Waarom wil Europa islamiseren ?

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

16 nov 2019, 11:53

De tijd zal het uitwijzen. Ik maak er mij niet meer druk in en moet later tegenover niemand verantwoording afleggen zoals de huidige generaties met kinderen/kleinkinderen.......
Het zal mijn tijd wel doen net zoals zovelen hier op dit forum en dan is het gemakkelijk om aan/of niet ‘de juiste kant van de geschiedenis te staan.’

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

16 nov 2019, 11:57

dejules schreef:
U bent ook netto-ontvanger dwz U betaalt geen belastingen maar wordt met belastinggeld betaald. Een vluchteling die 1 dag werkt zal veel meer bijgedragen hebben aan de schatkist dan iemand die heel zijn loopbaan ambtenaar is/was.
U bent een deel van het probleem dejules. Blijkbaar circuleert uw foto in de hangmat in de middens van de mensensmokkelaars, die ze laten zien aan die kandidaat vluchtelingen, om aan te tonen hoe gemakkelijk het geld verdienen is in België.
dejules

16 nov 2019, 12:11

Dicksy schreef:
16 nov 2019, 11:53
De tijd zal het uitwijzen. Ik maak er mij niet meer druk in en moet later tegenover niemand verantwoording afleggen
De jongere generaties noemen U onrespektvol "boomer" en wensen U niet meer te onderhouden.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

16 nov 2019, 12:16

maar voor je kritiek geeft toon dan eens naar uw mening mijn leugens aan.
Maar dan liefst gefundamenteert zoals jij beweert.
Beste Wardje -
a.als je de eerste zinnen van wat jij gepost hebt neemt bv. "..Wie de geschiedenis van de expansie van de Islam bekijkt, stelt vast dat sommige regio’s militair en met geweld werden onderworpen aan de Islam, maar dat er bij de verovering van nogal wat andere gebieden nauwelijks wapens werden gebruikt."...en vervolgens plak je die in de zoekmachine van bv. Google kom je uit bij de blogs die ik aanhaal.

b.Wat er allemaal niet klopt?
-Het is pure kolder om te stellen dat er ergens één of andere moslim mastermind bezig is met de "verovering" van Europa te organiseren. Waarom is dat kolder? Omdat er zoveel soorten islam zijn als er mensen zijn. Dat is geen homogene groep net zo min als alle "christenen" een homogene groep zijn. Op politiek gebied zijn de verschillen even groot als bij ons. Een Turkse moslim vergelijken met een Marokkaanse moslim of met een Amerikaanse moslim geeft hemelsbrede verschillen.
-Het is eveneens kolder om te stellen dat in vroegere tijden Europa enkel te vuur en te zwaard onder de voet gelopen werd door de islam. Europa heeft gigantisch veel te danken aan het islamitische kalifaat van Cordoba. In de 10de eeuw was dat het centrum in Europa van wetenschap, geneeskunde, wiskunde, kunst etc. Cordoba was toen de 2de grootste stad van Europa, na Byzantium. Christenen en Joden waren welkom in dat kalifaat - de Joden spreken niet voor niets van hun "Gouden eeuw" in Europa.De grootste geleerden uit heel Europa kwamen toen studeren aan de islamitische studiecentra in Cordoba...Tientallen miljoenen toeristen gaan zich vandaag de dag nog altijd vergapen aan de geraffineerde cultuuruitingen van dat kalifaat: het Alhambra etc. Het kalifaat introduceerde nieuwe landbouwtechnieken en nieuwe gewassen in Europa, nieuwe vormen van industrie o.a; mijnbouw, keramiek...en zo kan je nog een tijdje doorgaan.
-Toen Berberstammen uit Noord-Afrika Spanje binnentrokken veranderde er wel degelijk wat en kreeg de regio te maken met een agressieve en veel primitievere vorm van islam. Ik veronderstel dat ik hier het hele verhaal van de Reconquista en het verjagen van die islam uit Spanje niet moet navertellen...ook toen al had je dus verschillende strekkingen binnen de islam, net zoals nu.
-In België verblijven zo'n 7% moslims waarvan de meesten hun godsdienst beleven zoals veel katholieken dat doen: ze volgen de rituelen en dat is het dan. Drie regio's in Belgiê steken boven dat gemiddelde uit nl. Brussel(24%), Antwerpen (7,8%) en Luik(7,2%)Een klein deel van die moslims zijn effectief gevaarlijke figuren en behoren bijna altijd tot salafistische strekkingen die inderdaad wraakzuchtig staan tegenover westerlingen en een star soort van islam verkondigen, waarin de godsdienst wet geworden is. Ik heb het hier al vaker geschreven: zo snel mogelijk opdoeken; een moskee waar haatpraat verkocht wordt sluiten en de haatpredikers opsluiten. Idem dito voor soortgelijke internetsites etc.
Laatst gewijzigd door frits1955 op 16 nov 2019, 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

16 nov 2019, 12:24

In .be is het 1 tegen allen. Er mocht geen bendevorming zijn, vroeger toch.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

16 nov 2019, 12:40

dejules schreef:
De jongere generaties noemen U onrespektvol "boomer" en wensen U niet meer te onderhouden.
Zo kennen we ons julleke. Ergens weer een klok horen luiden, niet weten over wat het gaat of hoe de vork in de steel zit en er dan maar weer een eigen draai aangeven zodat het in zijn kraam past. :lol: :lol:
Julleke, en laat het denken nu eens aan serieuze mensen over. U hebt geen verstand gekregen dus probeer niet iets te gebruiken wat u niet bezit. Het is daarom dat u voorbestemd was om werkpaard te worden. Draag uw juk met waarde.
dejules

16 nov 2019, 13:19

Dicksy schreef:
16 nov 2019, 12:40
Het is daarom dat u voorbestemd was om werkpaard te worden.
En U komt uit de statutaire bezigheid, toch?

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

16 nov 2019, 13:27

dejules schreef:
En U komt uit de statutaire bezigheid, toch?
Ik zal het verschil tussen u en mij aantonen met een foto:
Knipsel6.PNG
Knipsel6.PNG (72.86 KiB) 1129 keer bekeken

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

16 nov 2019, 17:00

)Een klein deel van die moslims zijn effectief gevaarlijke figuren en behoren bijna altijd tot salafistische strekkingen die inderdaad wraakzuchtig staan tegenover westerlingen en een star soort van islam verkondigen, waarin de godsdienst wet geworden is.
En dat klein deel Salafi's zijn de harde kern van de moslims,onder een fundamentalistische soennitische stroming ,maar ze zijn wel met miljoenen,die alles haten wat niet tot hun stam behoord, dus het blijven oorlog zuchtige stammen die Europa en de rest van de wereld willen onderwerpen.
En daar ze uiteindelijk de gematigde moslim gaan dwingen om zich aan hun te onderwerpen,gaat ook de rest "moeten " volgen, het kan nog jaren duren, maar de stroomversnelling is ingezet.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

figaretto
Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Locatie: waar de meeuwen schreeuwen boven 't golfgedruis...

16 nov 2019, 17:33

Polmar schreef:
15 nov 2019, 12:43

Waarom hebben wij geen slagzin zoals hun " Allah akbar"
Polmar
Bij het ondergaan van hun terreur roepen wij alleen maar : "ALLAH DONDERS !" :(

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

16 nov 2019, 21:16

Frits 1955;

Bewijs met één of andere site dat ik daar een copy van maak ,ge beweerd dat, zet die site op het forum dat is toch simpel.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

16 nov 2019, 21:46

Wat frits1955 bedoelt is dat er moslims zijn met verschillende nationaliteiten. Zoals hij schrijft zijn er Turkse moslims, Marokkaanse moslims, Amerikaanse moslims enz.....en dat klopt. Maar wat hij er niet bij zegt is dat die verschillende moslims allemaal leven volgens de spelregels van de Koran. En daar is maar één Koran.
Natuurlijk zijn er moslims die geen geduld hebben en geweld gebruiken maar zo zijn er ook moslims die wel geduld hebben en onze democratie gebruiken om hun doel te gebruiken. Zij doen dit door macht te verwerven via onze nuttige linkse idioten die dit niet willen zien. De dag dat die moslims onze instellingen hebben, en voldoende moslimaanhangers binnen zijn via vluchtelingen allerhande, en de nuttige idioot dan zelf bij het groot huisvuil gezet wordt kan hij beginnen klagen dat rechts hier niets aan gedaan heeft terwijl zij het wel zagen.
En natuurlijk zit er niet één iemand aan de knopjes of voor een grote landkaart op een bureautje om de verovering van Europa te sturen. Het zijn namelijk onze linkse nuttige idioten die in hun onwetenheid de knopjes bedienen voor hen die (zie hoger) het geduld hebben om Europa op een vreedzame, via onze instellingen, te veroveren. Dat zien we in alles wat aangepast moet worden zoals onze zwarte pieten, hoofddoeken, kruisbeelden, kerstmarkten e.d.meer terwille van onze ‘islamistische medemens.’
Ken of lees je zo iemand die hier in meegaat dan ben je ook bij de gelukkige een nuttige idioot te hebben leren kennen. Ze zitten niet alleen in de politiek.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

17 nov 2019, 11:09

Uw opdeling tussen links en rechts is en blijft kinderlijk.

Dat zien we in alles wat aangepast moet worden zoals onze zwarte pieten, hoofddoeken, kruisbeelden, kerstmarkten e.d.
Wie is er aan de macht het laatste decennia?
Links?

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

17 nov 2019, 11:22

E.T. schreef:
Wie is er aan de macht het laatste decennia?
Links?
Noem jij CD&V rechts? Noem jij Ovld rechts?
Uw opdeling tussen links en rechts is en blijft kinderlijk.
Als het te hard aankomt zal ik ‘nuttige idioten’ achterwege laten. Ik wil u niet beledigen, enkel een spiegel voorhouden aan die ‘nuttige idioten’ en laten nadenken over wat in dit landje, en bij uitbreiding in Europa, eigenlijk aan de gang is met die ongebreidelde instroom.
Laatst gewijzigd door Dicksy op 17 nov 2019, 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

17 nov 2019, 11:39

Jij precies niet hé.
Ze zijn bij uitstek de partijen van en voor de gewone man, de werkman WOEHAA

Dus alleen een rabiate (!) tegenstander van de moslims is een rechtse …

Wat die spiegel betreft heeft u natuurlijk 100% gelijk en nee 'nuttige idioot' hoef je niet te schrappen. Maar je zal ooit al je medestanders nodig hebben en dan had je ze beter niet uitgescholden voor linkse ratten.
Laatst gewijzigd door E.T. op 17 nov 2019, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.