Dries Van Langenhove formeel in verdenking gesteld in onderzoek naar Schild en Vrienden

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

19 jun 2019, 22:38

Pff, de studenten van tegenwoordig spreken ook zo'n taaltje als de betichte. 't kan zijn dat het stoef is zonder nadenken en de ene wil steeds de andere overtreffen.
Kijk maar eens naar die studentendopen en hun uitgaan.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

19 jun 2019, 23:17

't kan zijn dat het stoef is zonder nadenken
Geloof dat maar niet, S&V is allemaal opgezet spel (misschien niet door Driesje zelf, wat het nog erger maakt)
Ice

20 jun 2019, 01:23

De kannibaal schreef:
19 jun 2019, 13:41
Uw betoog straalt minachting uit voor de rechterlijke macht in dit land. Uw betoog kan uiteraard geen kat een worst schelen.
Belangrijk is evenwel het commentaar van de voorzitter van het VB. Zijn commentaar straalt eveneens minachting uit voor de rechterlijke macht van dit land. De man leeft waarschijnlijk al in de toekomstige republiek Vlaanderen, maar eerst zal hij toch nog even respect moeten tonen voor de drie machten in dit land. Zijn uitspraak bewijst dat het VB nog niet klaar is om deel te nemen aan een regering.
Minachting voor de rechterlijke macht die niet meer bestaat, voor wereldvreemde rechters die criminelen meer rechten geeft dan de burger?
Gij vindt het precies normaal dat een burger onterecht, ondanks de disclaimer (die nochtans duidelijk is voor elkeen met een IQ +70) opgepakt wordt voor uitspraken door ánderen gedaan in besloten privé groepen?
Enkel omdat jíj de partij afkeurt want ze komt op voor eigen volk?

Hoe zou jij het vinden als ze morgen voor jóuw deur staan omdat iemand op jouw fb pagina of website een bericht plaatste dat als discriminerend wordt beschouwd? :roll:

Hoe crimineler, hoe softer de aanpak met vooral eindeloze kansen voor veelplegers die állen reeds 'gekend' zijn door diezelfde 'rechterlijke macht'..
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden en justitie heeft er al een etterende steenpuist van gemaakt - de rechtspraak bestaat niet meer sinds 2007 toen de omgekeerde bewijslast werd ingevoerd om via willekeur crapuul volgens afkomst vrij te kunnen pleiten want dan moeten de slachtoffers hun ónschuld bewijzen en telt de misdaad niet meer mee...

Als jouw kind wordt doodgereden door een veelpleger met rijverbod die al 40 keer veroordeeld werd en dan nog met enkelbandje mag beschikken, dan praten we nog eens..?
Of als slachtoffer van een aanslag je na 3 jaar nog steeds wacht om je medische kosten vergoed te krijgen voor dat been dat je mist terwijl de terroristen worden gepamperd?!
Of je kind wordt verkracht en vermoord door tuig van de richel die eigenlijk in de BAK hád moeten zitten omdat hij eerder al verkrachtte en een ellenlang strafblad had maar op VERLOF mocht of vrij mocht rondlopen omdat hij in BEROEP ging tegen het vonnis voor eerdere feiten?!
Geréchtigheid??? De blunders van justitie zijn dágelijkse kost!
De hele wereld lacht die clowns uit om hier het paradijs van crapuul en terroristen van te maken. Een regelrechte schánde is die 'rechterlijke macht'!

'Uw betoog kan uiteraard geen kat een worst schelen.'
Deze uitdrukking helemaal zelf verzonnen? :twisted:

En nog wat: ook de scheiding der machten waarmee dat zootje ongeregeld telkens afkomt bestaat NIET.
De rechterlijke macht wordt POLITIEK benoemd - géén scheiding der machten dus - en recent gedraagt de politiek zich als réchter door als burgemeester zónder veroordeling/vonnis zomaar wagens van burgers te laten aanslaan en verbeurd te verklaren!
Het is NIET aan de politiek om zich de bevoegdheid van de 'onafhankelijke' rechterlijke macht toe te eigenen -scheiding der machten, hé?? :x
Ice

20 jun 2019, 01:30

De kannibaal schreef:
19 jun 2019, 15:27
MaLoReg schreef:
19 jun 2019, 14:56
Daar hebt ge het woord al: MOETEN !
Als de nationalisten aan de macht zijn zult gij nog veel meer "moeten". De Vlaamse deelstaat legt U drie tot vier keer meer verplichtingen op dan bv de Waalse. Gij betaalt pakken meer belastingen en het recht op privacy werd U in de praktijk al volledig ontnomen. Uw enigste droom die in vervulling gaar, is het opheffen van de multi culturele samenleving, in zoverre men voldoet aan de verplichtingen binnen de Europese unie.
De Vlaamse racist zal dan ook meer uit zijn pijp "moeten" komen om Vlaamse kindjes te maken, want de productie laat veel te wensen over.
Tiens, nva zijn toch de nationalisten en rechts of nu opeens niet meer?
Die ZIJN al aan de macht geweest
de afgelopen 5 jaar en dat hebben we geweten door hun línkse (wan)beleid, erger dan de sossen!
En? Heb jij als Vlaamse racist dan ook al jouw plicht gedaan om de productie op peil te houden en voor nakomelingen te zorgen? :roll:

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

20 jun 2019, 13:20

Ice schreef:
20 jun 2019, 01:30
De kannibaal schreef:
19 jun 2019, 15:27
MaLoReg schreef:
19 jun 2019, 14:56
Daar hebt ge het woord al: MOETEN !
Als de nationalisten aan de macht zijn zult gij nog veel meer "moeten". De Vlaamse deelstaat legt U drie tot vier keer meer verplichtingen op dan bv de Waalse. Gij betaalt pakken meer belastingen en het recht op privacy werd U in de praktijk al volledig ontnomen. Uw enigste droom die in vervulling gaar, is het opheffen van de multi culturele samenleving, in zoverre men voldoet aan de verplichtingen binnen de Europese unie.
De Vlaamse racist zal dan ook meer uit zijn pijp "moeten" komen om Vlaamse kindjes te maken, want de productie laat veel te wensen over.
Tiens, nva zijn toch de nationalisten en rechts of nu opeens niet meer?
Die ZIJN al aan de macht geweest
de afgelopen 5 jaar en dat hebben we geweten door hun línkse (wan)beleid, erger dan de sossen!
En? Heb jij als Vlaamse racist dan ook al jouw plicht gedaan om de productie op peil te houden en voor nakomelingen te zorgen? :roll:
Ik hoop voor U dat het groot onderhoud aan de "denk tank" nog moet gebeuren, want anders wordt het een hopeloze zaak. De uitdrukking "Vlaamse racist" is waarschijnlijk bedoeld als "Vlamingen hater"..... Nog net niet, maar nu een in verdenking gestelde gewezen leider van de extreem-rechtse organisatie Schild en Vrienden op een gestoelte in de Kamer heeft plaatsgenomen, wordt de afschuw met de minuut groter. Waarschijnlijk is de keuze van het VB gevallen op Van Langenhove om zeker te zijn dat ze niet worden mee gesleurd in één of andere coalitie. Hopelijk beperken mijn Waalse vrienden het tot een paar scheld partijen en gaat de zaak niet uit de hand lopen.
Om toch beleefdheidshalve een antwoord te geven op Uw zeer persoonlijk ongepaste vraag. De Kannibaal heeft gezorgd voor nieuwe Vlamingen. Niet allemaal Vlaamse lompe boeren paarden, maar goeie multi-cul kruisingen die een verdere afbraak van het Vlaamse IQ proberen tegen te houden.
Ice

20 jun 2019, 15:07

Mijn vraag was of nva dan misschien geen rechtse nationalisten zijn zoals ze beweren?
Welke 'denktank' (dat is overigens één woord) heeft groot onderhoud nodig?
De uitdrukking "Vlaamse racist" is waarschijnlijk bedoeld als "Vlamingen hater"..
Je weet zelf niet wat je bedoelde met
"De Vlaamse racist zal dan ook meer uit zijn pijp "moeten" komen om Vlaamse kindjes te maken, want de productie laat veel te wensen over."????
Om over je veralgemening en stigmatiseren van "de Vlaming" nog maar te zwijgen....
Om toch beleefdheidshalve een antwoord te geven op Uw zeer persoonlijk ongepaste vraag. De Kannibaal heeft gezorgd voor nieuwe Vlamingen. Niet allemaal Vlaamse lompe boeren paarden, maar goeie multi-cul kruisingen die een verdere afbraak van het Vlaamse IQ proberen tegen te houden.
De kannibaal vindt toch dat de Vlaming meer kindjes moet maken?
Wat zou er dan ongepast aan zijn om te vragen of jij als 'Vlaming' zelf al "uit je pijp gekomen bent"? Tenzij je geen Vlaming of enkel Vlaming op papier bent, natuurlijk...
"Goeie multikul" (ook weer één woord) kruisingen?
Hopelijk dan niet met je 'vlaamse' nicht want dan zakt inderdaad ook het Vlaamse IQ van de Vlaamse boerenpaarden door inteelt.

Vlaamse lompe boerenpaarden (óók weer één woord)hebben tenminste nog gezond boerenverstand.
Kruisingen met achterlijke inteelt door multikul zal zonder twijfel het Vlaamse IQ kelderen maar om dat te kunnen begrijpen moet je dan wel een écht Vlaams boerenpaard zijn...
Vlamingen beledigen als lompe boerenpaarden en dan heb jij het over beleefdheid? 8O

Het "hogere IQ" van de multikul is inderdaad overal reeds waar te nemen, vooral in het onderwijs waar de massale uitval alleen Vlaamse, lompe boerenpaarden betreft waarvoor het niveau van het onderwijs moet gekelderd worden omdat die arme Vlamingskes anders niet kunnen volgen door hun taalachterstand.

"Scheld partijen" is overigens ook één woord, een lomp Vlaams boerenpaard zou dat weten. :roll:

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

20 jun 2019, 18:59

Zo uitschieter vandaag door Tom van Grieken .
Zijn taalgebruik is ook niet wat moet zijn . Of komt de ware aard naar boven :roll: 8O

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

20 jun 2019, 19:23

Ice schreef:
20 jun 2019, 15:07


"Scheld partijen" is overigens ook één woord, een lomp Vlaams boerenpaard zou dat weten. :roll:
Taalpurisme op het forum. :D . Bedankt.
Nu zelf nog aanleren om bondig en gevat zijn argumentatie te verkopen, en gij behoort tot de beste van het forum.
Over de inhoud en de interpretatie van de laatste zin, zou ik eens nadenken.
.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 jun 2019, 20:52

gast43 schreef:
20 jun 2019, 18:59
Zo uitschieter vandaag door Tom van Grieken .
Zijn taalgebruik is ook niet wat moet zijn . Of komt de ware aard naar boven :roll: 8O
Waarover heb je 't eigenlijk?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

20 jun 2019, 21:51

Wil

Villa politica , deze namiddag .

En nu van avond in debat afspraak met de Patrick de Waele ,

Gaan nog veel moeten leren V.B.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

20 jun 2019, 22:22

Dat woord racist, In Duitsland moet ge voor die belediging betalen, hier mag alles alsof men een mens gaat molesteren.
Elke partij zal zijn kandidaat wel hebben waar het boe-geroep 't eerste is telkens.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

20 jun 2019, 22:37

Boeffer ,

Was niet woord racist . Gaan beide nog veel moeten leren :wink:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 jun 2019, 22:43

gast43 schreef:
20 jun 2019, 21:51
Wil

Villa politica , deze namiddag .

En nu van avond in debat afspraak met de Patrick de Waele ,

Gaan nog veel moeten leren V.B.
Ik weet nog altijd niet waarover je het hebt.

Welke uitspraak van Van Grieken herinner jij je dan?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

20 jun 2019, 23:31

Heeft Van Grieken iets anders uitgesproken dan zijn eedaflegging? Dacht het niet.
Verder zijn sommigen hier echt wel toe aan een cursus "Nederlands schrijven voor beginners" - wat voor gebrabbel is dat hier soms toch.

denlowie
Lid geworden op: 10 mei 2004, 18:05
Locatie: gent

21 jun 2019, 09:53

Ik heb ook gisteren middag en s'avonds gekeken en ik heb Van Grieken enkel de woorden van de eed horen zeggen .

Ik geloof dat er hier zijn met een andere TV dan ik .
Ervaring is als een tandenstoker, niemand wil de jouwe gebruiken. (R.Dorgeles)