Waarom wil Europa islamiseren ?

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

17 nov 2019, 11:44

E.T. schreef:
Maar je zal ooit al je medestanders nodig hebben en dan had je ze beter niet uitgescholden voor linke ratten.
U hebt het begrepen. Daarom dat ik die spiegel gebruik. 👏🏻👏🏻👏🏻👍
Dus alleen een rabiate (!) tegenstander van de moslims is een rechtse …
Niet bepaald, maar de partij bepaald de marsrichting. Ik stem N-VA, ben ik daarom akkoord met alles wat N-VA doet en zegt? Helemaal niet maar ik moet er mij bij neerleggen, als kiezer, als ze een bepaalde koers willen varen en dus ben ik ook medeverantwoordelijk voor die bepaalde koers.
En die koers (richting) wordt mij ook aangerekend net omwille dat ik N-VA gestemd heb.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

17 nov 2019, 12:08

Iedereen stemt op wie hij/zij zin heeft.
Iedereen mag/kan lid worden van welke partij dan ook.
Allemaal welkom op 't forum van Seniorennet :lol: hoe meer zielen, hoe meer meningen

Maar ik blijf mij ergeren aan uw links / rechts opdeling.
Noem jij CD&V rechts? Noem jij Ovld rechts?
Noem jij de n.v. A dan rechts?

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

17 nov 2019, 12:48

E.T. schreef:
Noem jij de n.v. A dan rechts?
Zij leunt het dichtste bij mijn politieke opvattingen en ik reken mij zeker niet als een linkse.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

17 nov 2019, 17:16

Dat zien we in alles wat aangepast moet worden zoals onze zwarte pieten, hoofddoeken, kruisbeelden, kerstmarkten e.d.meer terwille van onze ‘islamistische medemens.’
De laatste nieuwe aanwinst is dat kinderen van sportclubs niet meer naakt mogen douchen , ze haalden er eerst de drogreden bij dat ze dan het risico hadden dat er foto's op de sociale media zouden kunnen komen, maar de echte reden is dat men in het islamitische geloof geen naakt mag zien,het gaat telkens met kleine stapjes, langzaam naar de overwinning.
PS: Ik heb nooit niet anders geweten dat we in de sportclubs naakt douchen.......
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

17 nov 2019, 17:30

Ook de n.v.A zat de afgelopen 10 jaar aan 't roer dus niet alles kan de schuld zijn van links 8)


:arrow: Douchen deden wij altijd in ons blootje en we zagen wat we zagen … De Guido kreeg er zijn bijnaam "Donkey" en niet omdat hij niet de slimste was :lol:

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

17 nov 2019, 18:21

tokkio schreef:
De laatste nieuwe aanwinst is dat kinderen van sportclubs niet meer naakt mogen douchen , ze haalden er eerst de drogreden bij dat ze dan het risico hadden dat er foto's op de sociale media zouden kunnen komen, maar de echte reden is dat men in het islamitische geloof geen naakt mag zien,het gaat telkens met kleine stapjes, langzaam naar de overwinning
.
En weer wordt er ingebonden. Zoals ik eerder al schreef dat de ‘nuttige idioten’ niet alleen in de politiek zitten, men vindt ze overal.
Bij ons in de school was het zelfs verboden om de zwembroek reeds op voorhand aan te trekken bij het wekelijks lesuur zwemmen en omkleden/afdrogen verplicht in een grote ruimte. Niet iedereen was daar voorstander van, zelfs als kind al niet, maar men moest en men luisterde naar de leerkracht.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

17 nov 2019, 19:18

Bewijs met één of andere site dat ik daar een copy van maak ,ge beweerd dat, zet die site op het forum dat is toch simpel.
Beste Wardje: als je gaat pretenderen dat jij die tekst zelf geschreven hebt ben je een leugenaar. Als je gaat pretenderen dat je geen copy gemaakt hebt ben je eveneens een leugenaar. Het bewijs staat hieronder met verwijzingen naar verschillende vies ruikende blogs die elkaar voortdurend zitten te kopiëren.

Here we go:

1.Wardje schreef: "Wie de geschiedenis van de expansie van de Islam bekijkt, stelt vast dat sommige regio’s militair en met geweld werden onderworpen aan de Islam, maar dat er bij de verovering van nogal wat andere gebieden nauwelijks wapens werden gebruikt.'

a. " Wie de geschiedenis van de expansie van de Islam bekijkt, stelt vast dat sommige regio’s militair en met geweld werden onderworpen aan de Islam, maar dat er bij de verovering van nogal wat andere gebieden nauwelijks wapens aan te pas kwamen. Bron: https://jowitteroosblog.wordpress.com/2 ... an-europa/

b."Wie de geschiedenis van de expansie van de Islam bekijkt, stelt vast dat sommige regio’s militair en met geweld werden onderworpen aan de Islam, maar dat er bij de verovering van nogal wat andere gebieden nauwelijks wapens aan te pas kwamen..Bron: https://www.stopdebankiers.com/heeft-re ... geroorlog/

c."Wie de geschiedenis van de expansie van de Islam bekijkt, stelt vast dat sommige regio’s militair en met geweld werden onderworpen aan de Islam, maar dat er bij de verovering van nogal wat andere gebieden nauwelijks wapens aan te pas kwamen." Bron: https://jdreport.com/het-laatste-gevecht-van-europa/

2.Wardje schreef:"De massa-immigratie is altijd een bewuste strategie van de Islam geweest, om via islamitische kolonisering grondgebied te veroveren en volkeren aan zich te onderwerpen. Het begint met een straat, dan een buurt, een hele wijk,vervolgens de stad en vervolgens een staat."

a."De massa-immigratie altijd een bewuste strategie van de Islam is geweest, om via islamitische kolonisering grondgebied te veroveren en volkeren aan zich te onderwerpen. Het begint met een straat, dan een buurt, een hele wijk,vervolgens de stad en vervolgens staat. " Bron: ttps://indignatie.nl/2019/10/12/heeft-rechts-gelijk-en-zal-de-islamisering-van-europa-zal-uitmonden-in-burgeroorlog/

b."De massa-immigratie is altijd al een bewuste strategie van deIslam geweest, om via islamitische kolonisering grondgebied teveroveren en volkeren aan zich te onderwerpen.Het begint met een straat, dan een buurt, een hele wijk envervolgens de stad." Bron: https://nageltjes.be/wp/?p=31441&print=pdf

3. Wardje schreef:"Bij de opmars van de Islam speelt de moskee een centrale rol.
Moskeeën zijn locaties waar men wordt onderwezen in de militaire regels van de Koran. Het is niet voor niks dat Erdoğan heeft geroepen dat de moskeeën de kazernes zijn van de moslims.

a.Bij de opmars van de Islam speelt de moskee een centrale rol.Moskeeën zijn locaties waar men wordt onderwezen in de militaire regels van de Koran. Het is niet voor niks dat Erdoğan heeft geroepen dat de moskeeën de kazernes zijn van de moslims. Bron: https://indignatie.nl/2019/10/12/heeft- ... geroorlog/

4.Wardje schreef:"De Islam kan zich door de fundamenten van haar leer niet aanpassen aan een democratie , dus het is larie dat ze zich gaan aanpassen aan onze gewoonten en inzichten.
In de Westerse democratie is de overheid gericht naar de wil van het volk, terwijl bij de moslim-democratie zowel de overheid als het volk zich richt op de wil van Allah, en met alle goeie bedoelingen van het Westen zal dat nooit veranderen.
Het volk moet zich onderwerpen aan de Islam.

a.De Islam kan zich door de fundamenten van haar leer niet aanpassen aan een democratie.In de Westerse democratie is de overheid zich gericht naar de wil van het volk, terwijl bij de moslim-democratie zowel de overheid als het volk zich richt op de wil van Allah. Het volk moet zich onderwerpen aan de Islam.
Bron:https://www.stopdebankiers.com/heeft-re ... geroorlog/

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

17 nov 2019, 20:02

frits 1955;
bedankt om mij een leugenaar te noemen , heb iedere site gelezen dat je hebt doorgegeven , als je daar letterlijk één copy kunt van aantonen proficiat.
Als je iets leest mag je daar een mening over hebben(denk ik toch ) en dat neerpennen.
Ben nog nooit publiekelijk als een leugenaar genoemd , ge zijt de eerste , en dat doet voor mij hier de deur dicht zal nog wel de artikels volgen op seniorennet maar van mij zal je geen last meer hebben .
Je hebt dan één leugenaar minder op seniorennet.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

17 nov 2019, 20:08

Echtwaar Wardje, als ik die linken volg zie ik onmiddellijk waar je de mosterd hebt gehaald, en dat niet alleen maar woord voor woord maar hele stukken tekst. En dit zonder bronvermelding, foei.

Afbeelding

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

17 nov 2019, 20:24

bedankt om mij een leugenaar te noemen
Beste jongen, als je ontkent dat je niet hebt zitten kopiëren lieg je gewoon - of iemand anders heeft dat gedaan in Uw plaats. De bewijzen staan er toch bij - je kan toch lezen??? Ik heb driekwart van je zinnen door Google gedraaid en kijk: ik kom je zinnen letterlijk tegen in tal van blogs; LETTERLIJK , Wardje. In mijn wereld noemt men dat simpelweg afschrijven of kopiëren. Ik ben blijkbaar niet de enige die dat merkt.
En op zich is dat helemaal niet erg - minstens de helft van de forumleden hier die wat neerpennen omtrent politiek doet dat- sommigen met bronvermelding, sommigen niet. En je een leugenaar noemen verwijst enkel naar je ontkenning van de feiten die open en bloot op internet te lezen vallen.
En als je" iets leest op internet mag je daar inderdaad een mening over hebben" -des te meer des te liever en laat die meningen hier maar los. Maar een mening heeft niets te maken met een hoop zinnen uit blogs letterlijk over te nemen en aan elkaar te broddelen.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

17 nov 2019, 20:28

wardje schreef:
bedankt om mij een leugenaar te noemen , heb iedere site gelezen dat je hebt doorgegeven , als je daar letterlijk één copy kunt van aantonen proficiat.
Zij zullen nooit iets erkennen wat tegen hun wereldbeeld in gaat. Leg u daar bij neer en doe gewoon uw ding. Linkse propaganda is nu eenmaal politiek correct, eender wat je aanhaalt om het te weerleggen. Het is de censuur die zij toepassen om iemand de mond te snoeren.
Laatst gewijzigd door Dicksy op 17 nov 2019, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Ice

17 nov 2019, 20:32

frits1955 schreef:
16 nov 2019, 12:16
Het is pure kolder om te stellen dat er ergens één of andere moslim mastermind bezig is met de "verovering" van Europa te organiseren.
Zeg, frits: blijkbaar nog nooit gehoord van moskeeën híer en in heel europa die worden gefinancierd door islamitische landen, rijke oliestaten zoals saoudie arabië of wat? 8O
Resolutie van straatsburg 1975? 8O
Uitlatingen en bedreigingen van de zot uit turkije om europa te veroveren en in te lijven bij zijn ottomaanse rijk? 8O
Neen? Wat vertel je nu? Pure kolder?? 8O
Hoe duidelijk moet je het nu eigenlijk nog hebben als het al van de daken wordt geschreeuwd en je het nog niet wil horen?
Pas als je gedwongen op je knieën 5x per dag moet bidden en op straffe van de dood de sharia moet volgen of wat? 8O

En niet enkel moslims beogen islamisering, de linkse, ónverkozen landverraders van eu werken ook mee:
"Een resolutie van het Europees Parlement geeft het standpunt van het EP weer over een bepaald onderwerp. De resolutie heeft politieke betekenis.."
Deze resolutie 1743 is al in juni 2010 aangenomen – onder voorzitterschap van.....turkije.
Ik ga dat schandaal niet nog eens posten, in het verleden werd dit reeds gedaan, dus google maar eens als je dat gemist hebt dan zul je dat vast wel kunnen terugvinden.

@wardje: als een blog of artikel, gelijk waar, jouw mening verwoordt, dan kun je beter quote gebruiken of helemaal in je eigen woorden schrijven, ervoor zorgend dat niet één woordje een overeenkomst heeft zodat je niet persoonlijk wordt aangevallen om dezelfde mening als uit 'vies ruikende blogs' erop na te houden om je de mond te kunnen snoeren.
Want weer komt er geen énkel zinnig woord over de INHOUD van die vieze blogs, hé frits?
Wél láppen tekst om aan te tonen dat de mening van wardje dezelfde is als in die vies ruikende blogs maar geen enkel tegenargument of zinnig woord waarover de inhoud gaat. 8O
En verder, frits: waar in godsnaam hou jij je maar mee bezig om driekwart van de zinnen door google te draaien? Man, man...get a life!
Iedereen haalt al eens een lijn tekst aan uit een artikel omdat dat precies je mening duidt, so WHAT? :x

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

17 nov 2019, 20:42

De mond snoeren ... :P

Ik wijs collega Wardje er alleen op dat zijn laatste bewering niet helemaal juist is :wink:

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

17 nov 2019, 20:48

Iedereen haalt al eens een lijn tekst aan uit een artikel omdat dat precies je mening duidt, so WHAT?
Ik vrees dat je er niets van snapt. De persoonlijk overtuiging van Wardje interesseert mij geen bal- dat is zijn zaak. Maar elke hond met een hoed op kan een artikel bij elkaar bricoleren middels een hoop zinnen die hij/zij is gaan pikken op blogs allerhande. Als diezelfde hond+ hoed dan mordicus gaat beweren dat het geen gekopieerde tekst is wil ik dat wel eens controleren. Met plezier ga ik in de clinch met mensen die een eigen mening te verkondigen hebben omtrent één en ander maar hier lappen tekst neerpleuren van het internet en dat dan presenteren als "eigen mening" en bij hoog en laag ontkennen dat dat zo is - sorry hoor. Ik heb nergens een "eigen mening" kunnen bespeuren. Een forum dient om in discussie te gaan en niet om blogs te reproduceren zonder bronverwijzing.
Het heeft overigens minder dan 7 minuten gekost by the way.
Ice

17 nov 2019, 21:27

"Een forum dient om in discussie te gaan"
Dan zou je je best daar maar zelf eens aan houden door te reageren op de inhoud ipv bij elke gelegenheid af te wijken van het onderwerp door forumleden terecht te wijzen.

Ik begrijp best dat mensen artikelen en zinnen tekst gebruiken om hun mening te verwoorden als ze zelf minder goed hun mening onder woorden kunnen brengen - dat heet verdraagzaamheid - maar het hoort niet dat tégen hun te gebruiken, óók niet als het van blogs komt die 'vies ruikende blogs' genoemd worden zolang het hun mening, dezelfde als in de blog, maar duidelijk maakt...voor mij hoeft niemand zijn mening te herschrijven.
Overigens vind ik het walgelijk om een verwijzing naar blogs als 'vies ruikende blogs' te bestempelen omdat men andere, vrije meningen verafschuwt en ze niet stroken met de eigen politiek-correcte mening...verdoken censuur. :evil: