Dries Van Langenhove formeel in verdenking gesteld in onderzoek naar Schild en Vrienden

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

26 jun 2019, 13:27

Wil. schreef:
25 jun 2019, 21:18
Hou ons op de hoogte welke de punten zijn waar pvda een stempel(tje) heeft weten te drukken of waar de zweep geknald heeft.
Zij hebben ons verlost van de Turtelboom pesterij belasting Of zijn wij dat al vergeten?? Ik dacht dat het ging om een tijdelijk strategische terugtrekking door Rutten, maar zij heeft het blijkbaar niet meer aangedurfd om Mevrouw Turtelboom opnieuw op het podium te laten verschijnen. Een uitstekend score voor PVDA. Als de Vreg (een absoluut nutteloze dienst van Vlaamse ambtenaren), de zonnepaneel eigenaars nog eens wil rollen met de intelligente tellers van Tommelein, dan hoop ik dat wij opnieuw kunnen rekenen op de PVDA om Vreg of Tommelein af te voeren naar de vergeethoek.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 jun 2019, 14:04

E.T. schreef:
26 jun 2019, 10:58
Ik denk oa aan de Scandinavische landen, Nederland, Zwitserland en ook Oostenrijk enzo Heb nu even geen tijd om het op te zoeken 8)
Ik denk dat je heel lang gaat moeten zoeken. Er is maar één land dat een hogere uitgave voor sociale zekerheid laat noteren: Frankrijk. Alle andere Europese landen doen het met minder.
Afbeelding
Een paar F35's minder zou ook al helpen hé
Denk je? Die F-35's worden uitgesmeerd over verscheidene jaren : 15 miljard over 30 jaar. M.a.w. gemiddeld 0,5 miljard per jaar.
Het ganse leger (waarvan de F-35's minder dan 1/10e zijn) kost ons 1,5% van het bbp.
Soc. zekerheid (pensioen/ziektezorg/werkloosheid) kost minstens 30% van het bbp.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

26 jun 2019, 18:52

De totale sociale overheidsuitgaven zijn natuurlijk niet hetzelfde als onze 'sociale zekerheid' Er is voor alles wel een grafiek. En die 15 miljard is enkel voor de aankoop hé

Wat is deze topic weer helemaal om zeep :roll: Hoe zou het ondertussen zijn met Dries?

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

26 jun 2019, 19:31

E.T.

Ligt in zijn hangmat driesje :wink: t'is er t'weer voor é .Of in korte broek naar parlement en zeeslippers niet vergeten :mrgreen:

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

27 jun 2019, 11:25

Ben erg benieuwd op wie hij straks gaat stemmen 8O
Misschien wel op z'n goede vriendin Valerie :lol:
Ice

27 jun 2019, 12:52

De kannibaal schreef:
26 jun 2019, 13:27
Zij hebben ons verlost van de Turtelboom pesterij belasting Of zijn wij dat al vergeten?? Ik dacht dat het ging om een tijdelijk strategische terugtrekking door Rutten, maar zij heeft het blijkbaar niet meer aangedurfd om Mevrouw Turtelboom opnieuw op het podium te laten verschijnen.
Een uitstekend score voor PVDA.
Als de Vreg (een absoluut nutteloze dienst van Vlaamse ambtenaren), de zonnepaneel eigenaars nog eens wil rollen met de intelligente tellers van Tommelein, dan hoop ik dat wij opnieuw kunnen rekenen op de PVDA om Vreg of Tommelein af te voeren naar de vergeethoek.
Tiens, een uitstekende score? pvda heeft anders ook maar hálf werk verricht...wat we reeds twee jaar betaalden aan ONWETTIGE turteltaks hebben we NIKS van teruggezien én de turteltaks werd wat afgezwakt maar dat betalen we NOG steeds: dat heet intussen tommeltaks!

Zo hebben ze ons ook liggen gehad met de EENMALIGE crisistaks van loodgieter dehaene, die wij 27 jáár betaald hebben!

Met de uitrol van digitale meters, die niet 'kunnen' terugdraaien, wordt anders maandag 1 juli ook reeds begonnen en de zonnepaneel eigenaren zijn bij de eersten aan de beurt... :roll:
Waar is pvda dan nu?

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

27 jun 2019, 20:34

Voorlopig nog in de oppositie :roll:
Laatst gewijzigd door E.T. op 28 jun 2019, 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

27 jun 2019, 23:02

Waar is pvda dan nu?
Waar was/is het VB als het over zulke zaken gaat? In geen velden of wegen te bekennen. Waar zijn de andere partijen als het over de Turteltaks ging? In geen velden of wegen te bekennen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

28 jun 2019, 10:54

frits1955 schreef:
27 jun 2019, 23:02
Waar was/is het VB als het over zulke zaken gaat? I
Het VB heeft als belangrijkste punt op de agenda iets anders staan. Voor de PVDA is dit de kernboodschap.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

16 jul 2019, 22:23

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/oo ... ~aced6a94/

Is onze "koeltoer menier "

:roll:
Van Langenhove bracht dit vandaag aan op de eerste commisie vergadering maar volgens De Crem moet hij zwijgen en dit maar op het partijcongres zeggen ..... !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850