Aanvullend pensioen : bedrog

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

16 nov 2019, 20:52

Der boenk op :P :P :P

Lars
Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40

17 nov 2019, 12:01

Lars schreef:
13 nov 2019, 16:26
dejules schreef:
13 nov 2019, 12:38
Lars schreef:
13 nov 2019, 11:24
Waarom volg jij het advies niet van Petrol, en verkas jij niet naar het buitenland, Jules?
Wat houdt u tegen, uw levenslange benoeming?
Wat mij tegenhoudt??

Niet alleen mijn benoeming, maar ook...
- het loon dat daarbij hoort
- mijn kinderen die hier op school goed presteren
- de carrière van mijn vrouw
- mijn huis waar ik gehecht aan ben
- mijn vrienden, hobby's
- mijn leuk bijberoep
- de Belgische way of life
...

Wat houdt u tegen?
Neem uw tijd, Jules.
Ice

17 nov 2019, 13:06

Lars schreef:
17 nov 2019, 12:01
Lars schreef:
13 nov 2019, 16:26
dejules schreef:
13 nov 2019, 12:38


Wat houdt u tegen, uw levenslange benoeming?
Wat mij tegenhoudt??

Niet alleen mijn benoeming, maar ook...
- het loon dat daarbij hoort
- mijn kinderen die hier op school goed presteren
- de carrière van mijn vrouw
- mijn huis waar ik gehecht aan ben
- mijn vrienden, hobby's
- mijn leuk bijberoep
- de Belgische way of life
...

Wat houdt u tegen?
Neem uw tijd, Jules.
En wát heeft dit nog te maken met de topic: 'aanvullend pensioen: bedrog'?
Waarom zou iemand moeten verhuizen en dan nog zich moeten verdedigen waarom hij niet verhuist omdat hij terechte kritiek geeft op politiek wanbeleid?! :evil:
Het zijn dan nog degenen die last zullen hebben in de toekomst van het bedrog van het aanvullend pensioen die de boodschapper adviseren om te verhuizen...hilarisch.

Lars
Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40

17 nov 2019, 19:39

Ik stelde gewoon een vraag... meer niet:
"Wat houdt u tegen om te verhuizen?"

Nog steeds geen antwoord.
Ice

17 nov 2019, 20:42

Lars schreef:
17 nov 2019, 19:39
Ik stelde gewoon een vraag... meer niet:
"Wat houdt u tegen om te verhuizen?"

Nog steeds geen antwoord.
Nogmaals: En wát heeft dit nog te maken met de topic: 'aanvullend pensioen: bedrog'?
Overigens een beschamende vraag om te stellen om kritiek op beleid de mond te kunnen snoeren.
Hou je adem dan maar niet in tot je antwoord krijgt. :twisted:

Lars
Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40

17 nov 2019, 22:16

Ice schreef:
17 nov 2019, 20:42
Lars schreef:
17 nov 2019, 19:39
Ik stelde gewoon een vraag... meer niet:
"Wat houdt u tegen om te verhuizen?"

Nog steeds geen antwoord.
Nogmaals: En wát heeft dit nog te maken met de topic: 'aanvullend pensioen: bedrog'?
Overigens een beschamende vraag om te stellen om kritiek op beleid de mond te kunnen snoeren.
Hou je adem dan maar niet in tot je antwoord krijgt. :twisted:
Simpel:
Alles, ook de aanvullende pensioenen, is hier blijkbaar slechter dan elders volgens Jules.
Vandaar mijn vraag.
Ice

18 nov 2019, 10:55

Lars schreef:
17 nov 2019, 22:16
Simpel:
Alles, ook de aanvullende pensioenen, is hier blijkbaar slechter dan elders volgens Jules.
Vandaar mijn vraag.
Luister,
Een forum dient ervoor om je mening te geven over allerlei onderwerpen.
Een politiek forum dient ervoor om specifiek op politieke onderwerpen je vríje mening te geven alsook kritiek en ongenoegen te uiten over politiek (wan)beleid en daarover van gedachten te wisselen met andere burgers.

Hoe in andere landen, élders, politiek beleid gevoerd wordt voor pensioenen voor hún burgers is irrelevant voor wie hier woont want dat is voor ónze burgers IRRELEVANT.
Een kromme vergelijking dus.
Of is dat te moeilijk om te begrijpen dat wetten enkel hier gelden?
Of zullen we met zn allen naar NL verhuizen? Die hebben begrotingsoverschot én het gemiddelde pensioen ligt daar veel hoger: 1.800€ - dan moeten we wél Nederlander worden. :mrgreen:
Laten we anders heel het forum maar opdoeken want dan zullen we het ook nog altijd goed hebben zolang er ergens op deze aardbol een ander politiek beleid gevoerd wordt? :roll:

Als jij toch alles goed vindt is dat prima voor jou maar dat betekent niet dat kritiek en het aanklagen van wantoestanden in de politiek niet besproken zouden mogen worden.
Wil je niet mee discussiëren over de toestand híer?
Onthou je dan van commentaar maar aub kom niet af met de flauwekul dat burgers maar moeten verhuizen omdat elders een ander politiek beleid gevoerd wordt.
Voor ons, reeds gepensioneerd, is het aanvullend pensioen trouwens irrelevant maar wel belangrijk voor jou in de toekomst maar dan moet je ook maar, ipv te protesteren, verhuizen naar elders waar het pensioen beter is, zeker? :mrgreen:

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

18 nov 2019, 12:10

Hij mag door zijn situatie niet verhuizen.

Lars
Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40

18 nov 2019, 15:52

Ice schreef:
18 nov 2019, 10:55
Lars schreef:
17 nov 2019, 22:16
Simpel:
Alles, ook de aanvullende pensioenen, is hier blijkbaar slechter dan elders volgens Jules.
Vandaar mijn vraag.
Luister,
Een forum dient ervoor om je mening te geven over allerlei onderwerpen.
Een politiek forum dient ervoor om specifiek op politieke onderwerpen je vríje mening te geven alsook kritiek en ongenoegen te uiten over politiek (wan)beleid en daarover van gedachten te wisselen met andere burgers.

Hoe in andere landen, élders, politiek beleid gevoerd wordt voor pensioenen voor hún burgers is irrelevant voor wie hier woont want dat is voor ónze burgers IRRELEVANT.
Een kromme vergelijking dus.
Of is dat te moeilijk om te begrijpen dat wetten enkel hier gelden?
Of zullen we met zn allen naar NL verhuizen? Die hebben begrotingsoverschot én het gemiddelde pensioen ligt daar veel hoger: 1.800€ - dan moeten we wél Nederlander worden. :mrgreen:
Laten we anders heel het forum maar opdoeken want dan zullen we het ook nog altijd goed hebben zolang er ergens op deze aardbol een ander politiek beleid gevoerd wordt? :roll:

Als jij toch alles goed vindt is dat prima voor jou maar dat betekent niet dat kritiek en het aanklagen van wantoestanden in de politiek niet besproken zouden mogen worden.
Wil je niet mee discussiëren over de toestand híer?
Onthou je dan van commentaar maar aub kom niet af met de flauwekul dat burgers maar moeten verhuizen omdat elders een ander politiek beleid gevoerd wordt.
Voor ons, reeds gepensioneerd, is het aanvullend pensioen trouwens irrelevant maar wel belangrijk voor jou in de toekomst maar dan moet je ook maar, ipv te protesteren, verhuizen naar elders waar het pensioen beter is, zeker? :mrgreen:
Het is inderdaad niet verboden om masochistische neigingen te hebben.