De Wever heeft gestemd

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

27 mei 2019, 14:52

MichelN

Als je niet kan vitten op iedereen heb je toch niet geleefd .
Waarom nog woorden aan jou vuil maken , onbegonnen werk .
Jij bent directeur - diplomaat van forum , zeker sergeant ,als niet echt in jou kraam past zijn we er gelegen .
Hou u commentaar voor jou .

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

27 mei 2019, 16:34

gast43 schreef:
27 mei 2019, 14:52
MichelN

Als je niet kan vitten op iedereen heb je toch niet geleefd .
Waarom nog woorden aan jou vuil maken , onbegonnen werk .
Jij bent directeur - diplomaat van forum , zeker sergeant ,als niet echt in jou kraam past zijn we er gelegen .
Hou u commentaar voor jou .
Hoe langer hoe meer kom ik op seniorennet armzalige opmerkingen tegen. Ik vraag me soms af of sommigen de lagere graad van hun scholing wel gehaald hebben. In sommige gevallen weet ik wel zeker van niet!
Michel, hou u niet in en laat de hondjes maar wat blaffen ... er is een groot verschil tussen mini-lawaaimakers en Groenendaals! :wink:

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

27 mei 2019, 19:39

Groot gelijk Paca en MichelN hou je vooral niet in. Gast43 begrijpbaar en/of vlotte taal schrijven lukt je niet. Bestaan cursussen voor. :D. Trouwens Dejules je Nva haat begint zo stilletjes aan de spuigaten uit te lopen. Politiekers kan je niet aan en daarom ga je nu echtgenotes van die politiekers ( die jou flauwe zever niet gevraagd hebben) aanvallen! Wat is het volgende: kinderen en kleinkinderen? Echt? Je moest onder de grond zakken van schaamte, maar die heb je hoogstwaarschijnlijk niet.

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

28 mei 2019, 09:27

MichelN-Paca-Horus1

Waar zit je nu op te hameren .

Was op dit onderwerp ik heb dat niet getypt . Maar wel de Dejules

Mevrouw De Wever was er niet bij, de kinders ook niet.
Zo'n verstandshuwelijk is ook niet alles.
Enfin, vrees dat zijn vrouw niet voor hem noch zijn partij zal stemmen, toch?

Wat heeft privé te maken met politiek .