Waarom wil Europa islamiseren ?

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Polmar
Lid geworden op: 23 feb 2004, 16:51

14 nov 2019, 14:22

We zitten vol met een geloof dat het onze niet is en toch willen de politiekers vanuit Europa ons nog meer moslims in ons strot duwen, want het grootste aantal vluchtelingen en economische asielzoekers zijn moslims.
Niks of niemand zal ons de juiste getallen geven van hun aantal . Waar gaat dat eindigen ??
Zelf onze eigen verkozenen zijn pro-moslim, waarom......... stemmen zeker om hun vet betaalde postjes !
Zie maar waar we naar toe gaan met onze graaiers om hun zakken te vullen , de poging om tot een vormingsvorming te komen is het beste voorbeeld .

Polmar
Apple Imac Mojave

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

14 nov 2019, 15:49

Polmar schreef:
14 nov 2019, 14:22
We zitten vol met een geloof dat het onze niet is

Polmar
Laat ons beginnen met het begin en leg eerst uit wat ons geloof dan wel is en wat de inhoud en de beleving ervan is. :?: :?:

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

14 nov 2019, 15:55

de poging om tot een vormingsvorming te komen is het beste voorbeeld .
Ja, het is me wat met die vormingsvormingen :lol:

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

14 nov 2019, 18:17

De kannibaal schreef:
14 nov 2019, 15:49
Polmar schreef:
14 nov 2019, 14:22
We zitten vol met een geloof dat het onze niet is

Polmar
Laat ons beginnen met het begin en leg eerst uit wat ons geloof dan wel is en wat de inhoud en de beleving ervan is. :?: :?:
Eender welk geloof is bijgeloof!

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

14 nov 2019, 19:23

Fazal schreef:
14 nov 2019, 18:17
De kannibaal schreef:
14 nov 2019, 15:49
Polmar schreef:
14 nov 2019, 14:22
We zitten vol met een geloof dat het onze niet is

Polmar
Laat ons beginnen met het begin en leg eerst uit wat ons geloof dan wel is en wat de inhoud en de beleving ervan is. :?: :?:
Eender welk geloof is bijgeloof!
Dan is er eigenlijk geen probleem niet meer. Wij zijn met zijn allen bijgelovig. Waarom zouden wij ons nog druk maken over de moslims. Zij zijn ook maar bijgelovige.
Ik kan alleen maar besluiten dat het oordeel een atheïst waardeloos is voor het gestelde probleem.

ferdinand1
Lid geworden op: 14 nov 2019, 20:01

14 nov 2019, 20:17

geloof speelt een zeer grote rol in de samenleving er zijn miljoenen mensen gedood en gemarteld dank zij het geloof, daar houden de Europese politici geen rekening mee hier begint de miserie ook al met de kerstboom moet feestboom worden en zwarte piet moet roetpiet worden zo willen de moslims het, onze kinderen moeten boeten omdat de islam hier het voor het zeggen heeft en onze politici te lag zijn om voor hun volk op te komen en onze cultuur te verdedigen waar gaat het naartoe, ik ben blij dat ik al senior ben, en hoop dat ik niet als de minaret roept dat ik naar alah zal moeten bidden of mijn hoofd kwijt speel als ik het niet doe

Lars
Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40

14 nov 2019, 20:20

ferdinand1 schreef:
14 nov 2019, 20:17
geloof speelt een zeer grote rol in de samenleving er zijn miljoenen mensen gedood en gemarteld dank zij het geloof, daar houden de Europese politici geen rekening mee hier begint de miserie ook al met de kerstboom moet feestboom worden en zwarte piet moet roetpiet worden zo willen de moslims het, onze kinderen moeten boeten omdat de islam hier het voor het zeggen heeft en onze politici te lag zijn om voor hun volk op te komen en onze cultuur te verdedigen waar gaat het naartoe, ik ben blij dat ik al senior ben, en hoop dat ik niet als de minaret roept dat ik naar alah zal moeten bidden of mijn hoofd kwijt speel als ik het niet doe
Voor een senior hebt u nog een fameuze longinhoud!
Zo'n zin van 6 regels....
Ice

15 nov 2019, 02:43

De kannibaal schreef:
14 nov 2019, 19:23
Fazal schreef:
14 nov 2019, 18:17
De kannibaal schreef:
14 nov 2019, 15:49

Laat ons beginnen met het begin en leg eerst uit wat ons geloof dan wel is en wat de inhoud en de beleving ervan is. :?: :?:
Eender welk geloof is bijgeloof!
Dan is er eigenlijk geen probleem niet meer. Wij zijn met zijn allen bijgelovig. Waarom zouden wij ons nog druk maken over de moslims. Zij zijn ook maar bijgelovige.
Ik kan alleen maar besluiten dat het oordeel een atheïst waardeloos is voor het gestelde probleem.
Dus geen probleem meer omdat allen bijgelovig zijn? 8O
Allen? Jíj bent óngelovig want je bent geen moslim, moslims zijn de énige, échte gelovigen en niet bijgelovig.
Ik daag je uit om een moslim te vertellen dat hij een bijgelovige is, dan is je laatste uur geslagen en dat weet je verdomd goed.

Jazeker, waarom zouden we ons toch druk maken over een uitheems woestijn-bijgeloof dat ons hun wil en de wet wil opleggen en onze maatschappij besturen volgens hun bijgelovige regeltjes? :roll:
Dat ons én de hele wereld wil bekeren goedschiks of kwaadschiks?
Dat ons onder de sharia wil dwingen ipv de grondwet?
De grondwet, gelijkheid, scheiding kerk en staat, democratie, onze cultuur dat is toch allemaal maar bijkomstig want we zijn toch allemaal bijgelovigen?
Allez, komaan, dat is toch zeker niet de moeite waard om ons druk over te maken? :roll:
Ice

15 nov 2019, 02:48

Lars schreef:
14 nov 2019, 20:20
Voor een senior hebt u nog een fameuze longinhoud!
Zo'n zin van 6 regels....
Voor een snotneus heb jij héél weinig bij te dragen aan inhoud van een discussie...commentaar op forumleden des te meer.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

15 nov 2019, 05:00

Bijgeloof is een geloof niet gebaseerd op religie.
Een Katholiek die denkt dat onder een ladder lopen ongeluk brengt is daarom
geen slechte gelovige.

Polmar
Lid geworden op: 23 feb 2004, 16:51

15 nov 2019, 09:49

Aan de believers van de koran op dit forum, ik geef toe dat ik me verkeerd heb uitgedrukt , ik bedoelde eigenlijk onze cultuur, maar ja, als je een hond wil slaan vind je altijd een stok . Ooit zullen jullie onze cultuur met alle plezier ontkennen en de grote overstap maken , kwestie van dan gerust te zijn !!!

Polmar
Laatst gewijzigd door Polmar op 15 nov 2019, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Apple Imac Mojave

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

15 nov 2019, 09:57

Die overstap hebben ze geestelijk al gedaan, alleen moeten ze nog de schroom overwinnen om het openbaar te uitten.

biwanka
Lid geworden op: 27 sep 2007, 15:57

15 nov 2019, 10:52

Ik heb me al vaak afgevraagd of het niet beter zou zijn als elke religie wordt afgeschaft. Hoeveel oorlogen zijn er al ontstaan door het geloof? Ieder mens kent toch het onderscheid tussen goed en kwaad; daar heb je geen geloof voor nodig.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

15 nov 2019, 12:10

biwanka schreef:
15 nov 2019, 10:52
… ieder mens kent toch het onderscheid tussen goed en kwaad ...
Als dat waar is denk ik dat er weinig mensen hier rondlopen.

Maar ja als je overtuigt bent dat het geen kwaad kan alle (in uw ogen) niet echte moslims te vermoorden ...
Ice

15 nov 2019, 12:27

biwanka schreef:
15 nov 2019, 10:52
Ik heb me al vaak afgevraagd of het niet beter zou zijn als elke religie wordt afgeschaft. Hoeveel oorlogen zijn er al ontstaan door het geloof? Ieder mens kent toch het onderscheid tussen goed en kwaad; daar heb je geen geloof voor nodig.
Het zou al voldoende zijn als elke religie minder invloed zou hebben om het dagelijkse leven van gelovigen te bepalen zoals bij de katholieken én geloof beperkt bleef tot een strikt privé aangelegenheid ipv invloed te kúnnen hebben op de maatschappij.
Zolang moslims letterlijk dat zesde eeuwse haatboekje volgen en ons willen opleggen, waarbij goed en kwaad niet tellen, zullen telkens opnieuw conflicten en oorlogen uitbreken, religieuze oorlogen...moslims hebben immers nog 500 jaar evolutie in te halen.
Ze kennen het verschil tussen goed en kwaad misschien maar dat is ondergeschikt aan hun verplichting dat elke niet-moslim móet bekeerd worden of vermoord worden.