Waarom wil Europa islamiseren ?

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Ice

25 nov 2019, 17:16

E.T. schreef:
24 nov 2019, 17:13
De kannibaal schreef:
24 nov 2019, 12:20
… voor mijn part mogen diegenen die ijverig hebben meegeholpen aan hun terugkeer ook worden geïnterneerd, de Staat moet zich in deze aangelegenheid burgerlijke partij stellen om alle onkosten terug te vorderen ...
Ben ik volledig mee eens.
Hoezo? Is het niet de 'staat' zelf of beter de politiek die meehelpt aan de terugkeer van deze terroristen? 8O Zich burgerlijke partij stellen tegen zichzelf? :roll:
Politieke partijen stonden allemaal op hun achterste poten dat ze geen is-strijders en -bruiden zouden terughalen maar wie zijn er intussen geland??????
Juist: is-wijven/terroristen...die radicalen mogen nu enkele maanden gepamperd worden in de gevangenis om stilzwijgend na een paar maanden weer 'herenigd' te worden met hun gehersenspoelde kindjes om hen verder voor te bereiden als martelaren voor de jihad tegen onze maatschappij.

Laten we vooral niet vergeten bij de volgende aanslag welke politici verantwoordelijk zijn voor de slachtoffers door dit ongedierte terug toe te laten en de kans te geven om hier aanslagen te kunnen komen plegen.
Geen kaarsjes, bloemen of krokodillentranen van politieke hypocrieten dan, maar gerechtigheid in de rechtbank voor hun verpletterende verantwoordelijkheid door gekénde terroristen terug te halen en plichtsverzuim ten aanzien van de bevolking en de nationale veiligheid.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

25 nov 2019, 17:24

Je gaat het veel te ver zoeken Ice … wij (allee ik toch) bedoelen het ex Sharia4Belgium netwerk hier in Europa dat de terugkeer mogelijk maakt 8)
Ice

26 nov 2019, 09:37

E.T. schreef:
25 nov 2019, 17:24
Je gaat het veel te ver zoeken Ice … wij (allee ik toch) bedoelen het ex Sharia4Belgium netwerk hier in Europa dat de terugkeer mogelijk maakt 8)
Dat terroristen netwerk werd verboden...het is de politiek dat terugkeer van terroristen mogelijk maakt, samen met de richtlijnen van illegaal gedrocht eu waar de politiek zich achter kan verschuilen om de schuld af te kunnen schuiven.

De énig juiste oplossing voor al wat naar syrië vertrok is berechten in het land waar ze oorlogsmisdrijven pleegden. Syrië en Irak hebben als soevereine staten dat recht.
Na het uitzitten van die straf, als ze het overleven, kunnen ze dan hier berecht worden voor het strafbare misdrijf om in andere landen voor een terroristische en buitenlandse mogendheid te gaan vechten.

En hun kinderen? Daarvoor zijn enkel de ouders verantwoordelijk, ze hadden hun kinderen maar moeten beschermen tegen oorlog ipv hen mee te sleuren in hun waanzin en de oorlog.
Geen enkele ouder, de naam waardig, zou zijn kinderen opzettelijk in gevaar brengen en al zeker niet om hun eigen, vege lijf te redden door hun kinderen te misbruiken om terug te kunnen keren.
Moreel verwerpelijk en onbegrijpelijk voor normale mensen die wel waarde hechten aan het leven van hun kinderen.

Lars
Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40

26 nov 2019, 11:53

E.T. schreef:
25 nov 2019, 15:07
Het is wel een 'open' vraag hé
Waarom wil Europa …

Lars, was het soms beter geweest met een ja/neen vraag, type: Wil Europa islamiseren?

In Nederland was er eens ene die vroeg: Wille jullie meer of minder Marokkanen? Als ze zouden durven steken ze hem daarvoor in de bak 8)
Open vragen kunnen best suggestief zijn.
Bijvoorbeeld: "Hoe komt het toch dat jij zo lomp bent geworden?"

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

26 nov 2019, 12:01

Op je vraag: hoe komt het toch dat jij zo lomp bent geworden? Kan ik best wel een antwoord op verzinnen, waar we dan een discussie over zouden kunnen hebben. (bv. 't is den ouderdom, misschien wel Alzheimer)

Als je vraagt: ben je lomp geworden? Dan zeg ik ja en we zijn klaar :lol:

Lars
Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40

26 nov 2019, 14:20

E.T. schreef:
26 nov 2019, 12:01
Op je vraag: hoe komt het toch dat jij zo lomp bent geworden? Kan ik best wel een antwoord op verzinnen, waar we dan een discussie over zouden kunnen hebben. (bv. 't is den ouderdom, misschien wel Alzheimer)

Als je vraagt: ben je lomp geworden? Dan zeg ik ja en we zijn klaar :lol:
Leuke illustratie, ons aangeboden door E.T., waarom suggestieve vragen altijd een discussie laten ontaarden.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

26 nov 2019, 16:52

In de Standaard wordt de vraag gesteld of een café wel mag in een overwegend moslim buurt.
Gaan die zich nu met alles bemoeien.
En dat is niet van vandaag dat jonge moslims senioren die buiten aan een café een sigaretje roken fysiek lastig vallen en het café bekladden.
Ice

26 nov 2019, 19:01

voorn schreef:
26 nov 2019, 16:52
In de Standaard wordt de vraag gesteld of een café wel mag in een overwegend moslim buurt.
Gaan die zich nu met alles bemoeien.
En dat is niet van vandaag dat jonge moslims senioren die buiten aan een café een sigaretje roken fysiek lastig vallen en het café bekladden.
Overbodige vraag van rood-groene hypocrieten....er zijn toch immers geen no-go/moslim buurten? :mrgreen:
Weervraag: wonen we nog in VLAANDEREN of reeds in een islamitisch kutland?

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

03 dec 2019, 22:09

https://gocar.be/nl/autonieuws/actualit ... rt-9855901 https://www.pzc.nl/zeeuws-nieuws/om-val ... oogle.com/
En aan geld geen gebrek die no go zones. Dat zij hulpbehoevend zijn gelooft bijna niemand meer.
Ik kijk dikwijls naar de Duitse tv, daar zegt men veel meer maar ik vind dat bijna nooit terug op Google. Het ging over witwassen van zwart / misdaad/ drugsgeld . Occas auto's worden in de EU opgekocht en in Afrika voor cash verkocht . Zo wast men het geld wit. Wellicht een te simpele uitleg, maar wij zijn ook maar simpele mensen.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg
Ice

04 dec 2019, 09:11

Uit het strafrechtelijk onderzoek is een beeld naar voren gekomen van export van aardappelen en uien naar West-Afrika, die niet via de bank maar met contant geld wordt afgerekend.
Het geld wordt vermoedelijk afgeleverd door tussenkomst van ondergrondse bankiers. In de periode 2014 tot begin 2019 is bijna 150 miljoen euro contant door Nederlandse aardappel- en uienhandelaren aangenomen, aldus het OM.
Naast een strafrechtelijke aanpak is het doel van OM, FIOD en politie legale bedrijven te beschermen tegen de verleidingen en intimidatie van misdaadorganisaties.
De verwevenheid van contante geldstromen met crimineel geld is kort geleden ook naar voren gekomen in de export van auto’s.
Verschillende autobedrijven worden verdacht van de verkoop van tweedehands leaseauto’ s aan buitenlandse autohandelaren, waarbij in contanten werd afgerekend.
De autobedrijven worden verdacht van het btw-fraude, valsheid in geschrift en het mogelijk maken van witwaspraktijken.
De Belastingdienst schat het btw-nadeel in de periode 2017 tot het eerste kwartaal van 2019 op ongeveer 21 miljoen euro. De fiscus zal dit bedrag naheffen bij de Nederlandse autobedrijven.
Och, boeffer, die witwaspraktijken, btw-carrousels, valsheid in geschrifte en ontduiken van belastingen zijn reeds jaren aan de gang bij allerlei buitenlandse transacties waarbij legale export gebruikt wordt als dekmantel door criminelen.
Dat is algemeen geweten.
Het verlagen van cash bedragen is een doekje voor het bloeden, immers gemakkelijk te omzeilen door criminelen want dan worden betalingen toch eenvoudig opgesplitst om de meldplicht te omzeilen.
Maar die grootschalige fraude door criminele migranten naar afrika en het oosten zijn voor europese regeringen geen prioriteit, haaien laten ze lopen, het zijn de kleine visjes en autochtone bevolking waar ze achteraan gaan om peanuts van belastingontduiking te zoeken terwijl miljarden drugs- en misdaadgeld witgewassen blijven worden.
Import van groenten en fruit zijn intussen al in handen van marokkanen (oa volledig, in brussel) en in de tweedehands automarkt zijn het vooral turken en die mogen frauderen, in NL gaat de fiscus dan achter de Nederlandse bedrijven aan die onder dwang en door intimidatie moeten meewerken of hun bedrijf wordt afgebrand of bestookt met handgranaten en erger en zo blijven de criminelen weer buiten schot want die willen ze niet straffen. Idem in dit apenland.
Steeds meer migranten en criminele organisaties hebben met witgewassen miljarden legale bedrijven overgenomen door de vergrijzing en kunnen zo rustig hun gang gaan want de fiscus en justitie laten begaan.
Het is de autochtone bevolking die hulpbehoevend is geworden door uitpersing en de verschuiving van de welvaart naar de 'kansarme, kroostrijke' migranten die lustig mogen frauderen.
Dat is de economische islamisering naast de politieke infiltratie.

Conscience
Lid geworden op: 09 mar 2020, 17:10

06 jun 2020, 15:19

biwanka schreef:
15 nov 2019, 10:52
Ik heb me al vaak afgevraagd of het niet beter zou zijn als elke religie wordt afgeschaft. Hoeveel oorlogen zijn er al ontstaan door het geloof? Ieder mens kent toch het onderscheid tussen goed en kwaad; daar heb je geen geloof voor nodig.
------------------------------------------------------
Religie heeft wél een functie: verdeel en heers, en nog ander fraais.. maar dat zou ons te ver leiden....
Ik heb geen enkel probleem met gelovigen... voor zover ik niet verplicht ben om mij hieraan "aan te passen".
Religie stopt bij mij vanaf het moment dat ik verneem:
- je MOET
- het is VERBODEN
En inderdaad, een moraal kompas hebben heeft niets te maken met "religie" of "geloof". Het heeft te maken met humanisme.
Respect voor jezelf en je medemens.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

06 jun 2020, 18:25

De kannibaal schreef:
14 nov 2019, 15:49
Polmar schreef:
14 nov 2019, 14:22
We zitten vol met een geloof dat het onze niet is

Polmar
Laat ons beginnen met het begin en leg eerst uit wat ons geloof dan wel is en wat de inhoud en de beleving ervan is. :?: :?:
Ik kan toch al direct zeggen dat er een fundamenteel verschil is tussen het Christendom en de Islam.
De Islam is de enige "religie" ( lees doctrine) die als doel heeft de mensen die geen Islamiet zijn of willen worden te vermoorden. Dat vind ik toch al een belangrijk verschil.
Christus zegt:"Bemin uw vijand". Mohamed zegt ;"Vermoord al de anderen" ZODUS;;;;;;;;;;;;;;;
De zon is gratis voor iedereen