Migratie

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

01 jan 2024, 23:34

Is dit allemaal geen testfase? De huisbaas verhuurt woning, na een tijdje weet men of de migrant iets wil leren, op tijd op 't werk komt. De data worden opgeslagen en betaald door de belastingbetaler.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

02 jan 2024, 08:26

Al langer geleden kreeg Turkije steekpenningen van Europese landen,
om hun "achterdeur" gesloten te houden.
Want heel wat illegalen kwamen via Griekenland in Europa binnen!

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

02 jan 2024, 10:11

https://twitter.com/RadioGenoa/status/1 ... kers.be%2F

image.png
image.png (322.16 KiB) 337 keer bekeken


Deze intelligente dame afkomstig uit het prachtland Ghana (haar accent bevestigt echter dat ze in het V.K. woont) pleit ervoor dat haar rasgenoten in Afrika blijven; ze hebben daar immers hun hersenen nodig.

“Wij zijn het intelligentste ras op deze planeet; we hebben bijna alles uitgevonden. Zoals de wc, de stoel, de verkeerslichten, de auto, de computer… Bestaat er iets dat wij niet uitgevonden hebben?”

Haar oproep kan ik alleen maar ondersteunen, de rest.... :roll: :roll: :roll:. Als haar hersenen de maatstaf zijn voor die van haar rasgenoten dan begrijp ik heel goed waarom er zoveel mis loopt in Afrika.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

23 jan 2024, 11:14

Thüringen: Vluchtelingen vertrekken vanwege betaalkaarten: “Ze willen geen betaalkaart, ze willen contant geld”


Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

07 mar 2024, 20:49

Illegale migranten willen Groot-Brittannië verlaten, maar de politie blijft ze tegenhouden

Word opgemerkt terwijl u het Kanaal oversteekt naar Groot-Brittannië en de Engelse autoriteiten zullen u willens en wetens op weg helpen en de klus klaren waarvoor de mensenhandelaars een groot bedrag kregen betaald. Maar als je wordt betrapt terwijl je Groot-Brittannië probeert te verlaten , om terug te keren naar Frankrijk, word je tegengehouden.

Dit is wat een aantal illegale migranten hebben ontdekt nadat ze met succes in Groot-Brittannië waren aangekomen, maar vervolgens, in de overtuiging dat het een teleurstelling was, door de politie werden tegengehouden terwijl ze probeerden te ontsnappen.


https://europeanconservative.com/articl ... ping-them/
:lol: :lol: :lol:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

07 mar 2024, 21:25

Over ten laatste 10 maanden hebben ze verkiezingen in het VK.
Dit soort berichten blijft nazinderen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

07 mar 2024, 21:58

Uk was de eerste dacht ik die hoerenlopers bestrafte ipv de sexwerkers. Nu zal de tamtam anders gaan klinken 'blijf weg' ipv' kom maar'.
Met drugs zou men dat ook zo kunnen doen, straf de gebruikers, drugshonden genoeg.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

15 mar 2024, 20:07

Een meisje van 16 uit Duitsland had deze cartoon gepost op tik-tok.


Afbeelding

Dit verhaal illustreert hoe slecht de zaken zijn geworden. Het gaat om een 16-jarig meisje van het Richard-Wossidlo Gymnasium in Ribnitz-Damgarten (Mecklenburg-Vorpommern). Ze plaatste een AfD-vriendelijke video met blauwe Smurfen op TikTok, waarin ze zei dat Duitsland niet alleen een plaats was, maar ook haar thuis.

Schoolfunctionarissen kregen lucht van de godslastering en de directeur, Jan-Dirk Zimmermann, belde de politie; vervolgens werden niet minder dan drie officieren uitgezonden om deze ongebruikelijke bedreiging voor de Duitse democratische orde te neutraliseren.

Nadat ze eerst hadden vastgesteld dat de berichten op de sociale media van het meisje volkomen legaal waren en geen wetten overtreden, haalden ze haar uit haar scheikundeles en begeleidden haar naar een personeelskamer, waar ze haar vertelden dat ze in de toekomst dergelijke berichten niet meer mocht plaatsen, “voor haar eigen bescherming".
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

21 mar 2024, 10:24

Duitse misdaadgegevens uit 2023: meer misdaad, meer geweld, meer buitenlandse daders

Meerdere Duitse ministers van Binnenlandse Zaken van gevestigde partijen, die jarenlang het verband tussen massamigratie en toegenomen criminaliteit hebben ontkend, hebben nu het verband erkend.

https://europeanconservative.com/articl ... petrators/
Too late. 'Wir schaffen das nicht mehr'.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

23 mar 2024, 18:03

In Nederland zijn er Eritrese vluchtelingen betrapt op reis in Eitrea.
Daar dient ons geld dus voor. Direct uitwijzen :twisted:

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

04 apr 2024, 21:17

Erkend vluchteling of niet........
Eerst zijn straf uitzitten en dan op de 1ste trein naar Bagdad.

HLN:
Irakese man die vrouw neerstak in Antwerpen-Centraal viel eerder deze week ook al agent aan, vrouw (69) gewond maar buiten levensgevaar.

In het Centraal Station van Antwerpen heeft vandaag een steekincident plaatsgevonden in een trein. Dat bevestigt de federale politie. Het slachtoffer, Maria (69) uit Schoten, werd in kritieke toestand overgebracht naar het ziekenhuis. Ondertussen verkeert ze niet meer in levensgevaar. De dader – Hussein A. (27) uit Irak, vernemen we uit politieke hoek en wordt bevestigd door het parket – werd gevat. De man viel eerder deze week ook al een agent aan.

https://www.hln.be/antwerpen/irakese-ma ... ~a22e480b/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

04 apr 2024, 22:08

Niet meer doen hé
Dat is hier verboden.
Nog een fijne dag. :twisted:

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

06 apr 2024, 08:00

De reden voor zijn daad is gekend. Vondt het hier in de gevangenis ideaal.

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

08 apr 2024, 16:07

Op den duur zal men onder de klassieke kledij,
een kogelvrij vest moeten dragen...
Zodat men steek- en eventueel schot-bestendiger wordt :idea:

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

08 apr 2024, 16:10

Hobo schreef:
08 apr 2024, 16:07
Op den duur zal men onder de klassieke kledij,
een kogelvrij vest moeten dragen...
Zodat men steek- en eventueel schot-bestendiger wordt :idea:
Met AI moet het toch kunnen om een textiel te bedenken dat op zich al van oorsprong licht en soepel maar toch kogelwerend zou zijn ?
Laat het middel nooit het doel vervangen !