Puinhoop N-VA veel groter dan gedacht

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

28 jun 2019, 22:32

Er zijn 11 miljoen Belgen, binnenkort zal de schuld 11 miljard zijn 8)
Met € 1000 per kop is 't probleem toch opgelost :roll:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

28 jun 2019, 23:42

Man, vrouw + 2 kindjes = 4.000 euries. Dan maar eens géén vakantie dit jaar, hé?
Maar volgend jaar is dat misschien weer van 't zelfde met die big spenders politici …

De tering naar de nering, hoorde ik vroeger. Dat komt terug, wees maar gerust.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

28 jun 2019, 23:48

Wil. schreef:
28 jun 2019, 23:42

De tering naar de nering, hoorde ik vroeger. Dat komt terug, wees maar gerust.
Tut tut tut, verworven rechten zijn voor eeuwig!
dejules

28 jun 2019, 23:50

Wil. schreef:
28 jun 2019, 14:48
Je woont per toeval toch niet in Wallonië?
Heerlijk, die prachtige natuur, toch?
dejules

29 jun 2019, 01:57

Het tekort in de sociale zekerheid dreigt helemaal te ontsporen.
Vanaf 2021 is er geen evenwichtsdotatie meer en tegen 2024 zou het tekort daardoor oplopen tot 6,3 miljard euro.
Dat staat in een persbericht van de vakbonden, die deel uitmaken van het beheerscomité van de sociale zekerheid dat de meerjarenraming vrijdag heeft besproken.

Hét probleem situeert zich volgens hen echter bij het beleid dat de inkomsten voor de sociale zekerheid onderuit haalt.
'Het gaat met name om de verlaging van de sociale bijdragen -de belangrijkste bron van financiering-
zonder dat hiervoor als minimumvoorwaarde wordt gesteld dat er hoogwaardige banen moeten worden geschapen om compenserende inkomsten te genereren.'
Daarbij wordt verwezen naar
de taxshift,
de creatie van nieuwe statuten,
de loonnormwet
en de uitbreiding van extralegale voordelen.


Door de oplopende tekorten in de sociale zekerheid focust het beleid op het snoeien in de uitgaven, voor sociale uitkeringen en gezondheidszorg.

https://trends.knack.be/economie/beleid ... 1561736085

De neo-liberalen hebben de sociale zekerheid drooggelegd.
Gesubsidieerde jobs van 104.000 €/jaar/persoon.
Netto-ontvangers betalen geen belastingen.
Iedereen aan het werk betekent dus collectieve verarming.
Dit is wanbeleid!

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

29 jun 2019, 08:26

dejules schreef:
29 jun 2019, 01:57
Iedereen aan het werk betekent dus collectieve verarming.
Dan moet precies het omgekeerde ons de collectieve verrijking brengen.
Pakjessleperseconomie voor dummies.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

29 jun 2019, 09:15

Wil. schreef:
29 jun 2019, 08:26
dejules schreef:
29 jun 2019, 01:57
Iedereen aan het werk betekent dus collectieve verarming.
Dan moet precies het omgekeerde ons de collectieve verrijking brengen.
Pakjessleperseconomie voor dummies.
'De jobs die dankzij de taxshift gecreëerd worden zijn bovendien erg duur', zegt Gert Peersman in een interview in Knack.
'Volgens De Nationale Bank gaat het om minstens 25.000 euro jaarlijks per job, volgens het Planbureau 108.000 euro.
En dan gaan we er vanuit dat alle terugverdieneffecten worden gerealiseerd.'


https://www.knack.be/nieuws/belgie/econ ... WHfE%C2%B5

Ik zeg dat al vele jaren.
Wij hebben niet te veel werklozen maar veel te weinig.
Als ge werklozen om de schone schijn op te houden een job geeft die de staatskas 108.000 € per persoon/per jaar kost dan klapt uw financieel systeem in elkaar.
Uiteindelijk creëer je met dit beleid collectieve armoede.
Maw, "jobs, jobs, jobs" zorgen niet voor een betaalbare sociale zekerheid, ze doet ze instorten.
U bent het toonbeeld hoe het niet moet.
U bent samen met honderdduizenden werklozen benoemd in de leegloperij om U onzinnig bezig te houden.
U en uw echtgenote zijn trouwens gecumuleerd 28 jaar te vroeg gestopt. Zeg maar gaan lopen om de waanzin vd onzinnigheid te ontlopen.
Die gesubsidieerde jobs hebben geleid tot een waanzinnige belastingdruk op mensen die voor welvaart zorgen, onleefbare pensioentjes voor mensen die voor welvaart zorgen, een nooit geziene delokalisatie van bedrijven, een enorme staatsschuld, verkoop van goud en patrimonium, ...
Laatst gewijzigd door dejules op 29 jun 2019, 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

29 jun 2019, 09:20

Om bij de puinhoop te blijven.

De GROTE puinhoop is in het verleden reeds gecreëerd door de GROTE PS maffia partij.
De neer geknalde André Cools en consorten zijn er het GROTE voorbeeld van.

PS maffiosi hebben zowat iedereen via de staatskas bestolen in dit land,ja zelfs de daklozen.
dejules

29 jun 2019, 09:43

petrol schreef:
29 jun 2019, 09:20
Om bij de puinhoop te blijven.

De GROTE puinhoop is in het verleden reeds gecreëerd door de GROTE PS maffia partij.
De neer geknalde André Cools en consorten zijn er het GROTE voorbeeld van.

PS maffiosi hebben zowat iedereen via de staatskas bestolen in dit land,ja zelfs de daklozen.
Je had 2 clans in Wallonië nl Charleroi en Luik.
Dat ging over het binnenhalen van subsidies en de persoonlijke verrijking die daarmee samenhangt (via talloze postjes en verfraaiingen aan het huis, etc).
Het bolwerk vd N-VA situeert zich volledig in Antwerpen en daarom houden die N-VA Gent klein om alzo al het geld naar Antwerpen te triëren. 80% van alle budgetten van de Lijn worden vandaag afgeleid naar Antwerpen . Nieuwe trams (104 miljoen €), nieuwe beddingen, uitbreiding pre-metro, nieuwe milieuvriendelijke bussen, ... Ook hier vallen veel postjes te verdelen. De Wever heeft veel geleerd van de PS, hij kent zijn geschiedenis!

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

29 jun 2019, 11:09

Het bolwerk vd NV-A situeert zich volledig in Antwerpen
NVA Hasselt doet het ook niet slecht hoor, allee de Steven toch niet! Eerst de zwarte commissie op de F35 en nu ook nog eens langs de kassa voor de aankoop nieuwe pantserwagens ...

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

29 jun 2019, 16:50

dejules schreef:
29 jun 2019, 09:43
petrol schreef:
29 jun 2019, 09:20
Om bij de puinhoop te blijven.

De GROTE puinhoop is in het verleden reeds gecreëerd door de GROTE PS maffia partij.
De neer geknalde André Cools en consorten zijn er het GROTE voorbeeld van.

PS maffiosi hebben zowat iedereen via de staatskas bestolen in dit land,ja zelfs de daklozen.
Je had 2 clans in Wallonië nl Charleroi en Luik.
Dat ging over het binnenhalen van subsidies en de persoonlijke verrijking die daarmee samenhangt (via talloze postjes en verfraaiingen aan het huis, etc).
Het bolwerk vd N-VA situeert zich volledig in Antwerpen en daarom houden die N-VA Gent klein om alzo al het geld naar Antwerpen te triëren. 80% van alle budgetten van de Lijn worden vandaag afgeleid naar Antwerpen . Nieuwe trams (104 miljoen €), nieuwe beddingen, uitbreiding pre-metro, nieuwe milieuvriendelijke bussen, ... Ook hier vallen veel postjes te verdelen. De Wever heeft veel geleerd van de PS, hij kent zijn geschiedenis!
Ja en De Wever heeft ook een revolver en hij gaat Theo Francken neerknallen.Uw vergelijking van NVA met maffia PS is zielig.
dejules

29 jun 2019, 17:08

petrol schreef:
29 jun 2019, 16:50

Ja en De Wever heeft ook een revolver en hij gaat Theo Francken neerknallen.
Er zijn geen 2 clans binnen de N-VA. Daarom mag de N-VA in Gent niet groot worden!
De N-VA is een 1 mans-partij.
Zonder De Wever implodeert deze partij.
De Wever is trouwens niet vies om zijn macht te misbruiken.
Hij stuurde 's nachts de politie naar het adres van Kris Peeters maar ontkent bij hoog en bij laag daar iets mee te maken te hebben. De Wever is een geboren vuilgebekte leugenaar.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

29 jun 2019, 17:18

Hij stond erbij en keek ernaast. Al 15 j vlieg ik via Charleroi, hoeveel nieuwe snelweg ligt daar.
Altijd de schuld op de mensen leggen, te dom, willen niet leren, diplom te laag. Veel zever om geld weg te sluizen.
Ben eens curieus naar de overkapping van de Antwerpse ring.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg
dejules

29 jun 2019, 19:40

boeffer schreef:
29 jun 2019, 17:18

Ben eens curieus naar de overkapping van de Antwerpse ring.
1,25 miljard voor overkapping Antwerpse Ring

https://radio2.be/antwerpen/125-miljard ... erpse-ring

Om in het Oosterweeldossier alle Antwerpse actiegroepen content te houden heeft de Antwerpse N-VA-clan gezorgd voor de overkapping.
Het kwam De Wever ook zeer goed uit met het oog op zijn herverkiezing als burgemeester.
Dat enorm bedrag werd afgeschoven op alle Vlamingen en die uitgaven werden zelfs niet opgenomen in de Vlaamse begroting. Dit zijn maffiapraktijken waar zelfs de PS met grote ogen naar kijkt.
De Antwerpse N-VA-clan is op grote schaal Vlaams geld bestemd voor andere provincies aan het triëren naar Antwerpen.
Het gevolg is dat noodzakelijke investeringen overal on hold gezet werden/worden of zelfs gewoon gecancelled.
Dit zijn praktijken die wij zien bij de maffia!

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

29 jun 2019, 20:18

dejules schreef:
29 jun 2019, 17:08
De Wever is een geboren vuilgebekte leugenaar.
Ik vind dat je je woorden beter moet kiezen. I.p.v. die omschrijvingen te gebruiken, zou je beter ineens het grofste geschut bovenhalen. Hij is "een vuilgebekte ambtenaar" :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.