Langer werken en dan arm sterven

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

17 jul 2019, 19:28

Dat niet Genk is maar Hasselt dat bedoeld voorn :roll: :evil: Dejules
Dat bedrijf Syncreon.
dejules

17 jul 2019, 19:51

gast43 schreef:
17 jul 2019, 19:28
Dat niet Genk is maar Hasselt dat bedoeld voorn :roll: :evil: Dejules
Dat bedrijf Syncreon.
Waar in Hasselt is dat bedrijf en welke activiteiten doen die dan?

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

17 jul 2019, 19:56

Dejules.
Dat ga je aan voorn moeten vragen voor mij is dat onbekend en trouwens ken daar niets .

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

17 jul 2019, 20:07

Dejules.
Dat ga je aan voorn moeten vragen voor mij is dat onbekend en trouwens ken daar niets .
Mannekens, Syncreon Genk is dicht sedert 2014 als toeleveringsbedrijf voor Ford. Syncreon Genk BVBA is gelegen te Hasselt, Hendrik van Veldekesingel 150 bus 62 en hun activiteiten bestaat uit o.a logistieke dienstverlening aan de automobielsector.
Lees en geniet:
https://be.kompass.com/c/syncreon-genk-bvba/be0252332/
Fazal

17 jul 2019, 20:40

dejules schreef:
17 jul 2019, 12:44
Komt U uit de levenslang benoemde leegloperij?
Jules, stop nu toch eindelijk eens met altijd die domme insinuaties.
Dat is nu al voor de zoveelste keer!
Het wordt echt belachelijk hoor!
dejules

17 jul 2019, 20:45

Dicksy schreef:
17 jul 2019, 20:07
Dejules.
Dat ga je aan voorn moeten vragen voor mij is dat onbekend en trouwens ken daar niets .
Mannekens, Syncreon Genk is dicht sedert 2014 als toeleveringsbedrijf voor Ford. Syncreon Genk BVBA is gelegen te Hasselt, Hendrik van Veldekesingel 150 bus 62 en hun activiteiten bestaat uit o.a logistieke dienstverlening aan de automobielsector.
Lees en geniet:
https://be.kompass.com/c/syncreon-genk-bvba/be0252332/
Weet U wat een postbusadres is?
ALLANTA HASSELT is gevestigd waar?
Wat doet deze vzw?
Outplacement?
Begeleiding van ontslagen mensen oa van Ford in 2015*2016?
Vdab tender?

Idioot!
Genieten van ambtelijke achterlijkheid?
U kunt altijd een belastingbrief sturen naar dat adres, toch?

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

17 jul 2019, 20:54

Syncreon Genk BVBA
Hendrik van Veldekesingel 150, bus 62
3500 Hasselt
België

Diensten voor het verpakken en kisten voor transport
Verpakken voor exportvervoer
Verpakkingsdiensten voor het transport van containers voor motorfietsen
Labelen van verpakkingen voor vervoer
Logistieke en aankoopdiensten
Logistiek voor just-in-time-productie, motorvoertuigenindustrie
Internationale opslag en distributielogistiek
Omgekeerde logistiek
Management van logistiek
Business management adviseurs
Consultants voor Geïntegreerde Beheersystemen (IMS)

Voila zo heisa één en weer :evil:
En persoonlijk ken ik daar niemand alleen Genk stadion en mooie winkels in Hasselt aanmij moet je niks vragen .
dejules

17 jul 2019, 20:58

gast43 schreef:
17 jul 2019, 20:54
Syncreon Genk BVBA
Hendrik van Veldekesingel 150, bus 62
3500 Hasselt
België

Diensten voor het verpakken en kisten voor transport
Verpakken voor exportvervoer
Verpakkingsdiensten voor het transport van containers voor motorfietsen
Labelen van verpakkingen voor vervoer
Logistieke en aankoopdiensten
Logistiek voor just-in-time-productie, motorvoertuigenindustrie
Internationale opslag en distributielogistiek
Omgekeerde logistiek
Management van logistiek
Business management adviseurs
Consultants voor Geïntegreerde Beheersystemen (IMS)

Voila zo heisa één en weer :evil:
En persoonlijk ken ik daar niemand alleen Genk stadion en mooie winkels in Hasselt aanmij moet je niks vragen .
I rest my case.
Ik kan het tegen waanzin nooit halen.

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

17 jul 2019, 21:02

https://allanta.be/

Dat is allanta
Hendrik van Veldekesingel 150, 3500 Hasselt

https://www.mvovlaanderen.be/allanta-vzw
Hendrik van Veldekesingel (bus 58) 150
3500 Hasselt
België


Ja Dejules jij kunt er toch potje van maken , zijn wel twee verschillende zaken , misschien wel onder éne vleugel dat kan , maar wel op twee verschillende adressen .niet ver uit elkaar .
Dejules
I rest my case.Ik laat mijn zaak rusten.
Wat een zaak over dit onderwerp kun je dat een zaak noemen , we verdienen er niets aan . :lol:



Leest dan hier wat betekenis is van MVO zijn dienstverleningen dat die doen .
Laatst gewijzigd door gast43 op 17 jul 2019, 21:18, 5 keer totaal gewijzigd.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

17 jul 2019, 21:07

Idioot!
Genieten van ambtelijke achterlijkheid?
U kunt altijd een belastingbrief sturen naar dat adres, toch?
Uit de mond van een gepatenteerde leugenaar beschouw ik dat als een compliment.😀 Mijn belastingbrief heb ik reeds ontvangen onder de vorm van een voorstel. Natuurlijk heb ik dat aangenomen met een bedrag, dat ik terugkrijg, om u tegen te zeggen. Ik wil u hiervoor hartelijk danken dejules, u bent tenminste een man die zijn wereld kent en solidariteit hoog in het vaandel draagt. :lol:

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

19 jul 2019, 10:20

dejules

19 jul 2019, 10:44

voorn schreef:
19 jul 2019, 10:20
Enhttps://www.hbvl.be/cnt/dmf20190718_04516720/sw ... -ford-genk wat is dit nu weer
Als ge met brugpensioen gaat krijg je een bijpassing van de werkgever bovenop het dopgeld.
U kunt dat bedrag maandelijks laten uitbetalen of in 1 keer bij het ontslag maar dan wordt je fiscaal zwaarder belast.
Vroeger konden bruggepensioneerden niet met vervroegd pensioen maar sinds kort is de wet veranderd en gaat dat wel.
Als mensen kiezen om op vervroegd pensioen te gaan krijgen ze geen maandelijkse bijpassing meer want die is niet cumuleerbaar met pensioen.
Als ge die bijpassing in 1 keer hebt laten uitbetalen en je gaat met vervroegd pensioen heb je dus geluk gehad en maak je geen verlies (je werd wel zwaarder fiscaal belast).
Iedereen die ontslagen wordt heeft recht op een ontslagvergoeding.
De bijpassing die een bruggepensioneerde krijgt wordt afgetrokken van die ontslagvergoeding.
Neem dat je recht hebt op 100.000 Euro ontslagvergoeding en uw bijpassing (vanaf ontslag tot uw pensioenleeftijd 65 jaar) bedraagt 40.000 Euro dan krijg je slechts 60.000 Euro ontslagvergoeding.
Die mensen die dus vervroegd met pensioen gaan en die maandelijks een bijpassing kregen kunnen tot 20.000 Euro verliezen maw die worden vies gekloot.
Vandaar die postbusadressen : die bedrijven, ook al zijn die fysiek niet meer in België aanwezig, moeten wettelijk tot ver na de sluiting bereikbaar blijven om voor de afhandeling van hun ontslagen werknemers te zorgen. Die administratieve afhandeling wordt meestal uitbesteed. Zo zijn er outplacementfirma's die deze afhandeling ook doen.
De belangrijkste reden waarom bruggepensioneerden kiezen voor vervroegd pensioen is dat je als bruggepensioneerde maar 1 maand/jaar in het buitenland moogt verblijven.
Laatst gewijzigd door dejules op 19 jul 2019, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

19 jul 2019, 11:39

Heb jaren een surplus op mijn SB van mijn pensioen moeten betalen omdat ik mijn Groepsverzekering ineens uitbetaald kreeg.
Is nu afgeschaft. Liep ook aardig op.
dejules

21 jul 2019, 09:54

voorn schreef:
19 jul 2019, 11:39
Heb jaren een surplus op mijn SB van mijn pensioen moeten betalen omdat ik mijn Groepsverzekering ineens uitbetaald kreeg.
Is nu afgeschaft. Liep ook aardig op.
Door zijn vervroegd pensioen aan te vragen krijgt een SWT’er zijn aanvullend pensioenkapitaal vroeger in handen. Sinds enkele jaren is de uitkering van de groepsverzekering gekoppeld aan de effectieve pensionering.
Bij een uitkering op 65 jaar wordt het kapitaal in de groepsverzekering in de regel belast tegen 10 procent (verhoogd met gemeentebelasting). Bij een vervroegde uitkering ligt dat tarief hoger. Het stijgt naar 16,5 procent bij een uitkering tussen 62 en 64, naar 18 procent bij een uitkering op 61 jaar en naar 20 procent bij een uitkering op 60 jaar.
Vervroegd met pensioen gaan betekent een kortere loopbaan. En hoe korter de loopbaan, hoe lager het wettelijk pensioen. En dat voor de rest van de pensionering. De SWT-jaren tellen wel mee als loopbaanjaren. Tenzij u al 45 loopbaanjaren op te teller heeft. In dat geval leiden de jaren in SWT vanaf het 46ste loopbaanjaar vanaf dit jaar niet meer tot een hoger wettelijk pensioen.
Door vervroegd met pensioen te gaan wordt het ook mogelijk een flexi-job uit te oefenen of tot 6.250 euro per jaar onbelast bij te verdienen. Gepensioneerden mogen ook naar believen vrijwilligerswerk doen, terwijl een SWT’er daarvoor toestemming moet vragen.
De N-VA heeft het niet op mensen uit de privésector. De volledige N-VA-top, op een uitzondering na, komt uit de statutaire leegloperij.