Ze hebben het weer niet begrepen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

07 jun 2019, 00:48

Ik heb eens goed moeten lachen.
Jij hebt met een serieus gezicht zitten lezen.
Daarom moet ik nu wéér lachen. :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

07 jun 2019, 05:15

Wil - E.T.
1 - 0
Ondank is 's werelds loon

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

07 jun 2019, 09:33

Tja, ironie blijft voor sommigen een raar beestje nietwaar :lol:

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

07 jun 2019, 10:27

Vandaag in de krant volgende uitspraak van een Vlaams Belanger:

"Collaboreren betekent toch gewoon samenwerken"

Ook ironie? Ik dacht het niet!



PS als vijf LOL's nog niet voldoende zijn pfff
Ice

07 jun 2019, 10:42

frits1955 schreef:
05 jun 2019, 23:39
Dat het beschavingsniveau met extreem-rechts aan de macht met sprongen omhoog zal gaan moge blijken uit onderstaande brief die een pak mensen met andere roots in Aalst in de bus kregen - anoniem natuurlijk; zo zijn ze. Voor de leesbaarheid is de brief omgezet naar het Nederlands :wink:
......
Er is nog niets bekend over de duidelijk gefrustreerde briefschrijver, er wordt een onderzoek ingesteld maar frits schijnt al te weten over wie het gaat. :roll:
Een kennis van je, frits?
Of ook al behept met valselijk beschuldigen zonder de feiten te kennen zoals die hysterische hoofddoeken bij de Blokkendoos? :x
En leesbaarheid?
Door taalfouten te verbeteren en voorbij te gaan aan de inhoud van deze brief meent deze leerkracht de schrijver van repliek te dienen zonder het hele verhaal te kennen?
Leert ze onze kinderen ook dat taalfouten belangrijker zijn dan de inhoud?
En ook nog een dikke BUIS: ze haalt zelfs niet alle fouten uit de tekst...en dan maar jammeren dat het niveau van ons onderwijs keldert, dat kan niet anders met zulke leerkrachten die meedoen met een rondje sociale media-bashing.

Het sensatie verhaaltje van hln gaat verder: er wordt klacht ingediend tegen onbekenden maar de beroepsleugenaar, lahlali, beschuldigt de buurman zelfs al van terrorisme, uiteraard met racistisch oogmerk, zonder dat de man zelfs maar verhoord werd en alle betrokkenheid ontkent.
Deze 'advocaat' weet niet dat je onschuldig bent tot je schuld bewézen werd en hij zich voorbarig schuldig maakt aan laster en eerroof door de buurman te bekladden?
Hij maakt wel de frustratie duidelijk van de buurt/briefschrijver?

https://www.hln.be/in-de-buurt/aalst/na ... ~a3b227bb/

Was de verontwaardiging van deze jammerende inwijkelingen over de bloedige terreur aanslagen, moordpartijen en fatwa's voor cartoons en spotprenten maar even groot als over dit briefje! :evil:

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

07 jun 2019, 11:11

Onthou goed mijn woorden:
Die mysterieuze briefschrijver zal zogezegd NOOIT gevonden worden!
Het is immers een beschadigingsoperatie vanuit extreemlinkse hoek!
En dat mag uiteraard niet aan het licht komen.
Ondank is 's werelds loon

walteropdemaan
Lid geworden op: 27 nov 2009, 15:56

07 jun 2019, 11:23

Afbeelding

Die allochtonen zijn nergens bij aangesloten geen jeugdbewegingen, vakantiekampen en dergelijke , enkel in kliekjes de buren komen lastig vallen blijft over, op de foto zijn wijselijk de voetballen weggelaten waar ze mee tegen de ramen komen sjotten

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

07 jun 2019, 11:32

Er is nog niets bekend over de duidelijk gefrustreerde briefschrijver, er wordt een onderzoek ingesteld maar frits schijnt al te weten over wie het gaat
"De duidelijk gefrustreerde briefschrijver" :wink:
Ik zal het kort houden: sinds de goede uitslag van het VB denkt een bepaal soort uitschot dat alles toegelaten is: onbekenden met een andere kleur in elkaar slaan, hardop anderen schofferen op de tram en dit soort walgelijke geschrijfsel in andere mensen hun bus stoppen - anoniem uiteraard. Dit schorem moet terug kruipen naar waar het vandaan kwam nl. het riool. Het deksel er op en vervolgens dicht lassen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

07 jun 2019, 11:37

Maar Frits toch, het zou u zeer onwelgevallen zijn, mocht aan het licht komen dat de briefschrijverij opgezet spel is vanuit extreemlinkse hoek.
Het zal ook nooit aan het licht komen, dus kunnen we wijselijk besluiten ...
Het dossier dat Unia aan sneltreinvaart opende, is slechts een rookgordijn.
Ondank is 's werelds loon
Ice

07 jun 2019, 12:39

frits1955 schreef:
07 jun 2019, 11:32
Er is nog niets bekend over de duidelijk gefrustreerde briefschrijver, er wordt een onderzoek ingesteld maar frits schijnt al te weten over wie het gaat
"De duidelijk gefrustreerde briefschrijver" :wink:
Ik zal het kort houden: sinds de goede uitslag van het VB denkt een bepaal soort uitschot dat alles toegelaten is: onbekenden met een andere kleur in elkaar slaan, hardop anderen schofferen op de tram en dit soort walgelijke geschrijfsel in andere mensen hun bus stoppen - anoniem uiteraard. Dit schorem moet terug kruipen naar waar het vandaan kwam nl. het riool. Het deksel er op en vervolgens dicht lassen.
Ah, sinds de goede uitslag van VB gebeuren deze misdrijven dus pas?
Heb jij 20 jaar geslápen?
Onbekenden met blanke kleur in elkaar slaan, met messen neersteken, beroven, intimideren, bedreigen, schofferen en niet alleen op de tram, overlast veroorzaken, zelfs moorden...dat is schering en inslag in onze maatschappij sinds JAREN!
De terreur aanslagen en moordpartijen, fatwa's uitspreken voor cartoons en spotprenten om ons de mond te snoeren, dat heb je gemist, zeker?!
Maar een brief van een ONBEKENDE, vermoedelijk gefrustreerd door jaren overlast, dát is pas walgelijk??

https://www.hln.be/in-de-buurt/aalst/vl ... ~a3aa25e5/


https://www.hln.be/in-de-buurt/mechelen ... ~ac7049f8/

De zoveelste vechtpartij van die dankbare asielzoekers voor hun veilig onderkomen en de maatregelen?
Er start een tuchtprocedure, eventueel worden de vechthanen in andere AZ geplaatst waar ze opnieuw op de vuist kunnen gaan of ze worden tussen de bevolking gedumpt.
De veiligheid en bescherming van burger en maatschappij is immers prioriteit, daarom de hetze over een briefje in aalst, dat erger schijnt te zijn dan deze onderlinge en toenemende geweldsdelicten.

@MD: aan de schrijfstijl en fouten te zien zou de briefschrijver mogelijk zelfs van de kinderen zelf kunnen komen om de vláámse buurman te treiteren/in diskrediet te brengen, tenslotte zijn alle vlamingen toch racisten en zéker VB en migranten liegen nooit, nietwaar? 8O

Over valse beschuldigingen door migranten hebben we toch al wat geleerd?
De hysterie van een bende hoofddoeken aan de schoolpoort, aangestoken door die jihadiste indertijd waren ook valse aantijgingen, van kindermisbruik nog wel, aan het adres van de vlaamse juf vd Blokkendoos.
Nog? De kleuter van 4 jaar met een vaginale infectie: dat was óók kindermisbruik op school, hé!! :roll:
Valse beschuldigingen zonder bewijs uiten is enkel strafbaar voor de autochtoon, migranten mogen ongestraft eerroof plegen en laster verspreiden, zelfs hun domme advocaat doet er gretig aan mee om de reputatie vd buurman door de modder te sleuren maar intussen wel al een tipje van de omvang van overlast te geven.

Laat het onderzoek de briefschrijver vinden en wees dán verontwaardigd over de aanleiding van de brief ipv over het taalgebruik?

Lukas
Lid geworden op: 17 aug 2005, 17:59
Locatie: Antwerpen

08 jun 2019, 17:03

Graag even terug naar het oorspronkelijke onderwerp : "Ze hebben het weer niet begrepen".
Ook op onze nationale TV-zender hebben ze het weer niet begrepen.
Al 10 dagen geen Kristof Calvo, Meyrem Almaci, John Crombé of Gwendolyn meer te zien.
Goed zo! Een hele opluchting, dacht ik. Maar dit is te vroeg gejuicht.

Ze hebben daar o.a. in "De Afspraak" op Canvas nog wel wat anders in het (ranzig?) vet liggen
om Vlamingen te pesten. Wat dacht u van ene Chokri Ben Chikha, en Joske Geysels (je weet wel,
de uitvinder van het cordon sanitair), en ja, ook wel Peter Mertens die blij is als een kind met zijn pyrrusoverwinning.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

08 jun 2019, 18:18

Wie wil je dan wel zien, Lukas, in De Afspraak?

vercingetorix
Lid geworden op: 28 okt 2008, 10:42
Locatie: harelbeke

08 jun 2019, 20:09

E.T. schreef:
08 jun 2019, 18:18
Wie wil je dan wel zien, Lukas, in De Afspraak?
Misschien eens voor een andere inkijk op links, een frisse ongetwijfeld : ons aller fritz ?
Hij zou die lamzakjes van Bartje schols nog al wat kunnen bijbrengen hoor !
wat baet den uyl een bril
als de caers niet branden wil

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

08 jun 2019, 21:53

ons aller fritz ?
wie?

Lukas
Lid geworden op: 17 aug 2005, 17:59
Locatie: Antwerpen

08 jun 2019, 22:00

E.T. schreef:
08 jun 2019, 18:18
Wie wil je dan wel zien, Lukas, in De Afspraak?
Goeie vraag. Wie wil ik zien in De Afspraak?
Duidelijk niet degenen die ik vernoemde, maar wel mensen die, zoals b.v. de betreurde Etienne Vermeersch,
zonder ingeroeste vooroordelen op een debat kunnen wegen.
Ik weet het, ze zijn ver te zoeken.