brengen Vande Lanotte en Reynders weer verslag uit bij de koning????? Verstandshuwelijk om land bestuurbaar te houden

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

16 aug 2019, 12:24

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190815_04559326

Verstandshuwelijk om land bestuurbaar te houden
Wordt de volgende regering een ‘programmaregering’? En wat houdt dat dan precies in?

Bij de gesprekken over een federale regering heeft een nieuw politiek concept zijn intrede gedaan: de programmaregering. Het idee is dat informateurs Reynders en Vande Lanotte een programma uitwerken waarin heldere doelstellingen staan. 8O :mrgreen: De partijen die bereid zijn die uit te voeren, vormen vervolgens samen de nieuwe regering.

Dat gaan er veel niet graag lezen , gaan de weg op van meer dan 500 dagen zonder regering . Zal moeilijk worden om verstandshuwelijk :lol: :P :P :P :P :P
dejules

16 aug 2019, 12:55

gast43 schreef:
16 aug 2019, 12:24


Dat gaan er veel niet graag lezen , gaan de weg op van meer dan 500 dagen zonder regering . Zal moeilijk worden om verstandshuwelijk :lol: :P :P :P :P :P
België moet in oktober een gedetailleerd plan voorleggen aan de Eu hoe zij begrotingen met overschot gaan bekomen. Gezien er geen regering is komen wij onder verhoogd toezicht.
Ik denk dat ALLE traditionele partijen daarop aansturen.
Men kan dan maatregelen implementeren die men anders nooit durfde nemen.
Het is duidelijk dat wij een waterhoofd aan ambtenaren hebben.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

16 aug 2019, 14:12

.... ambtenaren ....

en de N-VA ??
en de zuster van De Wever?
:roll:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

16 aug 2019, 14:38

Wil. schreef:
16 aug 2019, 14:12
.... ambtenaren ....

en de N-VA ??
en de zuster van De Wever?
:roll:
Moslims, Mohammedanen, negers, vakboungden, sossen, pakjesslepers, ...