Straffen moeten uitgezeten worden.

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Ice

25 jun 2019, 15:06

De kannibaal schreef:
24 jun 2019, 18:00
Als Tom Van Grieken echt wil uitpakken met een stunt, die justitie op zijn grondvesten laat daveren, en dan letterlijk, dan dient hij een wetsvoorstel in tot herziening van de wapenwet. Van grote schrik, dat ze een pak rammel gaan krijgen, beschouwt de politie een baseball als knuppel een verboden wapen, dat valt onder de wapenwet.
De Kannibaal, een versleten ventje, die ondertussen al 30 % spiermassa heeft verloren, staat letterlijk in zijn blootje als hij lastig gevallen wordt door een paar forse knapen van een jaar of 14, of een paar "chicks", want onderschat nooit het vrouwelijk geslacht van vandaag. Ik vind persoonlijk dat op zijn minst de pepper-spray geen verboden wapen is, maar een ultiem verdedigingsmiddel. In ander landen van Europa is het wettelijk toegelaten, hier verboden. Ik ga zelfs een stap verder en vind dat het ter beschikking hebben van een teaser- gun wettelijk moet kunnen, maar de orde diensten hun broek wordt nu al nat bij het lezen van dit voorstel.
Ik begrijp de kritiek dat de "wapens" zullen ingezet worden bij het plegen van nieuwe misdrijven, maar nu staat de Kannibaal steeds te wachten als blote Jan, of zijn gebit aan flarden geslagen wordt voor 100 schamele Euro's buit. Voor wie het niet moest weten, een paar nieuw kronen en implantaten kasten al rap 5 tot 10000 €.
Als de jonge vrouw een peperspray in een buikbuideltje kan bij haar dragen, dan verzeker ik de lezer dat het werktuig van de bronstige stier op een seconde tijd verandert in het onbruikbare gerief van een os.
Tot zo ver mijn nieuwe uitdaging voor Tom Van Grieken.
Veroordeelde gedetineerden hun eigen onderhoud moeten betalen in de gevangenis als straf/afschikmiddel voor ontmoediging om in herhaling te vallen, is dan tenminste nog geweldloos....
Jij pleit voor openlijk geweld en nog wel met wapens voor toestanden zoals in de schietgrage VS waar om de haverklap doden vallen, zelfs op scholen... 8O
Is preventie dan niet te verkiezen boven rechtstreekse confrontatie met wapens?
Angst is een slechte raadgever.

Ik wil niet dat mijn kleinkinderen zich moeten bewapenen voor zelfverdediging, om veilig over straat te kunnen omdat crapuul in de gevangenis gepamperd wordt met de smoes van re-integratie, zich onaantastbaar waant door de bescherming met mensenrechten en door de straffeloosheid en laksheid van justitie en politieke, halve zolen onze maatschappij kunnen blijven terroriseren en verzieken met hun geweldplegingen.
De oorzaak moet aangepakt worden: het smerig tuig en hun crimineel wangedrag, mét alle middelen en níet slachtoffers die zich moeten wapenen uit zelfverdediging om nog veilig over straat te kunnen - de omgekeerde wereld.
Als de jonge vrouw een peperspray in een buikbuideltje kan bij haar dragen, dan verzeker ik de lezer dat het werktuig van de bronstige stier op een seconde tijd verandert in het onbruikbare gerief van een os.
Tot zo ver mijn nieuwe uitdaging voor Tom Van Grieken.
Man, man...nog niet genoeg bewijs gehad dat dan de jonge vrouw zal gestraft worden om het recht in eigen hand te nemen en de dader als slachtoffer wordt opgevoerd?
Juweliers die inbrekers een pak slaag geven worden veroordeeld oa? Nee?
Zelfs politie staat in de beklaagdenbank als ze worden aangevallen en zich verdedigen tegen straattuig, mensensmokkelaars en gewapende criminelen, nee????? :roll:

Hoeveel voorvallen moeten er dan eigenlijk nog zijn dat (autochtone!) slachtoffers die zich durven te verdedigen gestraft worden en de (allochtone/moslim/terroristen) daders ongestraft met hun misdaad weggeraken als sláchtoffer?! :roll:
Letterlijk talloze voorbeelden zijn zo aan te halen maar het dringt nog steeds niet door dat Belgische burger zijn wapens móest inleveren, dus óntwapend werd, om een weerloos doelwit te zijn voor gepamperde criminelen die straffeloos hun gang mogen gaan.

De uitdaging voor Tom Van Grieken is de oorzaak aanpakken en de schúldigen te straffen ongeacht hun afkomst, niet aan symptoombestrijding doen zoals totnogtoe politieke graaiers deden door de boel te verdraaien om crimineel, vreemd kiesvee te kunnen vrijpleiten.

In heel europa is de politiek en justitie in hetzelfde bedje ZIEK:
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/re ... ~a913e6ad/

Ondanks de BEELDEN op camera worden nog steeds smoezen verzonnen om deze wraakzuchtige jihadist vrij te pleiten van haatmisdrijven en terrorisme: slechte jeugd, ontoerekeningsvatbaar, psychisch verward....álles wordt uit de kast gehaald om dit stuk jihadist te beschermen....hij wordt enkel 'verdacht' van 3 moordpogingen ondanks de onmiskenbare bewijzen die elkeen kan ZIEN op camera.
Wraak voor de afwijzing van zijn naturalisatie aanvraag...de dankbaarheid van 'oorlogsvluchtelingen' voor een veilige opvang en onderhoud ten koste van eigen bevolking.

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

25 jun 2019, 16:26

Ice schreef:
25 jun 2019, 15:06
De kannibaal schreef:
24 jun 2019, 18:00
Als Tom Van Grieken echt wil uitpakken met een stunt, die justitie op zijn grondvesten laat daveren, en dan letterlijk, dan dient hij een wetsvoorstel in tot herziening van de wapenwet. Van grote schrik, dat ze een pak rammel gaan krijgen, beschouwt de politie een baseball als knuppel een verboden wapen, dat valt onder de wapenwet.
De Kannibaal, een versleten ventje, die ondertussen al 30 % spiermassa heeft verloren, staat letterlijk in zijn blootje als hij lastig gevallen wordt door een paar forse knapen van een jaar of 14, of een paar "chicks", want onderschat nooit het vrouwelijk geslacht van vandaag. Ik vind persoonlijk dat op zijn minst de pepper-spray geen verboden wapen is, maar een ultiem verdedigingsmiddel. In ander landen van Europa is het wettelijk toegelaten, hier verboden. Ik ga zelfs een stap verder en vind dat het ter beschikking hebben van een teaser- gun wettelijk moet kunnen, maar de orde diensten hun broek wordt nu al nat bij het lezen van dit voorstel.
Ik begrijp de kritiek dat de "wapens" zullen ingezet worden bij het plegen van nieuwe misdrijven, maar nu staat de Kannibaal steeds te wachten als blote Jan, of zijn gebit aan flarden geslagen wordt voor 100 schamele Euro's buit. Voor wie het niet moest weten, een paar nieuw kronen en implantaten kasten al rap 5 tot 10000 €.
Als de jonge vrouw een peperspray in een buikbuideltje kan bij haar dragen, dan verzeker ik de lezer dat het werktuig van de bronstige stier op een seconde tijd verandert in het onbruikbare gerief van een os.
Tot zo ver mijn nieuwe uitdaging voor Tom Van Grieken.
Veroordeelde gedetineerden hun eigen onderhoud moeten betalen in de gevangenis als straf/afschikmiddel voor ontmoediging om in herhaling te vallen, is dan tenminste nog geweldloos....
Jij pleit voor openlijk geweld en nog wel met wapens voor toestanden zoals in de schietgrage VS waar om de haverklap doden vallen, zelfs op scholen... 8O
Is preventie dan niet te verkiezen boven rechtstreekse confrontatie met wapens?
Angst is een slechte raadgever.
Agressie opwekken met zwaar racistisch geladen praat te verkopen is ook een slechte raadgever, maar sommige mensen zijn er van s'morgens tot s'nachts mee bezig.
Ice

25 jun 2019, 17:08

Agressie opwekken met zwaar racistisch geladen praat te verkopen is ook een slechte raadgever, maar sommige mensen zijn er van s'morgens tot s'nachts mee bezig.
Agressie opwekken door wapengeweld af te keuren en voorstander te zijn van geweldloze preventie? 8O
Rare kronkel heb je...waar lees je 'zwaar racistisch geladen praat'?
Voldoende drinken, de hitte heeft je blijkbaar al te pakken.. :twisted:

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

25 jun 2019, 17:30

Agressie opwekken, allez, wij Vlamingen hebben het weeral gedaan. :roll:
Ik zal u zeggen, kannibaal: tot 60 jaar geleden was het overwegend peis en vree in onze blanke steden en dorpen.
Natuurlijk, uitzonderingen daargelaten.
Maar we konden tenminste nog zitten keuvelen tot 's avonds laat op een bankje onder de kerktoren.
Onze kinderen konden we met een gerust hart buiten laten spelen.
In de dorpen gingen de deuren zelfs niet eens op slot.
En toevallig ook 60 jaar geleden kwam de eerste import van islamieten op gang in onze contreien.
Alsof die ramp nog niet erg genoeg was, duwen ze nu nog half Afrika in onze nek, om hier onze sociale kassen te komen leegvreten.
Dan zwijgen we over de criminaliteit die we met hen mee hebben geïmporteerd.

Zou er een verband zijn tussen die nieuwe kolonisatie, en de verharding van de samenleving???
Zou er een verband zijn tussen ons kwade en moegetergde volk, en de politieke en maatschappelijke verschuivingen naar rechts???
Ondank is 's werelds loon

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

25 jun 2019, 19:10

maior domus schreef:
25 jun 2019, 17:30
Agressie opwekken, allez, wij Vlamingen hebben het weeral gedaan. :roll:
Ik zal u zeggen, kannibaal: tot 60 jaar geleden was het overwegend peis en vree in onze blanke steden en dorpen.
Natuurlijk, uitzonderingen daargelaten.
Maar we konden tenminste nog zitten keuvelen tot 's avonds laat op een bankje onder de kerktoren.
Onze kinderen konden we met een gerust hart buiten laten spelen.
In de dorpen gingen de deuren zelfs niet eens op slot.
En toevallig ook 60 jaar geleden kwam de eerste import van islamieten op gang in onze contreien.
Alsof die ramp nog niet erg genoeg was, duwen ze nu nog half Afrika in onze nek, om hier onze sociale kassen te komen leegvreten.
Dan zwijgen we over de criminaliteit die we met hen mee hebben geïmporteerd.

Zou er een verband zijn tussen die nieuwe kolonisatie, en de verharding van de samenleving???
Zou er een verband zijn tussen ons kwade en moegetergde volk, en de politieke en maatschappelijke verschuivingen naar rechts???
De Vlaming is spijtig genoeg een racist tot in de kist. Zestig jaar geleden niks aan de hand ????Als ik een klein manneke was hing overal een bordje "Interdit aux Nord-Africains".Totaal uit het geheugen gewist. De Italianen werden in de Limburg behandeld als het grut van de straat en terug gedrongen in hun ghetto's. Oei...….weeral vergeten. En 10 jaar later waart gij de zwaarden aan het smeden om te vechten tegen Walen. Walen buiten ……...50 jaar later zijt gij nog altijd bezig. En wat heeft men nu bereikt in al die jaren ??? Niks in het kwadraat. Er zijn 50 keer meer Noord Afrikanen. Ganse handelssectoren zijn in hun handen gevallen. Leuven Vlaams, Voor de Waal werd een splinternieuwe universiteit opgericht, en ondertussen kunt gij Brussel afschrijven. Elke koek die ze met veel kabaal hebben afgenomen van de federale, bleek te veranderen in een zware verliespost. Van een ruim begrotingsoverschot naar een diepe schuldenberg in een paar jaar.
Ice

26 jun 2019, 08:36

De kannibaal schreef:
25 jun 2019, 19:10

De Vlaming is spijtig genoeg een racist tot in de kist. Zestig jaar geleden niks aan de hand ????Als ik een klein manneke was hing overal een bordje "Interdit aux Nord-Africains".Totaal uit het geheugen gewist. De Italianen werden in de Limburg behandeld als het grut van de straat en terug gedrongen in hun ghetto's. Oei...….weeral vergeten. En 10 jaar later waart gij de zwaarden aan het smeden om te vechten tegen Walen. Walen buiten ……...50 jaar later zijt gij nog altijd bezig. En wat heeft men nu bereikt in al die jaren ??? Niks in het kwadraat. Er zijn 50 keer meer Noord Afrikanen. Ganse handelssectoren zijn in hun handen gevallen. Leuven Vlaams, Voor de Waal werd een splinternieuwe universiteit opgericht, en ondertussen kunt gij Brussel afschrijven. Elke koek die ze met veel kabaal hebben afgenomen van de federale, bleek te veranderen in een zware verliespost. Van een ruim begrotingsoverschot naar een diepe schuldenberg in een paar jaar.
Wel, Vlamingen stigmatiseren, over één kam scheren, veralgemenen en zichzelf nog wel racist noemen...'t kan niet op precies.. :roll:
Spreek voor jezelf maar noem níet elke Vlaming een racist omdat jij vindt dat je een racist bent tot in de kist.

Je moet wel het héle verhaal vertellen of dacht je dat niemand weet waarom toen al de 'nord-africains' een slecht imago hádden en geweerd werden door hun eigen schuld...ze gedroegen zich er ook naar!
Wáárom mochten die vreemdelingen/n-afrikanen nergens binnen en werden ze in dancings geweerd?
Omdat ze áltijd amok maakten, ruzie zochten, meisjes lastigvielen (já dát doen ze trouwens nu NOG steeds!!!) en vochten!
Dáárom, dat had NIKS te maken met racisme van Vlamingen maar met het crimineel, respectloos gedrag van de vreemden!
Net zoals nu nóg altijd: WANGEDRAG maar de Vláming die dat AFKEURT is dan de racist, hé?
Wálgelijk dat verdraaien altijd, kotsmisselijk wordt een mens daarvan!

Italianen in ghetto's? OMG...je bedoelt de wijken waar ál de gástarbeiders die in de mijnen kwamen werken, werden gehuisvest? :roll:

Wat heeft MEN nu bereikt?
Leg de verantwoordelijkheid eens bij de échte schuldigen: de POLITIEK, de "vlaamse" onderkruipers die plat op de buik voor hun graaipostjes altijd al de Vlamingen hebben verraden en nog steeds meeheulen met de arrogante, franstalige minderheid.
Nu de Vlaamse bevolking met de vinger gaan wijzen voor politieke bedriegers die hun altijd hebben voorgelogen dat ze opkwamen voor de Vlaamse meerderheid terwijl ze voor eigenbelang op hun knieën gingen en gáán liggen voor de franstaligen is wel héél erg kortzichtig en pertinent ónjuist!

Daar heb je dan nu meteen het antwoord op de huidige trend van de kiezer: de ruk naar réchts en extreem réchts omdat Vlamingen eindelijk beseffen hoe ze altijd verraden werden door die bende leugenachtige pseudo-vlaamse politici.
Kom dus níet af met verwijten naar de Vlaamse bevolking voor het gepleegde bedrog van de hele 'vlaamse' politieke bende die Vlamingen jarenlang erin luisden door voor te wenden op te komen voor de Vlaamse belangen! :x

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

26 jun 2019, 09:23

De kannibaal schreef:
25 jun 2019, 19:10
Zestig jaar geleden niks aan de hand ????Als ik een klein manneke was hing overal een bordje "Interdit aux Nord-Africains".
Ja, dat herinner ik mij ook nog uit mijn jeugd.
Dat kon toen nog allemaal, dat de eigenaar van een café zelf besliste wie hij binnen liet en wie niet.
Dat waren nog eens gouden tijden he. :lol:
En het was niet door de huidskleur, maar wel door het voortdurende wangedrag van die geïmporteerden, dat we ze liever zagen gaan dan komen.
Ik herinner me ook nog uit mijn jeugd, dat er enkele (toen nog zeldzame) kinderen van die geïmporteerden in mijn klas zaten.
Het was steevast enkel en alleen met dat tuig, dat iedereen last had! Waarlijk.
Ondertussen weten we waarom: omdat in hun macho samenleving, de jongetjes prinsjes zijn. Met respect voor hun moeder en zussen beweren ze, ja zolang die hen geen duimbreed in de weg leggen.
Anders vallen er klappen en als het moet valt zusje zelfs een eremoord te beurt.
En vader zag dat het goed was, en houdt zich afzijdig.
Je ziet wat er van komt: al onze gevangenissen zitten vol van dat soort.
En dan gaat kannibaal zeggen dat het aan ons racisme ligt.
Waar komt zo'n rare kronkel bij de goedpraters toch vandaan, vraag ik me dan af, echt waar.
Kannibaal, had jij dan prut in je ogen tijdens je jeugdjaren (en nu nog)?
Ondank is 's werelds loon

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

26 jun 2019, 09:42

Kannibaal , denk dat we nog brave mensen zijn , en dat wij ze met rust laten .
Maar dat kan niet gezegd worden van de andere partij.

En dat ze hun straffen moeten uitzitten is maar terecht , zijn nog te licht naar mijn mening .
Ook bij onze eigen bevolking . Wat je iedere dag in de krant leest .
Dat er plaatsgebrek is dat mag gezegd worden en daardoor , komen ze in de problemen .
Zie gisteren in Antwerpen was nog niet bereid om mee te werken reconstructie , is kaakslag voor de ouders .
In ons land zijn de slachtoffers die gestraft worden maar niet de daders .