Peumans stemt op GROEN!

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Polmar
Lid geworden op: 23 feb 2004, 16:51

27 mei 2019, 13:38

Hij was op de verkeerde plaats, gewoon naar plopsaland geweest, menselijke fout !!

Polmar
Apple Imac Mojave

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

27 mei 2019, 15:55

Zoals steeds van Dejules een draadje dat met een twist te lezen is . JAN Peumans stemt helemaal niet op Groen, zijn zoon daarin tegen gaf zijn vader volmacht en opdracht in zijn plaats voor Groen te stemmen. Verwonderlijk? Neen. Op zich vertelt Dejules geen leugen in zijn zoveelste opgestart draadje want hij vermeld geen voornaam, met als enige doel Nva bashing te doen, zoals reeds maanden voor de stemming, . Die is nu voorbij en nu kan hij zich weer voor de volle 100% richten op de ambtenarij.

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

29 mei 2019, 13:29

Horus1 schreef:
27 mei 2019, 15:55
Zoals steeds van Dejules een draadje dat met een twist te lezen is . JAN Peumans stemt helemaal niet op Groen, zijn zoon daarin tegen gaf zijn vader volmacht en opdracht in zijn plaats voor Groen te stemmen. Verwonderlijk? Neen. Op zich vertelt Dejules geen leugen in zijn zoveelste opgestart draadje want hij vermeld geen voornaam, met als enige doel Nva bashing te doen, zoals reeds maanden voor de stemming, . Die is nu voorbij en nu kan hij zich weer voor de volle 100% richten op de ambtenarij.
Ik dénk Horus dat julleke in zijn ijver om NVA te bashen al eens vergeet een artikel 'begrijpend' te lezen. Dat komt hem soms goed uit natuurlijk, zo zitten de communisten ook in elkaar. En wat Peumans en zijn zoon betreft, reeds verschillende weken terug in volle verkiezingsmodus gaf Peumans openlijk toe dat zijn zoon 'ne groene' was/is. Dus wàt zou het probleem kunnen zijn?
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

02 jun 2019, 13:29

Vraag ik me ook af Jockey, maar we mogen al gerustzijn in een ander draadje begint ons overgewicht juleke terug over de ambtenaren. Terug naar de dagdagelijkse portie ambtenarenbashing.