigratie: stop = stop.
Het Vl. B. houdt het communautaire helemaal bovenaan de agenda.
De uitvoering van het communautaire plan van het Vl. B. houdt onmiddellijk in dat de financiële problemen die zich nu in Vlaanderen manifesteren (maar die niet de financiële problemen VAN Vlaanderen zijn) opgelost zijn: vooral de soc. zekerheid krijgt dan alle ruimte die nodig is om iedereen te geven wat nodig is.
Anderzijds is het programma van het Vl. B. erg radicaal, waardoor de kans op besturen klein wordt. Dat wil nog niet zeggen dat bijgevolg sommige van hun programmapunten niet worden uitgevoerd door de anderen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

26 mei 2019, 11:04

Wil. schreef:
26 mei 2019, 10:14

Je spreekt uit ervaring?
Ik heb een rijk gevulde professionele loopbaan en heb zeer veel ervaring in het bedrijfsleven.
Uw "loopbaan" was ook rijk gevuld?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 mei 2019, 11:36

dejules schreef:
26 mei 2019, 11:04
Wil. schreef:
26 mei 2019, 10:14

Je spreekt uit ervaring?
Ik heb een rijk gevulde professionele loopbaan en heb zeer veel ervaring in het bedrijfsleven.
Uw "loopbaan" was ook rijk gevuld?
Je bedoelt: van de ene therapeut naar de andere? En pakjesslepen: is dat een loopbaan?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

26 mei 2019, 11:46

Wil. schreef:
26 mei 2019, 11:36
En pakjesslepen: is dat een loopbaan?
Ik was Floater bij DHL. Wat bedoelt U met "pakjes slepen"?
U loopt niet hoog op met mensen die voor economische welvaart zorgen.
U zou beter wat respect hebben voor ons want wij houden u in leven van geboorte tot uw dood.
Fazal

26 mei 2019, 20:10

De uitspraken en verwijten van De Wever vind ik allesbehalve. Dat zal hem zeker stemmen hebben gekost.
Anderzijds vind ik De Wever iemand die geen blad voor zijn mond houdt, en openlijk durft te zeggen hoe het zit en waar het op staat, en dat apprecieer ik wel in hem.