Waarom liegt men over vacatures?

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

16 jun 2019, 17:49

Dejules ,

Zou je niet beter leren berekening maken van pensioen en jaarlijkse ontvangsten van u lonen . In plaats van telkens de mensen de vingers te wijzen .
Denk je nu echt dat ze toelaten van vroeger op pensioen gaan als er niks op teller staat . Moeten wel nog goedkeuring geven , of van hogere hand als echt niet anders kan voor bedrijven .
https://www.youtube.com/watch?v=dlJkUWvB3xc

Hier leggen ze perfect uit hoe de berekening word gemaakt .
dejules

16 jun 2019, 18:59

gast43 schreef:
16 jun 2019, 17:49
Dejules ,

Zou je niet beter leren berekening maken van pensioen en jaarlijkse ontvangsten van u lonen .
Neemt U zware medicatie?
Ice

17 jun 2019, 08:47

dejules schreef:
16 jun 2019, 17:38
Ice schreef:
16 jun 2019, 16:35

Waar dienen de fake vacatures dus voor?
Zodat door de politiek met de vinger kan gewezen worden naar die luie, vergrijzende en bijna pensioengerechtigde werklozen, waarvan de werkloosheid moet in tijd beperkt en zelfs áfgeschaft worden zodat ze gedwongen wel bijna gratis móeten gaan werken voor ze met een wettelijke aalmoes op pensioen mógen gaan?
Voor "Werk-activering"? :roll:
Zelfs voor kankerpatiënten?
U zegt net hetzelfde als ik.
Ja, met dat verschil dat jij tegelijk onze generatie bestempeld als de meest verwende en luiste generatie uit de geschiedenis van de mensheid terwijl je zélf de oorzaken aangeeft waardoor deze generatie als 'de meest verwende en luiste generatie' wordt afgeschilderd.

Je legt dus de schuld bij de verkeerde, onze generatie deed het best goed en werd met allerlei politieke truukjes in de werkloosheid en op vervroegd pensioen gedwongen waartegen jij nu tekeer gaat....wijs maar naar de echte schuldige: de politiek en niet de vergrijzende bevolking die als pionnen misbruikt worden voor de politieke strategie van weg-met-ons en onze economie om zeep helpt.

We zullen zien wat de gepamperde 'diverse' generatie die nu met hun neus in de virtuele wereld zit, laaggeletterd is en flut onderwijs krijgt, ervan zal bakken....niet al teveel vermoed ik want wérken kunnen en hoeven ze ook al niet meer.
Daar zorgt de politiek wel voor zodat ze dan zondebokken hebben voor het economisch kerkhof door hun wanbeleid. :x
dejules

17 jun 2019, 09:05

Ice schreef:
17 jun 2019, 08:47


Ja, met dat verschil dat jij tegelijk onze generatie bestempeld als de meest verwende en luiste generatie uit de geschiedenis van de mensheid
Ik zeg dat tegen mensen die roepen dat werklozen luierikken zijn en mensen die voorstander zijn van beperken van werkloosheid in tijd. Het zijn deze mensen die meestal een onvolledige loopbaan hebben, die vrijwillig aan de kant zijn gaan staan op jonge leeftijd ondanks een benoeming voor het leven. Mensen die tegen brugpensioen zijn, zelfs op 60 jaar, maar die op 52 jaar met vervroegd statutair pensioen trokken zoals die NMBS-er die opgevoerd werd in het grote verkiezingsdebat op VTM en die weigerde te zeggen hoeveel hij "trok". Het enige wat hij zei : "Ik kan er méér dan royaal van leven".
Als mensen gemiddeld slechts 30 jaar loopbaan hebben en er 2.7 miljoen mensen hun loon uit arbeid rechtstreeks uit de schatkist krijgen, het aantal onvrijwillige deeltijdsen dramatisch toeneemt, … bevestigt mijn stelling dat arbeid heel schaars is en nog veel schaarser zal worden.
Ice

17 jun 2019, 09:23

Dan helpt het misverstanden te vermijden door niet te veralgemenen door naar een hele generatie te wijzen maar duidelijk te maken over wie je het dan hebt?
Hypocrieten verwijten telkens anderen wat ze zelf doen, dat is bekend.