De Vlaamse strijdvlag op Pukkelpop

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

23 aug 2019, 15:35

Onze betaalgegevens:
Rekeningnummer: LT463510001407053109
Ten name van: Belastingdienst
Omschrijving: 2847932 ............
Bedrag: EUR 541,84
Rekening-nummer: DE27110101002697692276
Ten name van: Gerechtsdeurwaarder
Omschrijving: 4085681 ............
Bedrag: €254.32
LT is Litouwen en DE is Duitsland, bent u eigenaar van een bedrijf in die landen Fasal :D
Maar het is een feit, alles wat men op internet, en zeker via google opzoekt, daar krijgt men nog lange tijd reclame van, dus privacy .....neem dat maar met een korrel zout.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
Ice

23 aug 2019, 16:48

MichelN schreef:
23 aug 2019, 15:14
Ice schreef:
23 aug 2019, 14:26
Nog een raad: maak aliassen aan en gebruik je email adres van je provider met je ware identiteit énkel voor officieel email verkeer...je kan hotmail, gmail etc....met een nickname daarvoor gebruiken.
Goh, nog een geluk dat we het ijskonijn hebben om ons dat aan het verstand te brengen! Eeuwige dankbaarheid, suske.
Steek da cynisme maar waar het donker is, betweter, zorg er maar voor dat je bedrijfje geen cryptolocker binnenkrijgt dat het ijskonijn moet komen oplossen. :twisted:

Misschien zijn er mensen mee geholpen en dat is het belangrijkste voor mij. Zij zullen raad wel naar waarde weten te schatten.

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

23 aug 2019, 17:04

Ice ,
En dat weet ik ook dat hacken strafbaar is , maar wij gaan ons daar zeker niet met bezighouden .
Internetpolitie ziet alles .Is toch zelfde met afluisterapparaat gsm of iphone , als zij toelating krijgen , komen zij ook alles te weten .Net zelfde met die app zijn er ook veel die niet beveiligd zijn ( en meestal met andere bedoelingen )
Hebben ze geen internet gaan ze wel opzoeken wie niet beveiligd is :mrgreen: .
Waarom verkopen ze adressen , waarom bellen ze mensen op , wij hebben prive nr en nog bellen ze ons op ,
hoe ze daar aan geraken :?:
Ze kunnen niks maar als erop aankomt kunnen ze alles trouwens nog kopen op jou naam en mail adres , hoe ze daar aan geraken ? en dan laten leveren op ander adres en mensen krijgen de rekening in de bus , en hebben er niks met te maken bij bol heeft plaats gehad .
Mag jou nog zo goed beveiligen , niemand heeft zekerheid . :lol: :lol:

Ti's zo als frits1955 zegt , zet zo geen filmpjes op internet of op jou fb , kunnen ze snel achterhalen , dan had dit niet plaats gehad .

https://www.onemorething.nl/2018/07/acc ... um=organic

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

23 aug 2019, 17:32

Zo simpel kan het zijn: Enkele rapporteringen aan Twitter en je account is opgeheven!
Het overkwam de "PvdA professor" (cf. Theo F.) Marc Van Ranst toen hij gisterennamiddag een kijkje wilde nemen op Twitter, ontdekte hij dat zijn account was verdwenen. “Wellicht ben ik gerapporteerd door tientallen Vlaams Belang-jongeren. Iets waarover ze op Twitter zelf berichten overigens”, zegt van Ranst. “Het zijn kinderachtige streken.”

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

23 aug 2019, 17:38

E.T.

Dat klopt , maar is in alles zo , rapporteren dat en u account wordt afgesloten .

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

23 aug 2019, 17:40

:D Zou dat hier op 't Forum van SeniorenNet ook lukken? Ik ken er wel een paar die ik liever niet meer lees :lol:
Ice

23 aug 2019, 18:17

E.T. schreef:
23 aug 2019, 17:32
Zo simpel kan het zijn: Enkele rapporteringen aan Twitter en je account is opgeheven!
Het overkwam de "PvdA professor" (cf. Theo F.) Marc Van Ranst toen hij gisterennamiddag een kijkje wilde nemen op Twitter, ontdekte hij dat zijn account was verdwenen. “Wellicht ben ik gerapporteerd door tientallen Vlaams Belang-jongeren. Iets waarover ze op Twitter zelf berichten overigens”, zegt van Ranst. “Het zijn kinderachtige streken.”
Als 'professor' zou hij moeten weten dat 'wellicht/veronderstellingen' geen enkel bewijs is en dat men voorzichtig moet zijn met het uiten van (valse) beschuldigingen op basis van zulke vermoedens want dat is laster en eerroof.
Eerst via twitter zeker weten door wie zijn account werd gesloten en dan met het vingertje gaan wijzen?
Je kunt dan ook de vraag stellen om welke reden door twitter gevolg werd gegeven aan de 'klachten'? Welke regels van twitter heeft de prof dan geschonden waardoor zijn account werd afgesloten?
Allemaal heel vaag behalve natuurlijk de aanname dat het wel Vlaams-Belang jongeren moeten geweest zijn.... :roll:

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

23 aug 2019, 18:24

Van Ranst voert al héél lang een open oorlog op FB, Twitter etc. met alles wat naar extreem-rechts ruikt. Ik lees het al lang niet meer. En het kan gebeuren dat je account effe geschorst kan worden - een paar simpele klachten volstaan. Pesterij dus.
Fazal

23 aug 2019, 18:53

Ice schreef:
23 aug 2019, 14:26
Nog een raad: maak aliassen aan en gebruik je email adres van je provider met je ware identiteit énkel voor officieel email verkeer...je kan hotmail, gmail etc....met een nickname daarvoor gebruiken.
Och beste Ice, ikzelf maak er mij niet druk over hoor, ik wou enkel maar andere mensen waarschuwen voor al die adressen die gans de wereld rondgaan. Ik trek wel mijn plan, ze zullen bij mij moeilijk vruchten halen.
Maar toch bedankt.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

23 aug 2019, 19:34

Van Ranst voert al héél lang een open oorlog op FB, Twitter etc. met alles wat naar extreem-rechts ruikt. Ik lees het al lang niet meer. En het kan gebeuren dat je account effe geschorst kan worden - een paar simpele klachten volstaan. Pesterij dus.
De open oorlog van Van Ranst is niet gericht tegen ’extreem rechts.’ Van Ranst is gewoon een extreem linkse klootzak die oorlog voert tegen alles wat niet in zijn extreem links gedachtegoed past.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

24 aug 2019, 10:46

Als een Homovlag aanvaard wordt moet een Leeuwenvlag ook kunnen. Punt.
De zon is gratis voor iedereen

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

24 aug 2019, 11:33

Ice schreef:
23 aug 2019, 18:17
Allemaal heel vaag behalve natuurlijk de aanname dat het wel Vlaams-Belang jongeren moeten geweest zijn....
Verschillende van deze jongeren zijn zo 'slim' dat ze het zelf hebben gepost. 8)

figaretto
Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Locatie: waar de meeuwen schreeuwen boven 't golfgedruis...

24 aug 2019, 11:53

Idefix schreef:
24 aug 2019, 10:46
Als een Homovlag aanvaard wordt moet een Leeuwenvlag ook kunnen. Punt.
En indien de Leeuwenvlag verbannen moet worden omdat ze ook gelieerd wordt aan de collaboratie, dan moet men in diezelfde optiek ook de Belgische vlag bannen want de tricolore prijkte op de uniformen van het Waals Legioen, het collaboratieleger van Leon Degrelle.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

24 aug 2019, 11:56

Iedereen die meisjes lastig valt en met urine gooit moet verbannen worden, het zal je (klein)dochter maar zijn ...

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

24 aug 2019, 12:59

Zijn er dan geen meisjes die van plasseks houden? :wink:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.