Eerste resultaten

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
dejules

26 mei 2019, 15:47

Diksmuide: Vlaams Belang voorlopig 30 procent
Monster winst : Vlaams Belang
Monster verlies : N-VA
dejules

26 mei 2019, 15:56

Tongeren

N-VA gaat fors achteruit en blijft voor het Vlaams Parlement op 15,5% steken.
Federaal scoort de partij amper 11,9%.
Ice

26 mei 2019, 16:09

Als de winst voor Vlaams Belang zich doorzet, ben ik héél benieuwd of de graaibende het waagt VB te blijven uitsluiten van regeringsdeelname en het ondemocratische cordon blijft handhaven tegen de wil van de bevolking in.
nva krijgt wat ze verdient, dan hadden ze maar voor de Vlamingen moeten zorgen ipv ons te discrimineren en te bestelen dan hadden ze verder kunnen 'besturen'
Verraad wordt afgestraft - het bedrog van 'rechtse' partij nva, die een links wanbeleid voerde, eigen schuld, dikke bult.

Kuurne: VB +25,9
nva - 9,3

jambon vindt en hoopt vooral dat het nog veel te vroeg is en wil zelfs verder geen commentaar geven...er zijn maar 3 bureaus geteld.... :twisted:
Hij ziet zn graaipostje, die ze al onder elkaar zaten te verdelen, al in gevaar komen..
Fazal

26 mei 2019, 16:16

Ice schreef:
26 mei 2019, 16:09
Als de winst voor Vlaams Belang zich doorzet, ben ik héél benieuwd of de graaibende het waagt VB te blijven uitsluiten van regeringsdeelname en het ondemocratische cordon blijft handhaven tegen de wil van de bevolking in.
En toch, zullen ze het doen, tegen de wil van de bevolking in.

Aelbrecht
Lid geworden op: 02 mei 2019, 16:45

26 mei 2019, 16:17

Verheugend nieuws.
Ice

26 mei 2019, 16:47

Fazal schreef:
26 mei 2019, 16:16
Ice schreef:
26 mei 2019, 16:09
Als de winst voor Vlaams Belang zich doorzet, ben ik héél benieuwd of de graaibende het waagt VB te blijven uitsluiten van regeringsdeelname en het ondemocratische cordon blijft handhaven tegen de wil van de bevolking in.
En toch, zullen ze het doen, tegen de wil van de bevolking in.
Dan vrees ik dat ze deze keer met vuur zullen spelen, Fazal want de Vlamingen zijn het spuugzat al dat gepamper, discriminatie en uitspuwen van eigen volk door eigen politici.

Vlaamse kiezers zullen zich niet zonder slag of stoot nog eens met miljoenen aan de kant laten zetten. :x
En de leugenmedia met hun 'zwarte zondag' gvd!
Het kan niet zwarter worden voor de Vlamingen na 5 jaar als melkkoe door die bende landverraders.
Landen: VB weer de grootste partij...voor vlaams parlement
Fazal

26 mei 2019, 16:59

Ice schreef:
26 mei 2019, 16:47
Fazal schreef:
26 mei 2019, 16:16
Ice schreef:
26 mei 2019, 16:09
Als de winst voor Vlaams Belang zich doorzet, ben ik héél benieuwd of de graaibende het waagt VB te blijven uitsluiten van regeringsdeelname en het ondemocratische cordon blijft handhaven tegen de wil van de bevolking in.
En toch, zullen ze het doen, tegen de wil van de bevolking in.
Dan vrees ik dat ze deze keer met vuur zullen spelen, Fazal want de Vlamingen zijn het spuugzat al dat gepamper, discriminatie en uitspuwen van eigen volk door eigen politici.

Vlaamse kiezers zullen zich niet zonder slag of stoot nog eens met miljoenen aan de kant laten zetten. :x
Misschien niet, maar dat zullen dan weer de volgende verkiezingen moeten uitmaken.
En laat ons hopen dat het dan uiteindelijk wèl lukt. Maar ook daar, geloof ik niet in.
Dat is ook één van de vele redenen waarom ik de verkiezingen aan mijn laars lap.
Maar het opheffen van het cordon sanitaire zal zeker ter sprake komen, daar kunnen ze nu al niet meer onderuit.
Of dat dan ook zal gebeuren, is een andere vraag.
Ice

26 mei 2019, 19:33

Geen van de kopstukken van de verliezende partijen wil voor de camera komen commentaar geven.
Schamen ze zich allemaal dat ze een pak slaag kregen ondanks hun moddercampagnes om VB zwart te maken?
'Ze hadden het niet zien aankomen'? :roll:

De hypocrieten zijn allemaal aan het broeden hoe ze hun nederlaag weer kunnen ver- en omdraaien, de overwinning van VB bagatelliseren en zichzelf als overwinnaar op de borst kunnen kloppen.
Benieuwd met welk geleuter ze gaan afkomen, dat gaat hilarisch worden....de 'paljas' won...

Groen hoort als verliezer níet in de federale regering iets in de pap te brokken te krijgen, ook niet als aanhangsel van ecolo die wel won in wallonië.
Fazal

26 mei 2019, 19:57

Ik heb gans dat politiek circus al altijd hilarisch gevonden.
En het cordon sanitaire mag nog doorbroken worden, er is nog steeds geen enkele partij die er een coalitie wil mee vormen. Sommigen durven zelfs zeggen: "over mijn lijk".
Anderen noemen het VB de partij v/d angst. Waar ze het vandaan halen is mij een raadsel.
Dus, de stem van een grote meerderheid zal, nog maar eens, verticaal worden geklasseerd.
Opnieuw, zal er met de wil v/h volk geen rekening worden gehouden.

En ik ..., 'zou moeten' gaan stemmen!? Waarom ...??? Om een paar heethoofden terwille te zijn???
NEEN! Bedankt! De enige plaats waar ze mij nooit meer zullen zien, is in een stembureau!
Krijg ik daar ooit een boete voor? Goed, dan betaal ik die met veel plezier.
Daar zal ik geen boterham minder voor eten, en ik wil die dan nog delen met degene die geen boterham heeft..

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

26 mei 2019, 21:10

Zoals ik had gezegd met verkiezingen weet je nooit hoe gaat uitdraaien .

Maar daarom is er nog geen regering gevormd , is afwachten .

En dan cordon sanitair , plus koning moet ook zijn zegen geven denkt eraan .

We zien wel als volledig de eindresultaten gaan binnen zijn .

Zijn veel partijen die slaaploze nachten tegemoet gaan.